Skoči na vsebino

Xedos 6 V6 2.0 : Vpra?anje za mojstre


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

1. Za mojega xedosa ?e dva dni i??em internetu (e-bay in ostalo) novo :

 

- sklopko (lamela + plo??a, lahko samo plo??a, le?aj ?e mam, lamelo obnovim)

- razdelilec v?iga (komplet) (oznaka na mojemu: T0T520??)

 

Nikjer ne najdem da bi pisali: za xedosa V6 2.0. Zato me zanima: Kateri modeli avtomobilov si delijo te stvari?

Na nekem nem?kem forumu so omenjali: Ford Probe, Mazda 626 GE Xedos9 in MX-6, vendar to meni ni zadosti natan?no...Poslal sem vpra?anje prodajalcu komplet sklopke za MX-6 2.5 in mi je odgovoril da ne pa?e na xedosa...

 

Sklopka je precej porabljena (210K km), ?utim da mi ?e zdrsava na trenutke...

Razdelilec bi rad imel nov, v rezervi, oz ga bom zamenjal in potem pregledal/popravil starega, ?e bo ?lo.

 

Upam da kolega YavarYe X6V6 in Kaalman vesta kaj o tem oz. imata kak?ne kataloge in mi lahko pomagata?

 

2. Na nem?kemu e-bayu ponujajo izpu?ne cevi in lonce (v sredini, za katalizatorjem, pred zadnjim loncem) za Xedosa 1.6: ali to pa?e na 2.0 ma?ino? Verjetno da ne zaradi premera cevi?

 

3. V?asih sli?im iz smeri lokacije alternatorja neko ?udno cviljenje, ?e ugasnem lu?i potihne, pa me zanima: ali se ti alternatorji dajo odpret? Kaj rad crkne pri njem? Upam da ne kak?na elektronika, raje kak?ne ??etkice? Kdo jih zna obnavljati v SLO?

Alternator sem na?el, novega za 125 ? rabljenega za 45 ?. Glede na va?e odgovore se bom odlo?il: novega ali rabljenega...

 

Hvala, v pri?akovanju va?ih odgovorov.

 

?eljko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lamelo posebej se da dobiti 100%, mislim da tudi v eurotonu, od nipparts, stane pa okrog 80-100 eurov, komplet sklopka je pa nekje 50 jurjev...

 

za razdelilec v?iga probaj kontaktirat Vseved-a na mobisux.com, ker on enega ima, jaz pa tudi to?no ne vem kateri pa?e

 

izpu?na cev od 1.6 NE pa?e, druga?e pa si razliko lahko pogleda? na www.bosal.de

ali pa tu ma? direkt link

 

http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_s...a&model=xedos+6

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala Kaalman za hiter odgovor!

 

Lamelo mi je Vseved zrihtal rabljeno (fedri so ?e dobri), in jo bom obnovil pri Sinterju ?e najdem kje novo potisno plo??o. Potisni le?aj sem dobil pri Olefu.

 

Z Vsevedom sva tudi gledala njegovega razdelilca v?iga, in na?alost ne pa?e, moj je starej?i model...

 

Veliko si mi pomagal glede izpuha: Slika in katalo?ka ?tevilka mi bo olaj?ala iskanje: :cheers:

 

Rad bi tudi pohvalil Vseveda, ker mi je veliko pomagal glede nabave dolo?enih delov: (hiter, koreken in dr?i besedo), za dolo?ene dele pa? ne more pomagati, ker se spozna na MX-3 in ne X6V6...

 

Hvala vsem. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alternator se da zrihtat, cena od 10-20 ksit. Da ti sklopka drsi pri 210 kkm je ?udno, ?e pa ?e bi jaz osebno zamenjal VSE in to z NOVIMI deli, ker je ?e preve?krat bilo sranje ze nekimi obnovljenimi deli in potem ima? 2X ve? dela in stro?kov. Pa ?e to sklopka je sestavljena iz lamele, ko?are(z potisno plo??o) in potisnega le?aja. Rabljena lamela ???? :blink: Ta je malo huda. :blink: Razdelilec v?iga, zna bit problem, ki pa ni poceni. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen YavarYe X6V6 !

 

Zainteresiran sem za alternator! Moj e-mail ima?, ?e vedno ?akam odgovor na e-mail ki sem ti ga poslal v petek, 22.07. na privat mail.

