Skoči na vsebino

Miatarji - Razno


Dejan Pavlovic

Priporočeno sporočilo

Dobra ideja ta z nami?ljenim mazdaspeed motorjem. Mogo?e pa bi le ?lo skozi. Kdo pa je ta ki ima HGP turbo? Js sm ?ul da naj bi obstajala ena miata NA turbo v sloveniji. Baje je bordo rde?a. Ve kdo kej?

 

Goldhamster tu:

 

http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=4118

 

Za NA bi bolj te?ko homologiral Mazdaspeed, ?e za NB bi blo te?ko. Nove cifre motorja, prometna od MS verzije?

 

NA bi lohk naredu kao BBR turbo swap k je bil original opcija v UK. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ubistvu kupit ?e blok od mazdaspeed ni tako poceni :closedeyes:. Vsaj blok s ?tevilkami bi sigurno rabil.

 

I.L. bo verjetno kmalu naredil turbo tudi za 1.8 modele in NBjke. Za ta denar (mislim da je bil 3400) ponuja ve? kot FlyinMiata + TUV in stane skoraj pol manj kot HGP. ?udno da so naredili prvi kit prav za 1.6 115, katerih je malo. 1.6 NB bi bila logi?na izbira.

?akamo :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uh ja, tud mene so ?e mal s?ekiral, zato sm se pa preventivno za?el izogibat raznim powerfullov in xy ?kolkam, tko da raj vse legaliziram kar je na avtu extra..

 

Sicer res, da manj kot dela? p******* manj ustavlajo, pa tud stock zunanjost jih odbija, ampak o?itno hitr rata? zanimiv, ?e se voz? topless pono? al pa kadarkol v rahlem de?ju/snegu ipd. <_<

 

Skratka, zelo odvisno od tega, ?e jim pade v o?i kaj 'zanimivga'

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uh ja, tud mene so ?e mal s?ekiral, zato sm se pa preventivno za?el izogibat raznim powerfullov in xy ?kolkam, tko da raj vse legaliziram kar je na avtu extra..

 

Sicer res, da manj kot dela? p******* manj ustavlajo, pa tud stock zunanjost jih odbija, ampak o?itno hitr rata? zanimiv, ?e se voz? topless pono? al pa kadarkol v rahlem de?ju/snegu ipd. <_<

 

Skratka, zelo odvisno od tega, ?e jim pade v o?i kaj 'zanimivga'

 

Vajper je bil ustavljen v Franciji in si upam trditi da zaradi crt (looka) policaj je pricakoval, da so crte zgolj cover enega bad ass tuninga in predelav. Ko je videl 110 konjski mlincek na lpg ga je blo kar mal sram....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 5 tednov kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.