Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vzorec je moja Mazda 6

 

Potrdilo DSR:

post-2637-1365158948_thumb.jpg

 

 

Brezpla?en dostop do on-line preverjanja DSRja!

https://mapps.mazdaeur.com/mud/registerio.h...3C-350295835E3E

 

potrebna je registracija

 

Po potrditvi in spremembi danega gesla je portal va?, lahko:

post-2637-1365159397_thumb.jpg

post-2637-1365159414_thumb.jpg

post-2637-1365159434_thumb.jpg

 

Glede DSR:

Digitalna servisna knji?ica

Z uvedbo Mazdine digitalne servisne knji?ice (DSR) je Mazdin svet vstopil v novo tehnolo?ko areno.

 

Nakup in vzdr?evanje novega vozila sodita med najve?je nalo?be zasebnika ali podjetnika. Za??ita te nalo?be, ki zagotavlja najvi?jo mo?no vrednost ob prodaji, zahteva izjemno kakovostno vzdr?evanje, ki je potrjeno z varnim in trajnim zapisom vsakega predpisanega obiska servisne delavnice. Doslej je bila ta zgodovina zabele?ena v papirnatih knji?icah, ki jih je hranil uporabnik. Te knji?ice so se pogosto po?kodovale, nekateri uporabniki so jih izgubili, v?asih so bile izpolnjene z la?nimi vnosi. Z uvedbo digitalne servisne knji?ice (DSR) je vse to stvar preteklosti.

 

Program DSR nudi lastnikom trajno in vedno aktualno zgodovino servisnih vzdr?evanj vozila, ki je ni mogo?e izgubiti. Poleg tega so v celotnem obdobju uporabe vozila zbrani dragoceni podatki o lastniku in o vozilu, ki poobla??enim serviserjem in neodvisnim delavnicam omogo?ajo vpogled v servisno zgodovino vozila. Novi lastnik vozila ima z DSR vedno dober vzrok, da se vrne v prodajno-servisni center. Zgodovina servisov je obenem za??ita pred potvarjanjem vnosov, saj lahko vedno doka?e popoln pregled servisnega vzdr?evanja.

 

Naslednji opis prikazuje na?in uporabe digitalne servisne knji?ice: Stranka pripelje vozilo na servis k poobla??enemu serviserju / v neodvisno delavnico. Poobla??eni serviser / mehanik v neodvisni delavnici s pomo?jo priro?ne funkcije za iskanje ?tevilke VIN (identifikacijska ?tevilka vozila ali registracijska ?tevilka) v sistemu DSR poi??e zapis za ustrezno vozilo. Pregled zgodovine servisnega vzdr?evanja poka?e, kateri servis je na vrsti. Poobla??eni serviser / mehanik v neodvisni delavnici opravi ustrezni servis, elektronsko posodobi zgodovino servisnega vzdr?evanja in natisne izpis s posodobljeno zgodovino servisnega vzdr?evanja. Stranka ob prevzemu vozila prejme tudi najnovej?i izpis zgodovine servisnega vzdr?evanja za svoj arhiv. Stranko se zaprosi, da pregleda svoje osebne podatke in jih v primeru spremembe posodobi.

Vsi novi Mazdini modeli so od leta 2006 vpisani v centralni sistem z dostopom prek interneta. Kot neodvisna delavnica lahko dostopate do sistema DSR in posodobite zgodovino posameznega vozila z vnosom vsakega opravljenega predpisanega servisnega vzdr?evanja, postavke raz?irjenega servisnega vzdr?evanja in pregleda karoserije.

 

Za vsako vozilo je potrebno slediti naslednje bistvene dogodke, povezane z vzdr?evanjem:

 

Servisno vzdr?evanje v skladu z na?rtom vzdr?evanja

Postavke raz?irjenega servisa

Letni pregledi karoserije

Mo?nost dostopa do podatkov DSR strankam in serviserjem zagotavlja naslednje prednosti:

 

Zapisi o servisiranju v celotnem obdobju uporabe vozila se ne morejo izgubiti

Zapise o servisiranju lahko natisne vsak serviser

Preprosta potrditev zgodovine servisnega vzdr?evanja za uveljavljanje garancije

Uporaba zapisov za potrditev aktualnega potrebnega servisa in za ugotavljanje morebitnih ‘manjkajo?ih’ servisov, neopravljenih postavk raz?irjenega servisa in pregledov karoserije

Dodatna motivacija za lastnike novih in rabljenih vozil, da ostanejo zvesti izku?enim serviserjem in tako pove?ajo vrednost svojega vozila

Pomaga pri prodaji rabljenih Mazdinih vozil, vklju?no z ovrednotenjem ‘staro za novo’

Prepre?uje la?ne vnose

?e ?elite tudi vi imeti prost dostop do sistema DSR, se obrnite na zastopstvo Mazde v va?i dr?avi. Kliknite tukaj.

 

datoteka:

EURO5_DSR_Contact_List_1.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.