Ali zadeva izgleda takole? :

Klik1

 

Glede sklopke in vpra?anj ki sem jih postavil pa naslednje:

- odgovor je: 626 GE (V6 2.5L), MX-6 (GE6) imajo isto sklopko. ?al, razdelilec v?iga ne, xedos ima druga?nega od MX-6 in Probe. (kabel ki pripelje tok v razdelilec ima konektor vmes med izhodnimi konektorji na zgornji strani, na MX-6 pa je ob strani...)

 

Kot dokaz prilagam link na en MazdaX6 forum in SACHS internet prodajalno, ?e pobrskate po sklopkah za omenjene modele za dolo?en letnik, najdete isti model sklopke...

FORUM X6

SACHS_KATALOG

 

 

Prodajalna1

Tole so slike iz en prodajalne za V6 2.5 L:

SLIKA1

SLIKA2

 

Kot sem ugotovil je pomemben premer sklopke (225 mm), ?tevilo zobcev (22mm)

in premer vzvoda na katerega se natakne (22,2*24,3 22N)

 

Novo sklopko sem kupil po e-bayu za 108$ oz. 195$ s po?tnino:

Klik3

 

Zara?unali so mi ?e carino (na 195$) in ddv, vse skup ?e 11.760 SIT (60$) oz. cca.30% vrednosti nakupa, kar vseskup zna?a 255$ oz 50.000 SIT

 

To je ?e vedno ob?utno ceneje kot v Gami, kjer mi je ponudil sklopko na zalogi od Nippartsa za 69.000 in nekaj popusta za gotovino. Moram povedati da so tam prijazni in pomagajo, marsikaj tam kupim. V Motomatu imajo zastopstvo za SACHS

sklopke, vendar moje niso imeli, in me kolega ni poklical nazaj da mi sporo?i ceno in rok dobave...

 

 

L.p. ?eljko :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

ALTERNATOR:

 

Rabimo 90 amperskega, sliko in na katere modele pa?e pa poglejte v pripetem word dokumentu.

 

Tole se najde na e-bayu:

NOV_ALTERNATOR

 

L.p. ?eljko

XEDOS_ALTERNATOR.doc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

INSTRUMENT - PLO??A:

 

 

 

Ugotovil sem naslednje: Ta plo??a se nahaja v XEDOSU 6 in 9, oz. v

Mazda MILLENIA modelu ki se je prodajal v ZDA.

 

Na ameri?kem e-bayu sem na avkciji dobil rabljen panel za 45 $ (22$ + 23$ po?tnina),

MILLENIA_PANEL

ker mi ne dela kazalec goriva (in ni senzor kriv, ampak merilec), pa ?e ene lu?ke so pregorele. Novi deli so pa absurdno dragi: 45.000 za kazalec, lu?ka pa 5000...

 

Toliko o tem...

post-11-1125471689_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Navajam iz oglasa:

 

<<

The unit is in like new condition as you can tell from the photo provided, the lens is nice and very clear with no significant scratches. Guaranteed fully funcional or your money back.

>>

 

Sicer pa me ne zanima preve?, pomembno mi je da mi kazalec goriva dela, in da so lu?ke o.k....

 

L.p. ?eljko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer sem te?avo ?e re?il tedaj ko je nastala, poglej sliko, vendar ni ravno estetska, bi pa rad da mi zadeva zgleda "originalno"

post-11-1125484994_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer sem te?avo ?e re?il tedaj ko je nastala, poglej sliko, vendar ni ravno estetska, bi pa rad da mi zadeva zgleda "originalno"

khm... ?e je to digitalni prikazovalnik koli?ine goriva, potem kje si kupil, kolko stane, in kako komplicirana je monta?a ter nastavitev :D ?

 

?e pa to ni to, se pa opravi?ujem...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Ko sem ugotovil da mi kazalec ne dela (oz. se zatika) in sem skoraj ostal na jadranski magistrali pod Velebitom brez bencina, sem se odlo?il da to moram popraviti. Kot sem ?e napisal je originalni del hudo nabite cene, in sem si rekel, da bom posku?al zadevo popraviti sam. Merilec sem dobil ven in ugotovil da je zdrobljen magnetek, ki pa se skriva pod tuljavo tako tanke ?ice, da si jo nisem upal niti dotakniti, kaj pa ?ele odviti. Tedaj sem se odlo?il, da bom naredil bypass.

