Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

Napisano

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

 

?obe....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

 

sj bo spomladi nehalo..:)

 

zdej ko je mrzel zrak meni isto cuka in slisim "TDI" zvok in to ze 4 zime, poleti oziroma spomladi pa neha..

www.trziskisladoled.si

Napisano

sj bo spomladi nehalo..:)

 

zdej ko je mrzel zrak meni isto cuka in slisim "TDI" zvok in to ze 4 zime, poleti oziroma spomladi pa neha..

 

 

 

 

zvok motorja ok bom potrpel in pre?ivel...

ampak cukanje se pa dogaja enkrat k je mrzu enkrat k je topu in to ze kr pogosto...

nasveti za ?ebe, stro?ek, kako ugotoviti katera je zani?,...

 

 

?obe....

 

 

 

nasveti za ?ebe, stro?ek, kako ugotoviti katera je zani?,...

koliko ?asa se lahko ?e vozim tako preden bo ?ist zani??

Napisano

Sej ni nujno, da je zani? ... mal jih bo treba spet nau?it kako naj pravilno delujejo.

33112_1.png

Napisano

Sej ni nujno, da je zani? ... mal jih bo treba spet nau?it kako naj pravilno delujejo.

 

 

Meni se zdi, da najbolj?e delujejo med 3 in 4 krpm. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

nekaj sem iskal po forumu za resetiranje ?ob,...

mi lahko to kdo bolj natan?no pove ali celo naredi?

nisem glih mehani?ni tip ?loveka tako da,...

Napisano

nekaj sem iskal po forumu za resetiranje ?ob,...

mi lahko to kdo bolj natan?no pove ali celo naredi?

nisem glih mehani?ni tip ?loveka tako da,...

 

 

vsak injektor ma gore napisano ponavadi 17 mestno kalibracijsko kodo, to kodo je treba upisat z ra?unalnikom notr v motorni ra?unalnik da ve kdaj jo odpirat. oz kolko nafte dozirat. priporo?am da se to naredi z original testerjem ker univerzalni niso glih dobri za to

Napisano

To je o?itno serijska napaka teh motorjev, saj se to ob?asno dogaja veliko lastnikom teh letnikov z tem motorjem.

Ne vem ali je komu uspelo to napako popolnoma dopraviti.

Napisano

To je o?itno serijska napaka teh motorjev, saj se to ob?asno dogaja veliko lastnikom teh letnikov z tem motorjem.

Ne vem ali je komu uspelo to napako popolnoma dopraviti.

 

 

 

tudi ob menjavi ?ob?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.