Skoči na vsebino

Mazda mx3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj

 

Zanima me Mazda MX3 in sicer motor s 107KM in na splo?no o tem avtu....

 

Prednosti, slabosti.....aha, pa ali je ta motor EURO 2

 

Hvala in lep dan :)

Napisano

Cau

Kontaktirej na?ega zvestega ?lana KAAlmana....on je on je ti bo najbolj?e znal pomagat pri tej odlo?itvi...

 

 

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

to niso bili motorji za na? trg.Ima ena kolegica tak?no mx-3, samo ima 115km.Potegne dobro, predvsem v vi?jih obratih.Glede euro 2 pa ne vem, pomojem je euro 2.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?iv.. mal mislm avto menjat, pa mi ne mx-3 ?ist preve? v o?i padla..tko da ni 2x za re?t... da jo bom ?e velik vozu...me pa zanima par stvari.

 

Prtlja?nik je zame ena zahteva.. da ga je neki.. ne rabm lih karavana...ga mam zdj..v glavnem bi prosu enga ?e mi napisu dol?ino ?irino in vi?ino prtla?nika?

 

Pa ?e zanima me kok kj leti ta zadevca(kon?na hitrost) pri 1.6 in 1.8 V6 motorju?

 

Hvala!

 

 

?e dobil vse odgovore.

Napisano

Mogo?e se ti spla?a razmislit raj?i o 100 kw in v6 motorju, ker vem kak?na zgleda vo?nja z njim, sicer pa tudi 90 konjska ni slaba, sam za te?ko nogo na pedalu za plin pa ni glih najbol?a varianta. Je pa dobra stran tega 1.6 16 v motorja da ma? precej delov v bli?nji okolici in pa poraba zna bit celo pod 7 litri. Velja razmislit. Tale motor 107 KM pa glede na omenjena motorja ni ne ti?, ne mi? ampak neki vmes!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

motor s 107KM je novej?i, ima EURO2 po letu 1995/6

in je sodobnej?i

 

v podobnih razli?icah je bil vgrajevan v MX-5, pa mogo?e ?e v kero mazdo...

 

motorji v MX-3 so bili: 1.6 16V 65/66kW oz. 88/90 PS do 1994 (odvisno od trga)

 

po 1994 1.6 16V 79kW/107KM z EURO 2 (odvisno od trga)

 

1.8i V6 98kW/100kW oz. 133KM/136KM (odvisno od trga)

po 1994 1.8i V6 96kW/131KM z EURO 2 (spet odvisno od trga)

 

1.6 motorji so dovolj za avto, ki ima 1100kg, vendar niso pretirano ?portni...

 

z V6 motorjem pa ?e zaradi same ?ametnostni motorja in zvoka dobi? ob?utek da si v ?portniku... :)

 

poraba je odvisna od te?e noge, in se pri V6 giblje od 8 pa do 12l/100km, pri 1.6 pa od 6.5 pa do 10-11 l/100km

 

nekaj tehni?nih podatkov o MX-3 najdete na Moji Strani pod rubriko MX-3>Tehnika

 

?e koga ?e kaj zanima, sem o MX-3 ?e marsikaj napisal na forumu, zato uporabite iskanje ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.