Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadeva je tak?na;lani mi je zaribala leva zadnja zavorna ?eljust.Zamenjal sem komplet ?eljust in plo??ice.

Diska nisem.

Pred ?asom, ko sem zamenjal letne gume z zimskimi mi je na poti v Lj. po avtocesti vse spet za?elo tuliti in tresti.

Ustavil sem se in ugotovil, da se spet ista feltna in disk pregreva.O.k-rise so bile samo na par centimetrih.

Mogo?e je bil malenkost zvit disk in ko sem dal gor ?ir?e letne gume je mogo?e malo drsalo po disku.In ker je bil mogo?e malo zvit so bile vibracije?

Danes smo zamenjali komplet diske in plo??ice. Grem probat malo razpi?it po hitri cesti.

In kaj ugotovim? Da se spet vse skupaj na istem kolesu greje, ?eprav ni bilo opazit nobenih risov na novih diskih.Tudi trese mi ne ni?.Samo greje se disk in feltna.

?e nekaj me moti;ko probam z roko premikat kolo proti sebi in od sebe in se mi zdi, kot da ima kolo malo lufta(kot bi ne bilo dobro pri?raufano gor). Sem preveril a je vse zategnjeno kot se ?ika.

Kaj bi lahko bilo? :whatever:

 

 

Napisano

lahko je le?aj probaj avto dvigniti v prazno zavrti kolo ?e se sli?i pokanje ali ro?lanje je vrjetno le?aj al ti pa bat na ?eljusti ne popusti dovolj da bi se plo??ica vrnila v prvotni polo?aj

Napisano

Ugotovil, kaj je narobe-ro?na bremza (zajla) ?teka in ne spusti do konca.In potem plo??ica malenkost ru?i po disku.

Kako se da namazat zajlo od ro?ne?

 

 

Napisano

Ugotovil, kaj je narobe-ro?na bremza (zajla) ?teka in ne spusti do konca.In potem plo??ica malenkost ru?i po disku.

Kako se da namazat zajlo od ro?ne?

 

ampak v primeru ro?ne kolo nebi imelo zra?nosti. to mora biti ?e neka deformacija podvozja ali le?aja. zajlo od ro?ne se neda podmazati ker mora biti zatesnjena pred vlago da ne zarusta. ?e pa je ?e tako da ?teka pa enostavno zamenja? kar pa ne pride dosti (nova zajla cca 20 ewr) zamenjava pa tudi ni nobena zahtevnost.

concept.gif

Napisano

ampak v primeru ro?ne kolo nebi imelo zra?nosti. to mora biti ?e neka deformacija podvozja ali le?aja. zajlo od ro?ne se neda podmazati ker mora biti zatesnjena pred vlago da ne zarusta. ?e pa je ?e tako da ?teka pa enostavno zamenja? kar pa ne pride dosti (nova zajla cca 20 ewr) zamenjava pa tudi ni nobena zahtevnost.

 

Danes sem preveril in nima lufta ni?.V?eraj se mi je samo zazdelo.Je sigurno ro?na, ker ko sem jo danes spustil je ?la proti koncu kar v prazno in avto se ni premaknil, ?eprav je pri meni doma malo klan?ka in ko sem jo malo potolkel je spustila.

Se pravi, da je potrebno nabaviti novo.Hvala za odgovor. :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Super, ravno danes grem v Tivat. 😃 Lani sem gledal tiste podmorniške jaške v okolici.
    • Takoj pomislim na eno osebo ko vidim to sliko 😁😂🤣  
    • Če si že v Črni Gori - v Tivatu v pomorskem muzeju je na ogled podmornica Heroj. Zanimiva reč za ogledat, vsaj nam je bilo...
    • Nič ni treba gledati porabo in zemljevid s polnilnicami, ko imaš nekaj časa EV, saj znaš precej dobro oceniti, kako in kaj.   Jaz sem si izbral dva Ionityja na Hrvaškem na avtocesti in to je bilo to. Na prvega sem prišel s 14 % baterije, na drugega z 10 %. V Črno Goro pa celo s 24 %. Torej je bilo rezerve še veliko za morebiti kak nepredviden dogodek. S tam da me je na jugu ujelo še neurje.   Kolikor časa "izgubiš" na avtocesti v primerjavi s tem, če bi vozil 130 km/h (kar itak težko, če greš na turistične datume), dobiš noter na regionalkah, kjer lažje prehitiš tovornjake, avtobuse, avtomobile s prikolicami itd. Na regionalkah sem prehitel tudi CX-3 pa CX-30, pa blizu 100 km vozil za eno novo MX5 slovenskih tablic.   Ampak ja, dokler ne boste preizkusili, ne boste niti vedeli, niti verjeli.
    • Se pravi, da imata oba enak stres: koliko pritisnit, da ne bo preveč. Samo limit je različen...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.