Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam Mazdo2 letnik 2004, diesel in se mi ob v?igu pojavlja te?ava, da mi avto nikakor ne v?ge. Ne vedno, je pa pozimi kar pogosto. Recimo danes zjutraj je bilo -2 stopinji in avto 8 min ni v?gal. Velikokrat se mi tudi lu?ka za gretje sve?k ne pri?e, vendar kljub temu po?akam od pol minute do minuto preden se avto za?tarta. Tudi ko se lu?ka ne pri?ge avto v?ge, v?asih pa ne.

Zamenjali smo tudi sve?ke, tako da te niso problem. Ima kdo podoben problem oz pozna re?itev.

 

hvala

Napisano

Kdaj sam od sebe ugasne na mestu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Danny napisal:

Ima motor druga?en zvok kot ponavadi?

 

Nisem zaznal kaksen drug zvok. Tudi ko se avto na racunalnik priklopi ne zazna nobene napaka na motorju.
Napisano

Da ne bom odpiral nove teme. Avto v?asih rabi dlje da v?ge oz. je treba bolj dolgo verglat, ampak samo ko je vro? pa ?e to zlo poredko, mrzel v?iga ko nov, kaj bi lahko to bilo? Gre se za 2.3 benz mazduro. :D

Napisano
  je Danny napisal:

Pri teh motorjih je rado prebilo tesnila injektorjev in je uhajala kompresija.Sli?alo pa se je kot pihanje

 

Danny samo to se dogaja ko je "mrzlo" oz hladneje. NE pa vedno. Ko je topleje zunaj tega ni.
Napisano

?eprav ste menjali grelne sve?ke bi js na tvojem mestu probu ?e ?e dejansko delujejo s tokovnimi kle??ami kolko toka gre ?ez.(lahko je pokvarjen rele,pregorjena varovalka .......)

 

Pa ?e neki, pri 1.4 D je biu tudi pogost faler da je vleklo fou? zrak v cevke goriva in so bli notr balon?ki zraka,seveda diesel ?e ma zrak notr ne v?ge oz. v?ge kadar se izzra?i po dolgem vergljanju. Na vrhu motorja bo? vidu nekaj prozornih cevk in majhno pumpico na levi, kadar no?e v?gat poglej ?e so balon?i zraka v njih oz. nakajkrat popumpaj nafto in bi moglo kresnt .

Napisano
  je Danny napisal:

?eprav ste menjali grelne sve?ke bi js na tvojem mestu probu ?e ?e dejansko delujejo s tokovnimi kle??ami kolko toka gre ?ez.(lahko je pokvarjen rele,pregorjena varovalka .......)

 

Pa ?e neki, pri 1.4 D je biu tudi pogost faler da je vleklo fou? zrak v cevke goriva in so bli notr balon?ki zraka,seveda diesel ?e ma zrak notr ne v?ge oz. v?ge kadar se izzra?i po dolgem vergljanju. Na vrhu motorja bo? vidu nekaj prozornih cevk in majhno pumpico na levi, kadar no?e v?gat poglej ?e so balon?i zraka v njih oz. nakajkrat popumpaj nafto in bi moglo kresnt .

 

Jaz eventuelno sumim, da bi bil lahko rele, samo koliko so mi rekli, so zmerli pa ni bilo nobenih te?av.

 

Kar se pa ti?e da bi lahko zrak vleklov cevke za gorivo, bi pa se to moralo pojavljati tudi v toplej?ih mesecih ne samo pozimi?

 

Ve kdo kje bi tale rele za v?ig bil? Ker sem gledal v ?katli za releje pa ni posebej ozna?eno za sve?ke. Mogo?e je kje drugje kaj skrito. Tudi v navodilih ni? ne pi?e posebnega.

Napisano
  je Danny napisal:

dobi? jih v motornem prostoru na voznikovi strani

 

bom naredil fotke pa prilo?im kak zgleda to. Verjetno bo najbolje tako?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Zdaj so na vrsti moto ture, naslednja e-bike pa oktobra Apulija 😍
    • Prva tura zakljucena, fenomenalno, vreme ne bi moglo biti bolje.   Ce sem toliko proti elektriki na avtu, pa je za kolo to nekaj najboljsega za taka potovanja. Povprecna starost ekipe 69 let.....dnevno 55-70km z lahka in to v Toskani! Dnevno 1000m visincev po hribckih, stalno dol gor.   Pot je vodila tudi po Strade Bianchi, ki bo jutri del etape Gira do Siene, ter Eroici, kjer je dirka danes. Kolesarski spomeniki...
    • Pozna kdo to varianto? Vem da je tezko, se posebej zarad papirjev, a vseeno probam.   Gre se za po moznosti skrito kljuko za Coupeja. Ja tud to vem, da je to v neskladju s sportnim duhom, ampK nisem si mislil da bo ta avto tako v uporabi in tako zazeljen za potovanja. Trenutno je dnevno v uporabi v Nemciji se. Rad bi da mam mozbost vzeti kolesa s sabo, nic drugega. Nikoli vleka.   Prtljaznik zadaj, prtljaznik na magnet, vakum to vse odpade.  Avto je fenomenalen, manjka nama da vzameva kolesi s sabo. 
    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.