Skoči na vsebino

Miatarji - Razno

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

kaj je miatarji:).. ?akamo na vreme?:)... z wanklom sva par tednov nazaj razmi?ljala da bi se enkrat dobil na enem fajn kme?kem turizmu (kamnikar).. blizu vi?nje gore, mali vrh.. stvar je blizu.. lepa cestica.. najbol va?no pa.. super hrana:).. ?e ste za to se zmenimo en vikend.. in v leto?njem letu prvi? dobimo, pojemo, nazdravimo.. in malo podebatiramo o prihajajo?em letu in na?ih planih:) JE KDO ZAINTERESIRAN?:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Jaz sem za. Fajn da malo predebatiramo, ker kakor hitro je ?el Januar, bo otvoritev sezone kmalu tu...mene ?e kar mal vle?e na potovanja :)

 

Kaj je pa s koledarji?

Podpis.png

 

Napisano

zivio :D...

mam novo uprasanje ce se kdo spozna....

 

okoli ITB sepravi trobentice...ne da imam kak namen montirat ali kar kol podobnega..samo o turbinah in krompresorjih nekaj vem o tem itb-jih pa ne...

 

kake so predelave na motorju da to pa?e?

zivljenska doba z tem montirano na motorju?

poraba se kj dvigne?kaj pa hp...koliko kej pridobi?

sej verjetno na 1.8 motorju je skoda dajat ker dvigne kompresijo ki je pa ze tako visoka za ta motor..al se motim?kako je pa z homologacijo te zadeve v sloveniji?ne vrjamm da se da...

 

tko splo?ne stvari me zanimajo:D

 

hvala vsem za odgovore :D

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

ITB je zakon, sam je pa spet cena v okviru turbo in kompresor sistemov, ker je za doseganje dobre konjenice potrebnih kar nekaj predelav motorja, poleg standardne menjave injektorjev in ecu-ja. ?ivljenska doba, poraba in hp so odvisni ravno od vlo?enih financ. Dosedaj mi sicer nikjer ni uspel to?n najdt to?nih podatkov, nekak pa logika pove, da bolj kot je motor obremenjen, prej se bo obrabu. No, predvidevam, da si itak ?e pogledu kak posnetek na youtubu in opaz? okvirno za kaj se gre..

 

Kot sm js na netu zasledu gre pa nekak tko: ITB za najve?jo odzivnost in zvok, kompresor za enakomerno pove?anje mo?i po celem spektru in turbina za najve?jo mo? z zamikom v obratih. Kaj bomo na?raufal? :hudicek:

 

V vsakem primeru je pa nekak tko,kolker dnarja tolk muske..Aja pa ne, n? od tega se ne da homologirat :glare:

 

Pa ?e en zlo zanimiv projekt, ?e si taprav mojster in bi si kr sam naredu ITB :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

zivio :D...

mam novo uprasanje ce se kdo spozna....

 

okoli ITB sepravi trobentice...ne da imam kak namen montirat ali kar kol podobnega..samo o turbinah in krompresorjih nekaj vem o tem itb-jih pa ne...

 

kake so predelave na motorju da to pa?e?

zivljenska doba z tem montirano na motorju?

poraba se kj dvigne?kaj pa hp...koliko kej pridobi?

sej verjetno na 1.8 motorju je skoda dajat ker dvigne kompresijo ki je pa ze tako visoka za ta motor..al se motim?kako je pa z homologacijo te zadeve v sloveniji?ne vrjamm da se da...

 

tko splo?ne stvari me zanimajo:D

 

hvala vsem za odgovore :D

 

-Da to (fizi?no) pa?e rabi? primeren vsisni kolektor, da pa to dela, pa ?e marsikaj.

-Odvisno od marsi?esa, predvsem kot je ?e viper povedu, ?.

-Poraba se itq dvigne...Konjev, spet odvisno ?

-Od kje tebi, da ima bp visoko kompresijsko razmerje?

-Homologirat se da pri nas samo zadeve s T?Vom, uradno!

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

A je res mo?nost da se da dihtunge okoli ?ipe na?telat? Nikjer ne najdem podatka, vem pa da so neki tension cables za to?...

Podpis.png

 

Napisano

A je res mo?nost da se da dihtunge okoli ?ipe na?telat? Nikjer ne najdem podatka, vem pa da so neki tension cables za to?...

 

Da se nekak, je jures v svoji temi enkrat razlagal kako, sam se ne spomnim ve?, mal tm preglej.

 

Tema

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

O hvala, bom pregledal :)

 

Ne vem kaj bi mi brez tebe Jero :D

 

 

+1

 

kje je like button? :D

:cheers:

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A pa je to tok prosojna, da ni problemov? Prebral sem tudi na clubroadsterju da barvajo s sprejem...

 

Me zanima, ker jaz imam ?e preFL, se pravi oran?ne ?migavce, kako bi izpadlo. Verjetno je pa folija res-way to go :)

Podpis.png

 

Napisano

Mogo?e pa ?e proba? odpret in po?triha? od znotraj, varjant je ve?.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ni mam pravice pisat, pa vseeno jaz sem na svoji 323f bg imel posprejane z rde?im sprejem in sem lahko dosegel tak u?inek kot je na zgornji sliki ali pa tudi manj, tako se ob robih po?prical konkretno, na sredini pa manj tako da ni bilo problemov z barvo svetlobe. Ker ?e bo? naredil konkretno rde?o prevleko npr. folija bo? moral uporabiti zeleno ?arnico za oran?ni efekt blinkanja. Sprej je pa bil od MOTIP-a rde?e prav za barvanje lu?i.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

ojla

mene pa zanima, ?e kje obstaja mikrofilm za mx5, kje so vsi kosi vijaki, pa katalo?ke ?tevilke????

Fuck new cars ... I'm driving oldschool

Napisano

ojla

mene pa zanima, ?e kje obstaja mikrofilm za mx5, kje so vsi kosi vijaki, pa katalo?ke ?tevilke????

 

 

Mikrofilmov ze nekaj let (mogoce celo desetletji :P ) ne uporabljajo... Ze zelo dolgo se za to uproabljajo racunalniki in ustrezna programska oprema :) ... Kje to dobiti pa ne bi vedel ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mikrofilmov ze nekaj let (mogoce celo desetletji :P ) ne uporabljajo...

Druga? poznam kar nekaj arhivskih slu?b, tudi v JU, ki ?e vedno shranjuje stvari na mikrofilme. Res pa da se je za?el proces pretvarjanja na ra?unalnike :)

 

Jaz pa trenutno razmi?ljam...kaj od tega bi se lahko zna?lo na mazdi?

Za lu?i ne vem ?e znam tako mojstrsko to narest kot je Symon, feltne se bojim da bi pomanj?ale vse skupaj, ?rte so mi pa kar v?e? :) Pa vseeno no?em da bi vse skupaj preve? izpadalo...

 

Objavljena slika

Podpis.png

 

Napisano

:bravo: No to, sam sm namre? tehtnica, in bi take stvari ?e kar in kar tuhtal :)

 

Kmalu gre na sve?o barvo, in prenovo feltn, zato je treba plane narest :)

Podpis.png

 

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.