Skoči na vsebino

Mazda3 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prenovljena (facelift) Mazda3 MPS

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

:wub: manjka samo RWD

 

Prej AWD

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v dolo?enih segmentih AWD ni ql ;)

 

to ja ampak pri taki mo?i je pa obvezen na trojki (ni to ?irok pa nizek avto)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mislis obvezen napram prednjemu pogonu :)

 

to pa itak

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v dolo?enih segmentih AWD ni ql ;)

 

A bej?? ;)

 

Saj ?e bi se mal zavzeli da bi se peljal avto kot Focus RS jim tudi ne bi ?kodilo pri prodaji. Tako pa upajo, da se bo zaradi cesarjevih novih obla?il avto prodajal bistveno bolje.

Napisano

A bej?? ;)

 

Saj ?e bi se mal zavzeli da bi se peljal avto kot Focus RS jim tudi ne bi ?kodilo pri prodaji. Tako pa upajo, da se bo zaradi cesarjevih novih obla?il avto prodajal bistveno bolje.

 

Eno mogo?e offtopic vpra?anje? Ali se F RS podaja v tem ''razredu'' kjer so MPS, GTI in RSi ali je ?e cilja kaj vi?je? To me je vedno begalo, vsaj ko sem primerjal z ostalimi v tem ''razredu''?

Podpis.png

 

Napisano

Vsi so FWD hot hatchi, torej ista klasa le da Focus z ve? konji kot vsa ta konkurenca. ?eprav ve?ina Focusov ka?e manj konjev kot naj bi jih imeli (300), Megane RS pa kakega ve? poka?e in sta tam tam na koncu.

pomoje so se zatipkali in mislili 6,3. Ampak bistvo je potem v testu ?eprav test v de?ju je malo tako-tako.

PS: Fak kako Vicki cvili. :hudicek:

Napisano

za orientacijo, sicer ne pomeni dosti kaj, ker niso istocasno testirani pa se razlicne gume itd itd, ampak tko okvirno

http://www.avto-magazin.si/dirkalisce/

 

Vpra?anje:

Imam eno kratko vpra?anje glede testov na Racelandu. http://www.avto-magazin.si/dirkalisce/

Ali testirate hitre kroge (torej se voznik pelje ?ez ?tart, vozi ve? krogov in velja najhitrej?i) ali je start iz ni?le, torej parkiran avto.

Najlep?a hvala za odgovor.

Odgovor:

Spo?tovani!

Dr?i prvo, torej trije krogi z lete?im startom, upo?teva se najhitrej?ega. O?itno smo za vas prepo?asni …

Lep pozdrav,

Aljo?a Mrak

Izvr?ni urednik / Executive Editor

:hohoho:
Napisano

Vpra?anje:

Odgovor:

 

:hohoho:

 

Ne me f....da sva jaz s nekim swiftom, in viper z neko 110KM podhranjeno mazdo hitrej?a od Seat Leon cupra 200, Alfa Brere, Lagune GT....da symona in mazde V6 ne omenjamo

 

mogo?e res zarad specifi?nosti dirkali??a, kjer se teko?ina v mo?ganih ne neha zibat sem in tja.... :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja men je to mal hecn ker s serijskimi gumami in avtom sem vozil 58,218 tokrat s slab?imi 58,520. Z RS-Rkami je pa? druga pesem in sem nizkih 57 dosegel brez te?av. :blush:

Je pa zelooo specifi?no dirkali??e in ?e bi nek Viper dosegel dober ?as na ovalu bi tukaj pogorel na celi ?rti. Je pa fajn vedeti, da merijo tako kot na Time Attacku, se la?je primerjamo. :D

Napisano

A bej?? ;)

 

Saj ?e bi se mal zavzeli da bi se peljal avto kot Focus RS jim tudi ne bi ?kodilo pri prodaji. Tako pa upajo, da se bo zaradi cesarjevih novih obla?il avto prodajal bistveno bolje.

 

 

a ti misli? da focus rs res dr?i tko kot se govori? -_- ti povem jst da ni nevem kaj

Napisano

:bravo:

 

Nem?ko tuning podjetje MR Car Design je s pomo?jo dviga tlaka, ve?jega intercoolerja, preto?nje?ega izpu?nega sistema in reprogramirane elektronike uspelo iz 2.3-litrske MZR DISI ma?ine z 260 iztisniti kar 310 "konji?ev".

 

Seveda so pokrbeli ?e za lego na cesti s KW-jevim nastavljivim podvozjem ter 19 colskimi Oxyginovimi plati??i...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

Tok m en se zdi tud ajvar stisne ven z nekim novim supa dupa gadgetom :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Huda!

 

P.s, ni mi jasno, a je mazdaspeed 3 pa MPS Mazda 3 isto?

 

isto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo ?lanek iz novega autobilda, Mazda3 MPS vs Focus ST.. (Nimam skenerja tko, da sem poslikal, ni ?isto prfektno ampak se da prebrati.)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.