Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je imel ?e kateri podobne probleme. Ko pohodi? pedal za zavoro pade precej notr potem ?ele za?ne zavirat. Na koncu zavora prime samo zelo ?udn ob?utek imam kod da se kdaj ne bo ustavilo??

Napisano

Gumice na glavnem cilindru?? Pa ne mi re?t da bo treba zamenjati ceu cilinder??

 

ne, se da menjat samo gumice, stro?ek cca. 40? kolk ma? pa kej olja?

Napisano

jah ?e so gumice fu? pol bo kej mastn okol kolesa... pa manka zav. teko?ina ane.... tko da prej to prever predn nabavla? robo :)

concept.gif

Napisano

jah ?e so gumice fu? pol bo kej mastn okol kolesa... pa manka zav. teko?ina ane.... tko da prej to prever predn nabavla? robo :)

 

js nism mel n? mastn, mi je pa skoz na levi strani blokiral bremzo ;)

Napisano

jah ?e so gumice fu? pol bo kej mastn okol kolesa... pa manka zav. teko?ina ane.... tko da prej to prever predn nabavla? robo :)

 

Sej jst sm mislu gumice na glavnem zavornem cilindru - ne na kolesih!

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Da bi kej pu??al ni vidt. Sm pa vidu da rada zablokirajo vodila za ?eljusti tko da potem samo bremza plo??ica tm k je valj. Na drugi strani so pa plo??ice skor nove. Al je mo?no da se ?tela pedal kdaj prime??? pri pedalki na vrhu je en vijak ki potiska glavni zavorni cilinder. Vidm da bo ?e kr nekaj dela na tela mazdici. ABS lu?ko sm zrihtu k je skos svetila. Ni biu nuben senzor ampak konektor tm k pride vse na ra?unalnik za ABS. Edino lu?ka za airbag me pa ?e j..e! Baje se da neki prelotat gor upor na mre?ico. Sam nc ne vem kak?en pa kam. Al je mogo?e kak?nmu kej jasno??

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No, nekej poceni glih ni. Moj dino M6 bi s povprečno 7,5l porabil 220€, s tem, da je to družinski avto in se ne bi skrival za kamioni in se tresel kje je najbližji vtikač.   Torej če bi imel družinskega električarja in se bi z njim vozil kot povprečen voznik, torej na AC 120-150 km/h, bi kaj hitro prišli tudi cenovno na izredno majhno razliko, verjetno par eur. Ne vem no, trenutno ni to neka zlata kokoš.
    • Sodobni avti imajo hill holder 😉   Nazadnje sem jo kuril ma Alfi, s katero je bilo pri polno naloženi nemoče speljat. Sploh, če te je kdo zasral in si na trajektni rampi iz kleti obstlal. Takih klancev na regionalnih cestah pa ni.
    • Ne rabiš nikamor iti, imaš lahko že na naši obali podobne primere poleti. Ne sicer tako ekstremne ... Ampak dovolj za klasifikacijo "vukojebine". 😃
    • Zato pa ne hodim v neke vukojebine, kjer bi moral stati pet ur v koloni. 
    • Pojma nimam. Po AC je šlo večino časa 110 km/h, tudi do 145 km/h sem pognal, če te že zanima.   Sicer sem pa prav pomislil na nekatere tu na forumu - tiste goreče zagovornike ročnih menjalnikov. Rad bi vas videl na relaciji Sutomore - mejni prehod. 108 kilometrov razdalje pa kar 5h 15min v avtu - polžje premikanje po meter ali tri okoli Budve, Kotorja, pred mejo, v klanec ... Tam bi dobili žulje na rokah in podplatih. Pa sklopka bi vam dišala. 😃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.