Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

trenutno dve vpra?anji:

 

-je to normalno, da je sesalni kolektor za loputo tolk zapacan?

Objavljena slika

 

-kok vem, ali je ta del hin, za?ne avto trokirat?

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

nahaja se pod loputo

Objavljena slika

  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.

 

Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.

 

Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.

Napisano

Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.

 

Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.

 

Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.

 

se pravi, da je ?ist mo?no, da motor zarad tega zamori? Ko je avto mrzel se lepo zavrti in ne trokira (itaq ne teram mrzlega, da nebo pomote).

 

Motor?ek prostega teka je pa tole :)

Objavljena slika

 

PS: torej naslednja faza je, da se odstrani sesalni kolektor in se ga o?isti :)

Napisano

?kodovalo ne bo ?e bo? spucal. Zdaj sem dojel, a v tisto zadevo je priklopljena voda ane? To pri enih avtih blokirajo ali pa snamejo cev dol in naredijo, da ne gre ?ez tole, da se kao ne segreva, koliko ima efekta to pa ne vem. Nisem se nikoli spu??al v smiselnost tega, da se ogreva loputo za gas. Baje zato, da pozimi ne zmrzne. Po drugi strani je poleti to popolnoma odve?. Vrh vsega dosti avtov serijsko nima tega ogrevanja (tudi moj) pa isto ne zmrzne loputa. Konec koncev je tam okoli itak vro?e. Ampak, da bi se pa poznalo na konjih ?e bypassa? je pa po drugi strani spet nesmisel.

 

EDIT: Kako se naredi Bypass pri RX-7.

Napisano

Kar si ozna?il z rde?im krogcem je pa senzor polo?aja lopute. Motor?ek prostega teka je kar tista zadeva pod sesalno loputo.

 

a tako :blink: se prav, da je to motor?ek za "zaug"? kok pa vem, ?e motor?ek prostega teka crkne?

 

Zdaj sem dojel, a v tisto zadevo je priklopljena voda ane?

 

je tako :D

 

the same shit :bravo:

Napisano

?e ti nagaja prosti tek je motor?ek kriv verjetno ane?

 

Saj sli?ati je fajn ampak je pa brezveze tale mod. Edini plus je, da ima? nekaj cevi manj priklopljenih na loputo ko naslednji? podira?.

Napisano

?e ti nagaja prosti tek je motor?ek kriv verjetno ane?

Se pravi verjetno nima nobene veze pri nemo?i motorja v ni?jih vrtljajih?

 

kaj pa vem, ko je avto mrzu lepo lavfa, ko pa se segreje, pa v?asih ho?e crknit, tut na kri?i??ih, ko se ustavim crkne (ampak ne vedno), obrati ob?asno tut full nihajo (bojda bi naj blo to zarad zlaj?anga vztrajnika)...

Napisano

po?asi napredujemo kljub de?ju, injektorji zgledajo ql (niso n? zapacani), ampak jih bo treba vseen dat na preizkusno delovanje, da vidimo, ?e delajo kot je treba. :)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

Lahko jih testira? pri na?mu majstru Burji v Kamnku. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Napisano

Ko sm se ?e lih lotu delat na F-ki resno razmi?ljam, da bi nekak komplrt motor fliknu ven z avta, sicer mi ?e ni jasn kok (pomanjkanje prostora), ampak nekak bo ?e ratal, magar od spodi :)

Napisano

A se niti ne premakne ali se le ne dvigne? Verjetno si spregledal kak ?rauf, to se rado zgodi, da je ?e kje na kakem skritem mestu ?e pri?raufan kolektor. ?e ne pa z gumijastim kladivom malo potol?i, da se losa.

Napisano

A se niti ne premakne ali se le ne dvigne? Verjetno si spregledal kak ?rauf, to se rado zgodi, da je ?e kje na kakem skritem mestu ?e pri?raufan kolektor. ?e ne pa z gumijastim kladivom malo potol?i, da se losa.

 

ma niti premakne se ne :D bojda bi naj bil ?e en ?ravf pri po?arni steni, sam js ga ne najdem <_<

Napisano

Na zadnji glavi je ?e en NOSILEC.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mislim da je tale ki sem ga ozna?il:

post-4105-1354536023_thumb.jpg

 

Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.

 

Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.

 

Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici ;)

panoramska.jpg
Napisano

Mislim da je tale ki sem ga ozna?il:

post-4105-1354536023_thumb.jpg

 

Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.

 

Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.

 

Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici ;)

 

a jebemti, da nism ?ou ?e prej foruma brat, zdej me je pa tema dobila <_<

 

huh, od uspodi? Pol sm se pa zdej konkretno zaj***, ker je avto parkiran na travi, upam da se vinta nebo pogreznla :vskalo:

Napisano

Poglej pod 3. slikco, je narisan kako izgleda, je pa pogled od po?arne stene proti prednjemu koncu avta. poskusi najprej od zgoraj, ?e pa ne bo ?lo pa dvigni avto. Dost je da samo enega od?ravfa?.

 

post-9-1354562502_thumb.gif

Napisano

Evo marko je ?e bolj?e nakazal ;) Ja glede na to da ima? dost raztavlen useskup, bo verjetno ?lo tudi od zgoraj.

 

Pod vinto si pa mal ve?jo dilco podstavi? pa se ne ugreza nikamor :prstgor:

panoramska.jpg
Napisano

Hehe, jaz itak nimam egr-a pa sem pozabil oment :P Med drugim mam tut vris-e skos odprte... ampak pustmo detajle :)

panoramska.jpg
Napisano

Hehe, jaz itak nimam egr-a pa sem pozabil oment :P Med drugim mam tut vris-e skos odprte... ampak pustmo detajle :)

 

ma raj? pustmo kaj vse je pri teb druga? :lol: u glavnem po dolgem matranju sm kon?no dobu kolektor ven, ni bil EGR edina kajla, uzadi so ble ?e 3 majhne cevke za odklopit, uspel mi je losat spodni del tisga nosilca med glavo in kolektorjem, ki se mi je potem kajlu za pokrov ventilov, ampak z malo sile je ?lo :D

 

Objavljena slika

 

ventili bi se mogl svetit :P

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

mal bo treba bit dimnikar...

Objavljena slika

 

ah ta nosilc <_<

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.