Skoči na vsebino

Mazda3 MPS


Jest

Priporočeno sporočilo

v dolo?enih segmentih AWD ni ql ;)

 

to ja ampak pri taki mo?i je pa obvezen na trojki (ni to ?irok pa nizek avto)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A bej?? ;)

 

Saj ?e bi se mal zavzeli da bi se peljal avto kot Focus RS jim tudi ne bi ?kodilo pri prodaji. Tako pa upajo, da se bo zaradi cesarjevih novih obla?il avto prodajal bistveno bolje.

 

Eno mogo?e offtopic vpra?anje? Ali se F RS podaja v tem ''razredu'' kjer so MPS, GTI in RSi ali je ?e cilja kaj vi?je? To me je vedno begalo, vsaj ko sem primerjal z ostalimi v tem ''razredu''?

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsi so FWD hot hatchi, torej ista klasa le da Focus z ve? konji kot vsa ta konkurenca. ?eprav ve?ina Focusov ka?e manj konjev kot naj bi jih imeli (300), Megane RS pa kakega ve? poka?e in sta tam tam na koncu.

pomoje so se zatipkali in mislili 6,3. Ampak bistvo je potem v testu ?eprav test v de?ju je malo tako-tako.

PS: Fak kako Vicki cvili. :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za orientacijo, sicer ne pomeni dosti kaj, ker niso istocasno testirani pa se razlicne gume itd itd, ampak tko okvirno

http://www.avto-magazin.si/dirkalisce/

 

Vpra?anje:

Imam eno kratko vpra?anje glede testov na Racelandu. http://www.avto-magazin.si/dirkalisce/

Ali testirate hitre kroge (torej se voznik pelje ?ez ?tart, vozi ve? krogov in velja najhitrej?i) ali je start iz ni?le, torej parkiran avto.

Najlep?a hvala za odgovor.

Odgovor:

Spo?tovani!

Dr?i prvo, torej trije krogi z lete?im startom, upo?teva se najhitrej?ega. O?itno smo za vas prepo?asni …

Lep pozdrav,

Aljo?a Mrak

Izvr?ni urednik / Executive Editor

:hohoho:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje:

Odgovor:

 

:hohoho:

 

Ne me f....da sva jaz s nekim swiftom, in viper z neko 110KM podhranjeno mazdo hitrej?a od Seat Leon cupra 200, Alfa Brere, Lagune GT....da symona in mazde V6 ne omenjamo

 

mogo?e res zarad specifi?nosti dirkali??a, kjer se teko?ina v mo?ganih ne neha zibat sem in tja.... :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja men je to mal hecn ker s serijskimi gumami in avtom sem vozil 58,218 tokrat s slab?imi 58,520. Z RS-Rkami je pa? druga pesem in sem nizkih 57 dosegel brez te?av. :blush:

Je pa zelooo specifi?no dirkali??e in ?e bi nek Viper dosegel dober ?as na ovalu bi tukaj pogorel na celi ?rti. Je pa fajn vedeti, da merijo tako kot na Time Attacku, se la?je primerjamo. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A bej?? ;)

 

Saj ?e bi se mal zavzeli da bi se peljal avto kot Focus RS jim tudi ne bi ?kodilo pri prodaji. Tako pa upajo, da se bo zaradi cesarjevih novih obla?il avto prodajal bistveno bolje.

 

 

a ti misli? da focus rs res dr?i tko kot se govori? -_- ti povem jst da ni nevem kaj

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo:

 

Nem?ko tuning podjetje MR Car Design je s pomo?jo dviga tlaka, ve?jega intercoolerja, preto?nje?ega izpu?nega sistema in reprogramirane elektronike uspelo iz 2.3-litrske MZR DISI ma?ine z 260 iztisniti kar 310 "konji?ev".

 

Seveda so pokrbeli ?e za lego na cesti s KW-jevim nastavljivim podvozjem ter 19 colskimi Oxyginovimi plati??i...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobra stroja, oba! Sta pa prej?nji Focus in trenutni Megane ?e vedno hitrej?a, s tem da sta oba cenej?a (OK, Focus RS prej?nji zdaj rabljen, Megane pa nov). :blush:

Mi je pa zanimivo, da bo Focus karavan, ?isto uporabna ideja. Tudi Mazda, da je ?e vedno le 5 vratna ni slaba ideja, je avto bistveno bolj uporaben, pa ?e vseeno je nekaj hitrej?ega na cesti. :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.