Skoči na vsebino

Vlagati v staro mazdico ali ne?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Svoje ?ase sem ?e bil ?lan tega foruma, se mi zdi da sem se pridru?il leta 2006, ko sem si tudi kupil modro mazdo 323f, ki si jo za?uda ?e vedno lastim - sem si vedno predstavljal da bom hitro kupil nov avto ko bom imel ?iht, ampak mazda je mazda, sploh tale moja. V glavnem uporabni?ko ime in geslo starega ra?una sem izgubil - oz. je bil ra?un izbrisan.

Na hitro spec moje trenutne mazde:

323f BJ, 1.5 63kW, 8/2000, 153tkm, od tega zadnjih 68tkm mojih od marca 2006. Oprema je Cool, kar pomeni veliko elektrike + klima, ampak brez ABS. Dokaj unikatna barva notranjosti (beri opis spodaj).

 

Problem ki ga trenutno imam je slede?:

Tale mazda je zaenkrat edini avto ki mi ustreza. Je dovolj velik, pelje se dovolj dobro (lahko hitro ?ez ovinke, lahko udobno po AC, ...), poraba ni preve? katastrofalna.

?e skoraj dve leti kupujem drug avto, in mi ni? ne ustreza. Sem probal vse od rabljenih chevroletov, oplov, renaultov, volvotov, do novih fordov, hyundaijev in vse vmes. V osnovi i??em avto kjer se brez te?av pelje 5 odraslih plus prtljaga. Zgro?eno vedno znova ugotovim da to pri mnogo ve?jih novih avtomobilih (recimo novi Hyundai i30, Opel Astra, ipd ...) sploh ni mo?no. V enem so zadnji potniki kot sardine, v drugem imam volan v najvi?jem polo?aju (in sede? v najni?jem) ?e vedno v naro?ju, ipd ... Mogo?e dobim podobno prostornost pri karavanih, ki so proti 323f gigantski. Trenutno sem kar obupal nad menjavo avtomobila in preu?ujem mo?nost obnovitve moje mazde. Zaenkrat edini model od zagotovo ve? kot 20-ih ki sem jih poskusil in mi ustreza.

 

Kar bi naredil bi bilo:

- popolna obnova podvozja

- obnova motorja oz. ?e bolje menjava za kaj rahlo mo?nej?ega (1.6 ali 1.8)

- polno li?anje

- menjava volanskega obro?a in prestavne ro?ice

- menjava veliko elektronike (ki je pokvarjena - beri spodaj)

- nakup novih plati?? (jeklenih za zimo, ALU za poletje) + pnevmatike

 

Prav tako me zanima ?e je mo?no v model ki serijsko ni imel ABS, le-tega dodatno vgraditi?

Bonus vpra?anje - kje bi v SLO dobil original mazda 15" ALU za mojo 323f?

 

Kak?ne bi bile kaj cene za tak podvig (vsaj okvirno, ali je to 2.000 EUR, ali 5.000 EUR ali 10.000 EUR?)

Bi bil kak "maher" s foruma pripravljen za neko provizijo prevzeti obnovo tega avtomobila?

 

?e v naprej se zahvaljujem za vsakr?en nasvet in informacijo!

 

S spo?tovanjem,

Borut

 

 

Pa ?e opis moje mazdice. Gre za zaenkrat povsem stock 323F BJ modre barve, ki je dokaj unikaten, in sicer ima vso notranjost v modri barvi. Sede?i, obloge na vratih, nasloni za glave, talna obloga, vse je lepe modre barve, podobne kot je zunanjost avtomobila.

Tudi armatura ni najbolj standardne barve, je namre? v celosti svetlo siva, vklju?no z volanom, prestavno ro?ico, ipd ...

Notranjost je solidno ohranjena, prestavna ro?ica je ?e zdavnaj izgubila oznake kje so prestave (gre za spet dokaj redko sivo ro?ico z okroglo bunko na vrhu in krom vrhom kjer je bilo s ?rno barvo narisano kako so prestave), volan je ?e kar OK, ampak se mu poznajo leta in kilometri.

Zunanjost je druga stvar, avto prakti?no nima kosa pleha oz. plastike ki ne bi bil po?kodovan - razen strehe :D

Kljub vsem praskam in odrgninam pa rje prakti?no ni. Od zunaj je sploh ni videti, pred kratkim se mi je pojavila na notranji strani blatnikov pri motorju, na nosilcih prednjih amortizerjev (oz. okoli), na voznikovih vratih v skrajnem kotu (sem zadel nekam z vrati in je o?itno barva po?ila dovolj da je za?ela rja).

Spodnja stran avta je verjetno katastrofa kar se ti?e rje, ?al ga ?e par let nisem imel prilike videti celega od spodaj, ampak kar vidim z mojo lu?ko ne sluti na dobro.

Kar se ti?e mehanike motor (1.5 63kW) te?e kar solidno, servise sem delal redne, jermen menjan pred 30tkm, ve?jih te?av nikoli.

Elektronika je zopet druga stvar.

Centralno ne odklene/zaklene celotne desne strani, senzor sovoznikovega airbaga je pokvarjen, airbag sistem tudi javlja napako 21 (2x kratek utrip, 1x dolg) - ampak ne vedno, v?asih pol leta ni?, v?asih ve?krat na dan.

Poleg tega mi nekje zamaka prtlja?nik, pred kratkim sem v prostoru rezervnega kolesa odkril cca 5-6 cm vode. Voda je bila v podobni koli?ini v stranskih "?epih" pri prtlja?niku - pod lu?mi.

Napisano

Nick na forumu?

Oz. kako ga kontaktiram :)

 

Se zahvaljujem v naprej!

 

LP,

Borut

 

EDIT: Nasel - je kar direktno nick, hvala!

Napisano

Nick na forumu?

Oz. kako ga kontaktiram :)

 

Se zahvaljujem v naprej!

 

LP,

Borut

 

EDIT: Nasel - je kar direktno nick, hvala!

 

super, fajn po?timaj :bravo:

Napisano

Dej no, Slovenija je tako majhna, da je to vseeno. :cheers:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.