Skoči na vsebino

?trihanje / peskanje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma kdo kej izkusenj z strihanjem ?eljusti na diskih ... stock color mi ni usec ... je to treba peskat ?

 

Druga stvar ... peskanje + strihanje felten .... kdo koga pozna ? kdo to od vas dela ? za kolk se bom mogu olaj?at da to zrihtam ... bliza se spomlad feltne so grde ker je lak olu??en ...

Napisano

?lani Mazda kluba imamo med ponudniki ugodnosti/popustov tud nekaj s podro?ja obnove in barvanja felten :prstgor:

 

Osebno jih rihtam pri Kuretu v Kamniku - http://spletnik.si/kuret/domov.html, kjer imamo 20% popusta :punk:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ma kdo kej izkusenj z strihanjem ?eljusti na diskih ... stock color mi ni usec ... je to treba peskat ?

 

Druga stvar ... peskanje + strihanje felten .... kdo koga pozna ? kdo to od vas dela ? za kolk se bom mogu olaj?at da to zrihtam ... bliza se spomlad feltne so grde ker je lak olu??en ...

 

kar se ?eljusti ti?e ne rabi? n? peskat. Razmastit, zbrusit, temeljno barvo gor, pa pol ?e sprey (se dobi prov za zavorne ?eljusti) ?ez :)

Napisano

Va?no je da na temeljno barvo da? temperaturno obstojno, kot smo barvali Dejanove lu?i, tako se mi zdi da je treba tudi za ?eljusti.

 

Je pa tko no, takoj se spet prepaca ?mer ?ez, in ?e ima? rde?e pobarvano, potem rata rjavo. Je treba kr pucat skoz :D

 

 

Napisano

Tle ma? moj postopek :DObnova zavornih ?eljusti

 

Sam ne uporabit tist barvo kot sm jo jst - ker ni glih obstojna - je ?e vse rjavo :vskalo:

Al bi pa mogu kak?no temeljno dat prej.

 

temeljno je fajn dat prej, druga? se za?ne lu??it, js je tut nism dal in mam isti problem :) tut moj postopek je nekje, pa se mi ne da iskat XD

Napisano

post-6099-1360593456_thumb.jpg

 

pr men smo prvo razstavl.. odmontiral vse gumice.. potlj pa zbrusl.. z obi?no dratper?no (ne vem kak se napi?e).. ampak to res fajn fajn fajn zbrusl.. nato razmastil... potlj pa barvanje.. mel sm 3 spreje.. enega ?rnega temperaturno odpornega za 600 stopinj (se mi zdi, to je tist za auspuhe and stuff).. pustil.. cca 1h na soncu da se je lepo posu?il.. potlj pa ?e dvakrat z rde?o v spreju (navadna je iz trgovine mavrica)..

 

rezultat pa je na sliki.. material cca 15 eu.. pa par ur dela..

 

delal smo to let pa pol nazaj.. pa je ?e vedno use isto gor.. avto je pa kr dost vozn in se ga ne ?para z bremzam:).. je pa treba tok ve?krat po?istit.. :)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

no ja u kjerem koli primeru se tega lotim ko bo kaj bolj toplo in nato nalimam slikce potopka ... oz kako bo zgledala hvala zaenkrat ce bo pa se kdo ksn predlog dal pa kr

 

 

P.S. prosim ce en admin prestavi temo v styling sm naknadno ugotovu da sm mal narobe dau :S

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.