V Conrad Electronic trgovini sem na?el univerzalni dig. voltmeter (tedaj je bil malo cenej?i) poglej: UNIV_DIG_VOLTMETER , in ?e nekaj eletroni?ne opreme (plo??ica za vezje z ?e navrtanimi luknjicami, nekaj potenciometrov in elektrolitskih kondezatorjev).

 

Na podlagi specifikacije prilo?ene z voltmetrom, in pregleda elektri?ne vezave kazalca na senzor goriva v rezervoarju, ter meritve upora na senzorju goriva (0-3 ohm) sem izdelal na?rt vezja z nastavljivimi predupori.

 

Ugotovil sem:

- najmanj?a lo?ljivost senzorja goriva je 3 litre.

- Gorivo niha zato rabimo kondezatorje (verzija 2.0 B) ) da upo?asnijo spremembo ?tevilk na voltmetru

- Upor je linearen na celi svoji dol?ini, senzor pa ka?e po druga?ni funkciji (zaradi nihanja gladine) in zato je obmo?je prikaza med 0 in rezervo (oz pri do vrha polnem rezervoarju) precej nenatan?no, zato pa imamo lu?ko praznega rezervoarja :rolleyes: )

 

Da sem nastavil predupore sem rabil dva koraka:

 

1. Poln rezervoar do vrha: nastavil predupor za vrednost 0 ohm, tako da mi ka?e 50 (mV - umaknil oznako milivoltov)

2. Trenutek ko se prvi? u?ge lu?ka:

2.1. ?el natankat ?e enkrat do vrha: nameril med 49-52 litrov.

2.2. Naslednji? ko se je lu?ka u?gala: namestil 1 (mV)

 

Kontrolo sem opravil z kanistrom rezervnega goriva in vo?njo do popolno praznega rezervoarja: Poglej to objavo: KOLIKO_GORIVA

 

V vsakem primeru: porabil sem cca 10.000 in 4-6 ur dela, ter el. meritve, potem pa ?e dvakrat name??anje preduporov (potenciometri). Priporo?am samo tistim ki imajo jeklene ?ivce in predznanje elektronike.

 

Pa seveda: POZOR pri odpiranju rezervoarja, posebej ?e je skoraj prazen. (tedaj ko sem mislil da je senzor goriva in ne kazalec).

 

Slike analognega in digitalnega ?tevca, ter na?rt in izvedbo elektri?nega vezja bom pripel, ko dobim zgoraj omenjeno instrument plo??o iz amerike, in se lotim zamenjave pokvarjenega kazalca - slikal bom z dig. fotoaparatom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ti si pravi majster za take zadeve!!! :rispekt: Jaz se tega ne bi loto sam-nisn tak "doma" v elektriki in podobnih,z njo povezanih stvareh! :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je Zhuki v svojem opisu dovolj povedal....

 

Kolesarjenje (gorsko kolo, lezi-kolo), elektronika (razne prakti?ne re?itve), ra?unalni?ke igrice (bolj malo, beda na policah zadnje dve leti), potapljanje na dih.

 

 

Prvemu pa zadnjemu se ti pa rade volje pridru?im..... :cheers:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja,jaz bi se pa pri prvem pa tretjem pridru?o,?e ?e... :unsure: Sicer sn ?e kr nekaj prekolesaril(zadnje ?ase vedno manj...) ampak mi je to kr cool(zlasti po Pohorju)! Igrco pa tak ko vsak,tudi rad kero tresnem! B)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No, zdaj je ?as da sporo?imo kako je ?lo z popravljanjem ?tevca: uspel sem. :jupiii:

V prilo?enem dokumentu je par slik in komentarji. ?al nisem na?el na?rta vezja za moj dig. ?tevec, verjetno sem to stran vrgel v zadnjem pospravljanju, bilo je prostoro?no narisano. V specifikacijah dig. voltmetra se vse vidi, in tudi napisal sem v prilogi kako sem ga uporabil. Upor senzorja goriva je pa (ne me dr?at za besedo) 0-10 ohm. Ali 12? Moral bi ?e enkrat izmerit.

 

Uglavnem: Jaz sem problem kazalca in ?arnic re?il za (45$ + 3145 SIT carine+ddv )= 12.000 sit. Pa v rezervi mi je ostalo ?e kaj. :bravo:

XEDOS_INSTRUMENTI.doc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.