Skoči na vsebino

Mazda mx3


jaro

Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...

?iv.. mal mislm avto menjat, pa mi ne mx-3 ?ist preve? v o?i padla..tko da ni 2x za re?t... da jo bom ?e velik vozu...me pa zanima par stvari.

 

Prtlja?nik je zame ena zahteva.. da ga je neki.. ne rabm lih karavana...ga mam zdj..v glavnem bi prosu enga ?e mi napisu dol?ino ?irino in vi?ino prtla?nika?

 

Pa ?e zanima me kok kj leti ta zadevca(kon?na hitrost) pri 1.6 in 1.8 V6 motorju?

 

Hvala!

 

 

?e dobil vse odgovore.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e se ti spla?a razmislit raj?i o 100 kw in v6 motorju, ker vem kak?na zgleda vo?nja z njim, sicer pa tudi 90 konjska ni slaba, sam za te?ko nogo na pedalu za plin pa ni glih najbol?a varianta. Je pa dobra stran tega 1.6 16 v motorja da ma? precej delov v bli?nji okolici in pa poraba zna bit celo pod 7 litri. Velja razmislit. Tale motor 107 KM pa glede na omenjena motorja ni ne ti?, ne mi? ampak neki vmes!

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

motor s 107KM je novej?i, ima EURO2 po letu 1995/6

in je sodobnej?i

 

v podobnih razli?icah je bil vgrajevan v MX-5, pa mogo?e ?e v kero mazdo...

 

motorji v MX-3 so bili: 1.6 16V 65/66kW oz. 88/90 PS do 1994 (odvisno od trga)

 

po 1994 1.6 16V 79kW/107KM z EURO 2 (odvisno od trga)

 

1.8i V6 98kW/100kW oz. 133KM/136KM (odvisno od trga)

po 1994 1.8i V6 96kW/131KM z EURO 2 (spet odvisno od trga)

 

1.6 motorji so dovolj za avto, ki ima 1100kg, vendar niso pretirano ?portni...

 

z V6 motorjem pa ?e zaradi same ?ametnostni motorja in zvoka dobi? ob?utek da si v ?portniku... :)

 

poraba je odvisna od te?e noge, in se pri V6 giblje od 8 pa do 12l/100km, pri 1.6 pa od 6.5 pa do 10-11 l/100km

 

nekaj tehni?nih podatkov o MX-3 najdete na Moji Strani pod rubriko MX-3>Tehnika

 

?e koga ?e kaj zanima, sem o MX-3 ?e marsikaj napisal na forumu, zato uporabite iskanje ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.