Tako kot si napisal, v nizkih obratih je problem ko vrže na 2 cilindra. To bi mazda lahko uredila v 1 uri s softwarjem pa jim očitno dol visi. Dvomim, da so kaj spreminjali, ker sem testiral različne letnike in je bilo povsod enako. Moja je 2023, pa bi bilo logično, da bi bila najboljša verzija. Kar se tiče radarskega tempomata v kolini pa nisem preveč navdušen, ker ni primerno uglajen za vožnjo v kolini, preveč pospeši, potem pa mora preveč zavirati
Če hočeš prehiteti nekoga, ki vozi 130/ uro moraš voziti hitreje. Čisto enostavno. In ta, ki vozi 130/ uro se mora nemudoma umakniti iz prehitevalnem pasu. Ni njegova naloga niti ugotavljanje , kdo je v prekršku in kdo ne. Dejstvo je, da so hitristi na avtocesti z novodobnimi avtomobili v povprečju precej nad 130/ uro.
Šment. Če je taka specifika pač nisi za normiranaca/s.p.. Pač ofnaš d.o.o..
Izbereš opcijo, ki ti največ da, če je ne, si si sam kriv.
Tu okoli imamo firmo z milijonskim prometom in so s.p., tako da kot pravim, porihtat si je treba ali pa ne jamrat 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.