Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

1. EGR ventil mi je mehanik ?e 2 x ?istil, pomaga 20-30 km, potem pa spet "kadi"in nima mo?i pri malih obratih. Orignal novi stane 360 ?. Nerginalni ne obstajajo. Je kak?na cenej?a varianta originala ali pa?e od kak?nega drugega avta (baje je to Fordov motor)

2. Pokvaril se mi je senzor-detektor v sovoznikovem sede?u (v sedalu), ki zazna, ?e kdo sedi (potem aktivira tudi sovoznikov air bag). Originalna re?itev - nov sede? 700 ? !!. Baje se lahko re?i tako, da se namesto senzorja vgradi zaklju?ni element (emualtor ali nekaj takega) - ve kdo kaj o tem.

Hvala in lp

Danilo

Napisano

1. Vse to ?e najde? na forumu PA 100% ni fordov motor, EGR pspucaj in blindiraj, pa bo ok.

2. emulator pa je to to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

1. Vse to ?e najde? na forumu PA 100% ni fordov motor, EGR pspucaj in blindiraj, pa bo ok.

2. emulator pa je to to.

 

?e ga blindiram, bom imel kaj te?av na tehni?nem pregledu - meritve izpuha ?

Kje kupim ta emulator ?

Napisano

?e ga blindiram, bom imel kaj te?av na tehni?nem pregledu - meritve izpuha ?

Kje kupim ta emulator ?

 

Predvidevam da ima? pred DPF serijo in te itak kadijo in naj nebi bilo problema.

Za emulator malo pobrskaj, pred kratkim je nekdo pisal o tem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Predvidevam da ima? pred DPF serijo in te itak kadijo in naj nebi bilo problema.

Za emulator malo pobrskaj, pred kratkim je nekdo pisal o tem.

 

a lohk na 3-jki 1.6 CD110 tut brez problema blindiram EGR, al je treba ?e kej u ECU spremenit?

Napisano

a lohk na 3-jki 1.6 CD110 tut brez problema blindiram EGR, al je treba ?e kej u ECU spremenit?

 

Mislim da bo treba v ecu spremenit, drugace bo gorela lu?ka ker ima? senzor na egr-ju.

www.gistel.si

Napisano

Sej EGR ?e vedno "miga" samo skozenj ne gre ni? kar bi povzro?ilo zatikanje, kaj pa on ve ?e gre kaj sozi al ne, ?e pa se zatika pol pa ve da nekaj ni ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Novej?i motorji zaznajo ?e je EGR blindiran in ravno tako javijo napako.. Potreben je popravek programa. Mi smo za dobloja pla?ali odklop PDFa in EGRja + ?ip 350?

 

Avto je dobil novo podobo.. :D

 

Lp

Napisano

Sej EGR ?e vedno "miga" samo skozenj ne gre ni? kar bi povzro?ilo zatikanje, kaj pa on ve ?e gre kaj sozi al ne, ?e pa se zatika pol pa ve da nekaj ni ok

 

men se zdi da mam js lih ta problem in bo treba EGR kr lepo zamenjat... :(

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.