Skoči na vsebino

Moj novi projekt...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem. Po daljsem odmoru se vam spet oglasam :D In sicer bi rabu vaso pomoc :rolleyes: . V garazi mi stoji 323 GT '89 z B6T motojem :bravo: , ki bi ga rad premontiral v mx-3 '92 1.6 B6 sohc.

 

Kolker sem seznanjen iz branja po internetu ne bo problema pri menjavi motorja, le pri elektroniki se nam lahko mal zatakne. Prosil bi vas za kakrsen koli nasvet glede tega kako se stvari lotit, oz. a je ze delu kdo kei taksnega itd? Moj namen je, da instalacija elektrike po avtu ostane stara, tist kar se pa tice ECU in kar je nanjga vezano pa vse prestavit v mx-3 seveda vkljucno z njim. ECU se nahaja pred prestavno rocico na notranji strani pozarne stene (slika). Ima mogoce kdo diagrame vezave? Neki sem jemal z neta pa mam zei doma Mazda manuals cd1&2 pa mi jih noce potegnet (nek serial zahteva itd)...

 

Drugace pa za prvi vtis (seveda smo moral prej 323 sprobat :jupiii: ) Avto zelo posteno vlece, masina se je v zelo dobrem stanju in tam nekje pri 4000, 4200 ponori. z polnim plinom v prvi prestavi (pohodis ko si ze speljal) zacne pr 4500 sama obracat gume v prazno ?zmeden? hehe... v glavnem... kapo dol mazdi, masinca je res taprava :jupiii:

 

vam pa... HELP!!!

 

LP vsem!

 

Tich (Ti?)

post-5-1122725012.jpg

:)
  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Guest BrainLess
Napisano

... pa ni gt 4x4?

 

Pa zakaj bi sploh ?el kaj takega delat, nebi mel raj?e 1.8 v6 ... al te tista turbina tolko ?ge?ka?

Napisano

GT je ponavad 2WD pa 1.6 turbo z 137 KM...

 

ono je GT-R 4WD... 1.8turbo z cca 190KM...

 

ta motor pase tocn na nosilce pa na mojo sklopko oz. menjalnik...

 

in JA... FEJST me mika turbinca :bravo::bravo:

 

btw. ce bomo potem mal tlak povisal pridemo kaj hitro do 170-180KM brez predelav :vesel:

 

help!!! :P

:)
Napisano

zdaj ?e je turbina ?e v slab?em stanju, se ne spla?a menjavati.Pa raj?i daj notri 1.8 v6, ker ta motor od gt je po?re?en.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

zgleda ?e vse bolj slabo, res je rjavo fest, pa turbina zgleda bolj boga ?e.Pa tiste vijake ?e jo bo? dol jemal bo? ziher polomil ker so rjavi in pregreti.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sej res da ej rjast... sam fantje motor je v zelo dobrem stanju (za svoja leta in kilometre). Res... sploh ne pokadi, vlece svinsko dobr, turbina lepo nardi pssssst ne pa viiiiiiju. Vsi ki so ga vidl pa poslusal laufat so rekl da je se super... :ne vem:

 

Rja je pac rja. Tist bomo ze postimal :D zej pa fantje... pustmo malenkosti pa se spravmo na podrobnosti :P:P:P a ve kdo kak se lotit elektronike? :rolleyes:

 

Pozreznost je pa moje zadnje merilo pr motorju. Vazn mi je pa da je vzdrzljiv. To pa. In se mi zdi da so tile motorji ob pravem vozniku zelo vzdrzljivi...

 

lp

:)
Napisano

Prstavi? motor in elektroniko pa je, ke je tukaj problem ??? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:D sej dans smo urnk zacel... sei mislim da res ne bo problemcokov...

 

Vse kar se tice ECUja bomo zraun nesl v nou auto... :bravo:

 

zaenkrat je B6T zuni... jutr bo se B6 zuni. Potem se zamenja skolpka, vodna pumpa, termostat, termostikalo, pa jermeni pa olje pa se kaka malenkost pa pocas nazai notr :vesel::vesel::vesel:

 

can't wait...

