Skoči na vsebino

hidravli?na sklopka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ve kdo kak je z hidravli?nimi sklopkami na mazdah, ali se ob obrabi avtomatsko na?telajo ali je potrebno ro?no na?telati pedal?Prosim ?e lahko malo kdo opi?e kak je s tem. :unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ve kdo kak je z hidravli?nimi sklopkami na mazdah, ali se ob obrabi avtomatsko na?telajo ali je potrebno ro?no na?telati pedal?Prosim ?e lahko malo kdo opi?e kak je s tem. :unsure:

avtomatsko menda :blink:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Sklopka se avtomatsko prilagaja obrabi. Zamenja se takrat ko zacne drseti. Si pa lahko brezskrbi vsaj 250 kkm. Preverjeno, ?e so jo prvi? menjali pri mazdi 323f letnik 91 pri 200 kkm, glede na to da je bila v uporabi v avto?oli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

pri koliko mm od zgornje lege za?ne komu loviti sklopka?Ali je enaka sklopka pri 1.5 (Z5) motorju kot pri motorju 1.8 . :unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

no fantje, nujno rabim, za enega ki ma 323F.Jaz mam sicer enak motor samo nimam knjige pa ni? zraven. :blink::)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... 
    • Seveda jih ne moreš, 40 do 45 je meja pri kater še lahko en čas držiš! 🤒 Pri 50 sigurno ne.... 🥵
    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.