Skoči na vsebino

Du?enje motorja


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Zanima me, ?e je ?e komu iz nenada du?ilo motor, mazda 6, dizel 2006 dpf.

In ne, ni bilo pucanje filtra.

 

Zadnji? se mi je zgodilo na AC v 6. pri 140, torej cca 2500vrt in tempomat. Ko sem zmanj?al hitrost in potem stopil na gas da prehitim voze?ega pred sabo, od avta ni bilo odziva. Grem takoj na izvoz - hvala bogu je bil ?ez 300m in po regionalki posku?am motor, ki je bil katastrofa. Po cca 5min vo?nje mi je za?ela utripati lu?ka DPF. Ker sem imel nujen opravek sem pa? z utripajo?o lu?ko vozil ?e cca 2min in avto za ve? ur ugasnil.

Po ponovnem pri?igu lu?ka ni svetila ve?, se je pa po cca 3min vo?nje za?el proces ?i??enja dpf (brez gorenja lu?ke). Ker je bilo o?itno ob takem na?inu vo?nje-du?enju veretno precej dimljenja sem to tudi pri?akoval.

 

Po kon?anem ?i??enju je avto normalno deloval. V tem ?asu sem bil ?e pri gospodu Pelku kjer je ra?unalnik pokazal napako na LMM in turbini, ki pa? je bila menda posledica nedelovanja LMMja. Senzor sva zamenjala, ra?unalnik resetirala in gasa dalje.

 

Danes po prevo?enih cca 400km od napake se mi je du?enje motorja spet ponovilo takoj po izvozu iz AC. Peljal sem se naprej cca 2min do prvega mo?nega prostora kje sem prakiral. Vrtljaji v prostem teku so nihali med 800 in 1000 v sunkih. Lu?ka se ni pri?gala, sem pa ugasnil motor za cca 1min in ker ni bilo bolj?e sem to storil ?eenkrat, tokrat vrtljaje privlekel in dr?al na 4000 cca pol minute. Tokrat je motor spet za?el normalno delovati in sem prevozil nadaljnih 80km brez problema.

 

Kaj bi torej lahko bilo? Nekaj je narobe ali z izgorevanjem (injektorji, turbina) ali na izpu?nem delu (morda sonde-senzorji na dpf)...

 

?e kdo s podobnimi simptomi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Zanima me, ?e je ?e komu iz nenada du?ilo motor, mazda 6, dizel 2006 dpf.

In ne, ni bilo pucanje filtra.

 

Zadnji? se mi je zgodilo na AC v 6. pri 140, torej cca 2500vrt in tempomat. Ko sem zmanj?al hitrost in potem stopil na gas da prehitim voze?ega pred sabo, od avta ni bilo odziva. Grem takoj na izvoz - hvala bogu je bil ?ez 300m in po regionalki posku?am motor, ki je bil katastrofa. Po cca 5min vo?nje mi je za?ela utripati lu?ka DPF. Ker sem imel nujen opravek sem pa? z utripajo?o lu?ko vozil ?e cca 2min in avto za ve? ur ugasnil.

Po ponovnem pri?igu lu?ka ni svetila ve?, se je pa po cca 3min vo?nje za?el proces ?i??enja dpf (brez gorenja lu?ke). Ker je bilo o?itno ob takem na?inu vo?nje-du?enju veretno precej dimljenja sem to tudi pri?akoval.

 

Po kon?anem ?i??enju je avto normalno deloval. V tem ?asu sem bil ?e pri gospodu Pelku kjer je ra?unalnik pokazal napako na LMM in turbini, ki pa? je bila menda posledica nedelovanja LMMja. Senzor sva zamenjala, ra?unalnik resetirala in gasa dalje.

 

Danes po prevo?enih cca 400km od napake se mi je du?enje motorja spet ponovilo takoj po izvozu iz AC. Peljal sem se naprej cca 2min do prvega mo?nega prostora kje sem prakiral. Vrtljaji v prostem teku so nihali med 800 in 1000 v sunkih. Lu?ka se ni pri?gala, sem pa ugasnil motor za cca 1min in ker ni bilo bolj?e sem to storil ?eenkrat, tokrat vrtljaje privlekel in dr?al na 4000 cca pol minute. Tokrat je motor spet za?el normalno delovati in sem prevozil nadaljnih 80km brez problema.

 

Kaj bi torej lahko bilo? Nekaj je narobe ali z izgorevanjem (injektorji, turbina) ali na izpu?nem delu (morda sonde-senzorji na dpf)...

 

?e kdo s podobnimi simptomi?

 

Zna biti, da je nekaj narobe s turbino. Mogo?e regulator koraka lopatic turbine??? Nisi ni? napisal, koliko km ima? prevo?enih-. ?e je nad 200.000 km znajo biti te?ave s turbino.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zna bit da se zatika aktuator za zamik turbo

 

Po ?tevcu ima 152kkm, pripeljana iz it. Pri preverjanju prek mms naj bi bili realni.

