Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ojla, spet jaz z novim vpra?anjem.

Na svoji mx-3 sem opazla mehur?ke in rjo na blatniku in na levem pragu. Je ?e malo a me moti. Pa zadnji odbija? bi dala ?trihat. ?la sem k enmu avtoli?arju na ?tajerskem, ki mi je ?e Suzukija super zrihtu.

Reku mi je, da bi me bru?enje in ?trihanje teh delov pri?lo od 20.000 do 25.000 jurjev.

A je to kul?

 

V glavnem, opa?am stvari na Mazdi, ki mi niso glih v?e? in jih prej ?al nisem opazla. Mal sem zjeban avto kupla. Sam ko je pa tok prekleto lep avto to, da odtehta za vse. Sej bom kej kmal dala slikce gor.

 

hvala,

 

cao

Napisano

Meni se ne zdi dosti!!! :whatever:

 

:danzoman:

Papa, Tomi
Napisano

Men se tud to zdi zellooo pocen. Men ej prej?nja lastnica povedala da mi zrihta kleparja za zrihtat oba zadnja blatnika (rja) + popraviti prvi blatnik (je vdrt vendar barva cela) + popraviti vdrtino na za?etku boka avtomobila + nadomestni avto za 60.000 SIT :unsure: ..sam je to mal too much kolkr se mi zdi, morm ?e kolega k je klepar to vpra?at. Samo nisem zihr, mogo?e je misnla da bi pleh na vakum vn potegnu kar je pa seveda dra?je in da zato tolk pride.

Napisano

?e ti bo naredil lepo, cenej?ega sploh ne i??i.to je kul cena, super cul.druga?e je meter ?trihanja po normativih z davkom 38.000,00 sit.te manj?e stvari je pa sranje delat, ker je ful priprave.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

To je pocen.Kje pa je ta majster.

Aja a pozna gdo kakega majstra v okolici cela,ko sm meu zadne cajte probleme z parkingom-za vlko noc mi sosed rukne spredni blatnik,par dni pozneje pa se ena budala pred golovcem zadni levi konc.Vsa sreca za zavarovalnice, ki mi zej morjo izplacat,tk da ne bom rabo iz svojga zepa devat.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.