Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zanima me, ?e je ?e komu iz nenada du?ilo motor, mazda 6, dizel 2006 dpf.

In ne, ni bilo pucanje filtra.

 

Zadnji? se mi je zgodilo na AC v 6. pri 140, torej cca 2500vrt in tempomat. Ko sem zmanj?al hitrost in potem stopil na gas da prehitim voze?ega pred sabo, od avta ni bilo odziva. Grem takoj na izvoz - hvala bogu je bil ?ez 300m in po regionalki posku?am motor, ki je bil katastrofa. Po cca 5min vo?nje mi je za?ela utripati lu?ka DPF. Ker sem imel nujen opravek sem pa? z utripajo?o lu?ko vozil ?e cca 2min in avto za ve? ur ugasnil.

Po ponovnem pri?igu lu?ka ni svetila ve?, se je pa po cca 3min vo?nje za?el proces ?i??enja dpf (brez gorenja lu?ke). Ker je bilo o?itno ob takem na?inu vo?nje-du?enju veretno precej dimljenja sem to tudi pri?akoval.

 

Po kon?anem ?i??enju je avto normalno deloval. V tem ?asu sem bil ?e pri gospodu Pelku kjer je ra?unalnik pokazal napako na LMM in turbini, ki pa? je bila menda posledica nedelovanja LMMja. Senzor sva zamenjala, ra?unalnik resetirala in gasa dalje.

 

Danes po prevo?enih cca 400km od napake se mi je du?enje motorja spet ponovilo takoj po izvozu iz AC. Peljal sem se naprej cca 2min do prvega mo?nega prostora kje sem prakiral. Vrtljaji v prostem teku so nihali med 800 in 1000 v sunkih. Lu?ka se ni pri?gala, sem pa ugasnil motor za cca 1min in ker ni bilo bolj?e sem to storil ?eenkrat, tokrat vrtljaje privlekel in dr?al na 4000 cca pol minute. Tokrat je motor spet za?el normalno delovati in sem prevozil nadaljnih 80km brez problema.

 

Kaj bi torej lahko bilo? Nekaj je narobe ali z izgorevanjem (injektorji, turbina) ali na izpu?nem delu (morda sonde-senzorji na dpf)...

 

?e kdo s podobnimi simptomi?

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zanima me, ?e je ?e komu iz nenada du?ilo motor, mazda 6, dizel 2006 dpf.

In ne, ni bilo pucanje filtra.

 

Zadnji? se mi je zgodilo na AC v 6. pri 140, torej cca 2500vrt in tempomat. Ko sem zmanj?al hitrost in potem stopil na gas da prehitim voze?ega pred sabo, od avta ni bilo odziva. Grem takoj na izvoz - hvala bogu je bil ?ez 300m in po regionalki posku?am motor, ki je bil katastrofa. Po cca 5min vo?nje mi je za?ela utripati lu?ka DPF. Ker sem imel nujen opravek sem pa? z utripajo?o lu?ko vozil ?e cca 2min in avto za ve? ur ugasnil.

Po ponovnem pri?igu lu?ka ni svetila ve?, se je pa po cca 3min vo?nje za?el proces ?i??enja dpf (brez gorenja lu?ke). Ker je bilo o?itno ob takem na?inu vo?nje-du?enju veretno precej dimljenja sem to tudi pri?akoval.

 

Po kon?anem ?i??enju je avto normalno deloval. V tem ?asu sem bil ?e pri gospodu Pelku kjer je ra?unalnik pokazal napako na LMM in turbini, ki pa? je bila menda posledica nedelovanja LMMja. Senzor sva zamenjala, ra?unalnik resetirala in gasa dalje.

 

Danes po prevo?enih cca 400km od napake se mi je du?enje motorja spet ponovilo takoj po izvozu iz AC. Peljal sem se naprej cca 2min do prvega mo?nega prostora kje sem prakiral. Vrtljaji v prostem teku so nihali med 800 in 1000 v sunkih. Lu?ka se ni pri?gala, sem pa ugasnil motor za cca 1min in ker ni bilo bolj?e sem to storil ?eenkrat, tokrat vrtljaje privlekel in dr?al na 4000 cca pol minute. Tokrat je motor spet za?el normalno delovati in sem prevozil nadaljnih 80km brez problema.

 

Kaj bi torej lahko bilo? Nekaj je narobe ali z izgorevanjem (injektorji, turbina) ali na izpu?nem delu (morda sonde-senzorji na dpf)...

 

?e kdo s podobnimi simptomi?

 

Zna biti, da je nekaj narobe s turbino. Mogo?e regulator koraka lopatic turbine??? Nisi ni? napisal, koliko km ima? prevo?enih-. ?e je nad 200.000 km znajo biti te?ave s turbino.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

zna bit da se zatika aktuator za zamik turbo

 

Po ?tevcu ima 152kkm, pripeljana iz it. Pri preverjanju prek mms naj bi bili realni.

Tudi sam sem pomi?ljal na ta turbo ko sem bolj opazoval motor pri drugem dogajanju.

Nevem pa zakaj je potem pokazalo napako na LMM. Bom videl, ?e se spet ponovi in najdemo napako, bom dal nazaj starega, tega pa na rezervo...

Napisano

Po ?tevcu ima 152kkm, pripeljana iz it. Pri preverjanju prek mms naj bi bili realni.

Tudi sam sem pomi?ljal na ta turbo ko sem bolj opazoval motor pri drugem dogajanju.

Nevem pa zakaj je potem pokazalo napako na LMM. Bom videl, ?e se spet ponovi in najdemo napako, bom dal nazaj starega, tega pa na rezervo...

 

Poizkusi ??istiti EGR ventil. Enako se je meni dogajalo pri 140k km. Pri konstantni hitrosti na AC mi je ?el avto v zasilni tek. Ko sem se ustavil so mi obrati nihali. Enkrat se je pri?gala lu?ka, drugi? ne. Ra?unalnik pokazal ve? napak, tudi turbino, in egr ventil. Sem ga spucal in ni problemov ?e enih 20k km.

Napisano

A tole direktno na turbini se da kako preverit, ?e ra?unalnik potem ni? ne poka?e?

 

EGRja pa nisem ?e podiral. Je kak?en v okolici Lj da bi mi tole pomagal? Je pa model 06 ki se ga ne da fizi?no blindirat...

Napisano

?e je mehanski se ga da preiskusit z vakum ?rpalko da vidi? ?e je sistem tesen in se premika,?e je elektri?en ga lahko poskusi? s testerjem. maf ti pa javi ker glede na obremenitev motorja ni dovolj pretoka zraka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobra zgodbica.    Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.   Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih. Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo. Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
    • Čisto enostavno rešiti. Pač ne pije se, ko greš za volan. Se čudno sliši, a tako je.
    • Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum    
    • 225/45/17 91w 2023 letnik Bile so na Toyota Corolla, sedaj smo kupili celoletne     cena in dodatne info po dogovoru
    • Kdaj pa si imel zamenjan akumulator?   Meni Ford pri bolj praznem akumulatorju feršterker vgasne, da špara.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.