Skoči na vsebino

Mazda MX-5 - British GT Championship

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Objavljena slika

 

The SMH Fleet Solutions, Mazda Financial Services, Total Lubricants and Jota Aviation sponsored Mazda MX-5 GT4 race car currently competes in the Avon Tyres British GT Championship, challenging conventions by taking on long established GT4 race cars, Aston Martin, Ginettas and Lotus. Following the success of the Mazda MX-5 GT4 race car performance in the Championship, Mazda UK and Jota Sport will now be building customer MX-5 GT4 race cars to order for the 2013 season for ?125,000, excluding VAT.

 

Weighing at just 1,000kg, the Mazda MX-5 GT4 race car has a power output of 320bhp from its 2.0-litre engine and a paddle shift sequential six-speed Hewland gearbox giving a 0-60mph time of just three seconds with a top speed of 160mph, making this the fastest and most powerful MX-5 in the World.

 

To date, the MX-5 GT4 race car has competed in six of the eight Avon Tyres British GT Championship races and has secured two podium finishes. Brands Hatch in June brought the first podium finish for the team taking third place and ending the dominance of Ginetta and Lotus. At Snetterton in August, the Mazda MX-5 GT4 finished on the podium again with a second place, demonstrating that this car is a real title contender.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.