Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Rabim pomo?.

 

V prtlja?niku sem prilimal led trak in priklopil na obstoje?o lu?ko v prtlja?niku. Pazljivo povezal in rezultat je, da ne gori led in ne original lu?ka. Preveril sem tudi vse varovalke in nobena ni skurjena. ?e pa pogledam napajanje na lu?ki je cca. 9v, kaj je premalo.

 

Je komu kaj znano?

 

Nekaj sem poguglu in na?el, da ta lu?ka ima nek nadzorni sistem?!

 

Hvala za pomo?!

Napisano

preveri originalno ?arnico ?e je slu?ajno pregorela, med vezavo na led diode pa je ponavadi potrebna vezava upora.

 

Ne, vse je ok. LED trak je narejen za direktni priklop na 12V.

Na enih ameri?kih forumih sem na?el, da je problem v obremenitvi izhodnega modula za ?arnico. Ta modul je narejen za zelo majhne obremenitve (po mojem max. 5W, oz. samo za original ?arnico) jaz pa sem priklopil ene 3 W ve?. Mislim, da je ?el v P.M.

?uden sistem :blink: .

 

Ma, bom ?e na?el alternativno re?itev....

Napisano

Ne, vse je ok. LED trak je narejen za direktni priklop na 12V.

Na enih ameri?kih forumih sem na?el, da je problem v obremenitvi izhodnega modula za ?arnico. Ta modul je narejen za zelo majhne obremenitve (po mojem max. 5W, oz. samo za original ?arnico) jaz pa sem priklopil ene 3 W ve?. Mislim, da je ?el v P.M.

?uden sistem :blink: .

 

Ma, bom ?e na?el alternativno re?itev....

 

Vse kar je na avtu elektrike, razen motorja in abs sistema je vezano na skupno centralo "body computer". Kot si zgoraj napisal ta modul meri obremenitev na izhodu, ti si z led trakom to obremenitev presegel in ti je centrala blokirala izhod. Podobno se je zgodilo kolegu na A3-ju ko je menjal ?arnice za osvetlitev registrske tablice, pa smo problem re?ili tako da smo stikalo od lu?i par krat pri?gali in ugasnili. Provaj zapret in odpret prtlja?nik par krat zaporedoma, da se stikalo spro?i. Mogo?e lahko re?i? problem tudi tako da za nekaj ?asa izklopi? akumulator, da se bo centrala resetirala. ?e vseto ne bo delovalo, ostane ?e samo tester kot re?itev...

www.gistel.si

Napisano

Vse kar je na avtu elektrike, razen motorja in abs sistema je vezano na skupno centralo "body computer". Kot si zgoraj napisal ta modul meri obremenitev na izhodu, ti si z led trakom to obremenitev presegel in ti je centrala blokirala izhod. Podobno se je zgodilo kolegu na A3-ju ko je menjal ?arnice za osvetlitev registrske tablice, pa smo problem re?ili tako da smo stikalo od lu?i par krat pri?gali in ugasnili. Provaj zapret in odpret prtlja?nik par krat zaporedoma, da se stikalo spro?i. Mogo?e lahko re?i? problem tudi tako da za nekaj ?asa izklopi? akumulator, da se bo centrala resetirala. ?e vseto ne bo delovalo, ostane ?e samo tester kot re?itev...

 

Ja, se se mi je zdelo, da je bil izhod preobremenjen.

Ok, bom prabal ?e z odklopom akumulatorja. Koliko ?asa lahko pustim brez napetosti, se bojim, da bom resetiral ?e kake druge nastavitve?

A mogo?e ve?, kje je stikalo lu?ke v prtlja?niku?

tnx

Napisano

Stikalo je v klju?avnici, vsaj mislim...akumulator odklopi vsaj eno minuto, nastavitve od radia pa sr bodo na ?alost izgubile

www.gistel.si

Napisano

Stikalo je v klju?avnici, vsaj mislim...akumulator odklopi vsaj eno minuto, nastavitve od radia pa sr bodo na ?alost izgubile

 

Ni ?lo. Zgleda, da je izhod skurjen.

No, ena dobra lastnost je, da je med maso in + vodnikom 12V vedno prisotna, negativni vodnik - pa je speljan preko tega krmilnika (ki je zdaj skurjen).

 

Lu?ko pove?em z maso in deluje :prstgor:

 

lp

  • 1 leto kasneje...
Napisano

helow. Da ne odpiram nove teme bom tudi tuki neki vpra?al.Zanima me ali lu?ka v prtlja?niku nonstop gori ali se ugasne ob zaprtju? In sicer: nazadnje ko sem podrl del zadnjega zica sem opazo da lu?ka konstantno gori tudi ko se vozim. Probal sem tudi vzet samo zadnjo rolo prtlja?nika zic postavit tako kot mora bit in zapret ter zaklenit avto po?akal sem ene 5 minut pr?o nazaj in vido da lu?ka ?e kar gori. Je mo?no da kje ne dobi stik? Je pa res da sem menjal ?arnice po celem avtu z modrimi ampak drugje te?av nimam. Lepo se ugasnejo in tudi ob zaklepu avta malo zatemnijo potem pa po?as ugasnejo. Hvala za odgovor :) lep de?even dan :)

:zoom-zoom:

Napisano

A gori tud takrat, ko je avto brez klju?ev v klju?avnici in zaklenjen?

 

po moje tole ne bi smelo biti ampak po drugi strani je p azadnje ?ase tolk enga ?paranja, da je ?ist mo?no, da ni ve? stikala za izklop, ko so vrata zaprta.

33112_1.png

Napisano

mora se ugasniti, da nima? ti tri stopnje - off, door pa stalno ON, pa si dal med menjavo na stalno pri?gano, tako kot imajo stropne lu?ke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avto je zaklenjen klju?e imam pa pri sebi. Stikalo je pa samo on pa off. .....?udna stvar  :/ Boss se pravi da naj bi lu?ka nonstop gorela dokler ne pregori al pa se kej ne u?ge? :)

:zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.