Tudi sam sem pomi?ljal na ta turbo ko sem bolj opazoval motor pri drugem dogajanju.

Nevem pa zakaj je potem pokazalo napako na LMM. Bom videl, ?e se spet ponovi in najdemo napako, bom dal nazaj starega, tega pa na rezervo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po ?tevcu ima 152kkm, pripeljana iz it. Pri preverjanju prek mms naj bi bili realni.

Tudi sam sem pomi?ljal na ta turbo ko sem bolj opazoval motor pri drugem dogajanju.

Nevem pa zakaj je potem pokazalo napako na LMM. Bom videl, ?e se spet ponovi in najdemo napako, bom dal nazaj starega, tega pa na rezervo...

 

Poizkusi ??istiti EGR ventil. Enako se je meni dogajalo pri 140k km. Pri konstantni hitrosti na AC mi je ?el avto v zasilni tek. Ko sem se ustavil so mi obrati nihali. Enkrat se je pri?gala lu?ka, drugi? ne. Ra?unalnik pokazal ve? napak, tudi turbino, in egr ventil. Sem ga spucal in ni problemov ?e enih 20k km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A tole direktno na turbini se da kako preverit, ?e ra?unalnik potem ni? ne poka?e?

 

EGRja pa nisem ?e podiral. Je kak?en v okolici Lj da bi mi tole pomagal? Je pa model 06 ki se ga ne da fizi?no blindirat...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ni prišel "Special Edition",ampak "navaden"-zelen.   Ker je bil pri Vsegradu že razgreben,uvoznik jih pa tudi nima več,sem se dogovoril za tega...a se je tip še zmotil,in so poslali SB verzijo (Schlagbohrer-udarni vrtalni vijačnik). Pa nisem bil nič jezen,ker mi pri tem stroju ni tako važno....ko tako razmišljam,mogoče še bolje,ker od ostalih treh noben vijačnik tega nima,in če bo sin,k se je odselil kdaj rabil...mu tega porinem v roke,pa bo lahko zvrtal tudi kakšno luknjo v zid ipd. brez da bi rabil vrtalno kladivo....za 2-3 luknje bo čist OK,svedre pa tudi že imam....   Ni več Made in Germany,ampak Hungary,a je za to tudi najnovejša revizija tega modela (pogruntaš ko pogledaš za rezervne dele),in ima za to tudi najnovejšo Röhm-ovo vrtalno glavo,ki je veliko krajša-enako sem (oz. je božiček😄) kupil za staro LT-jko....pogruntaš po rdečem obroču na začetku glave....samo takšna glava pa stane od 50€ naprej +PTT😲 https://www.rubart.de/METABO-Schnellspannbohrfutter-Futuro-Plus%2C-S1-M%2C-13mm%2C-R-L-extra-kurz-(636618000)--p10258354 Je še kompaktnejši🧐-se mi dopade😃...seveda pride še ena 4Ah baterija,k je Metabo-100-letna akcija😄. Seveda pa je LTX ko z njim delaš "čisto nekaj drugega",a vseeno-tak stroj za dobrih 130€ z kovčkom vred+močna baterija-bomba👍   In seveda spet slike😉    
    • Odkrito rečeno nisem niti pogledal...evo čisto slučajno je lih 65W😅 Pa tudi,če bi original bil 90W,za polnjenje je 65W polna kapa...samo počasneje bo polnilo baterijo,ker kakšen laptop pa imaš,da ti bo vlekel 90W...mora pa biti že kak potraten-gamerski,k običajno imajo laptopi CPUje z TDP bolj v rangu 30W,za tak laptop pa je 65W več kot dovolj.   Sicer imam tudi Xiaomijev 120W polnilec,k je bil zraven Xiaomi 12 Pro telefona,a raje ne bom izzival nesrečo,ker če na adapterju piše 100W...kaj pa veš,kaj bo🙄
    • Top zadeva :). Samo a ni original polnilec 90W?
    • Vse (in še več) kar sedaj zvozim z e-biciklom, sem že zvozil z analognim. Nimam nobene slabe vesti. Takoj zamenjam svoj precej € drag e-bicikel za analognega, lahko tudi cenenega, če mi nekdo zraven podari delujoče kolke in kolena.
    • Huh ja. Retro. Windows 10 bojo počasi nehali posodabljat. Ja to je osnova. Pozabim to napisat.   Izštekaj vse kar ni potrebno za osnovo. Če sta 2 diska, pusti enega, če je mogoče pekač,.... Če bo delalo. Dajaj nazaj kos po kos.   @Z M A J opaziš mogoče kak vzorec? PlošciacPlošcia ramov mi je že crknila. Samo takrat se ni vžgal. Da bi pa kak kabl tak bluzil, pa je meni skoraj neverjetno.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.