 

a ma kdo kak dobr predlog za sklopko? ne vem ka bi dau notr da bo bi blo maaal mocnejs... :ne vem:

 

lp

:)
Napisano

mogo?e bi dal sklopko sinterju obnoviti..

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

To mi deli stari :danzoman: ...stari Mazdini Turba?i so zakon :ouje: ...to teli k nove/novej?e afteke furajo sploh ne vejo kva je zakon :ph34r: ...?elim ti veliko uspeha :bravo: ...pa poro?aj...

 

P.S: Old Mazda Turbo Rules :ouje:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

jaz sem se naveli?al ?raufat pa predelovat te starine, novga si bom kupil, pa full zrihtal, edino ?e v take se spla?a vlagat.

Napisano

:jupiii::bravo: aha... se res je... dokler ne probas res ne ves. Men je tale turbac zakon.

 

Zaenkrat sta oba motorja zuni+menjalnika. Zgobica pa gre takle. Uporabi se B6T motor, B6 vztrajnik+kuplunga+menjalnik+polosi. Elektronika motorja se prestavi tako da bo motor lepo laufau. ;)

 

Jutr grem na lov za novo kuplungo. Mal mi je bad ker je kr dost manjsa od one od B6T motorja. Tak da ne vem kak dolg bo kei drzala. Bomo vidl :P:P:P

 

Drugac Dando... sei vem da se ne splaca pa da je vse stran vrzen denar. Sam jebat ga. Eni smo se vedn tolk mladi pa tolk nori in hocemo z glavo skoz zid. Se zavedam tega, sam sm pripravljen sprejet to ceno :whatever:

 

lp ;)

:)
Napisano

Ne. Ne pase... zal. Dans smo zmontiral masinco skup. To pomen da smo zamenjal kuplungo (20k sit) pa potem gor dali b6 menjalnik. Potem smo vidl da tam spodi en nosilc gre mal krizem pa smo moral en nosilec menjalnika na bloku odrezat ker ni blo placa za tadolgo akso. U glavnem ustimano :bravo::bravo::bravo:

 

Zamenjal smo napenjalec jermena+vse jermene. Svece in olje se bodo zamenjali ko bo motor ze vgrajen. ;) Pa seveda olje v menjalniku. :P

 

Jutr nas pa caka nov izziv... prestavljanje elektronike :(:D:D:D

 

lp :P

:)
Napisano

pohvalno, da si se zraven spravo :)

 

pr kablovju pa pazit !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

To pomen da smo zamenjal kuplungo (20k sit)

Zamenjal smo napenjalec jermena+vse jermene.

Kuplunga 20KSIT :ne vem: ? Kje ti to dobi?? A komplet? Tud mene zanima kuplunga in zobati jermen. Komplet seveda. Cene?

 

P.S: Svaka ?ast :ouje: . Kar tako naprej :danzoman: .

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Motor je vrgajen :jupiii::jupiii::jupiii:

 

:cheers:

 

Sam zalaufau se ni :ne vem:

elektronika neki j**e :angry: pa sei jutr mislim da pridejo maistri pa bojo postimal zadevice

 

:bravo: je pa se ena malenkost... hood scoop si bo treba ubodit :hohoho: gre navzkriz ene 2-3 centi :P

 

lp :P

:)
Napisano

tich: kak?en hood scoop, to samo enkrat malo bolj dol tre??i?, pa je :D;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Vceri je biu prvi test ride... :bravo::bravo::bravo:

 

Avto se ful lepo pelje... pospeski so dooost bolsi. Vlece od 3k rpm naprej... prvo drugo tretjo takoj na?alta?... :P

 

Avto je z istim izpuhom dost ti?ji pa ?e luftfilter se ne sli?i tak o?itno... zaenkrat sm zelo zadovoljen. :vesel:

 

Edin kuplunga me mal skrbi...

 

:P:P a ve kdo kak zei temu tlak dvignit? :P

 

lp

:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.