Skoči na vsebino

Mazda3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Odlo?am se za nakup mazde3 in ne vem to?no na kaj moram biti pozoren.

Prosil bi vas, ?e mi lahko malo razlo?ite kako se v praksi obnese 1,6i motor (77 kW - 105 KM), kak?na je poraba, kak?ne so obi?ajne napake in kako je z vzdr?ljivostjo. Ogledal sem si namre? letnik 2005 in motor ima ?e 150.000 prevo?enih kilometrov.

 

Za vse informacije se vam ?e v naprej zahvaljujem,

 

Miro :prstgor:post-7492-1369629746_thumb.gif

Napisano

Pozdravljen,

- glej da je avto SLO in ne uvo?en, in naj bo redno servisiran in nekaramboliran, izbire je ogromno tako da ne se zaleteti v nakup

- avto je popolnoma nezahteven za vzdr?evanje (redni servisi - olje,filtri in TO JE TO) :)

- motor ima ketno tako da velik servis odpade

- 1.6 motor je bil najbolj prodajan v tej Mazdici...je ?isto OK za uporabnika in ni podhranjen (kot npr. 1.4), mogo?e se malo zatakne pri porabi, jest ga v mestni vo?nji nisem spravil pod 8,5litrov. :glare: ,pa? semafor-semafor. Je pa tako...raje liter ve? kot bi sam rad in da nimam z avtom popolnoma nobenih problemov kot pa da mi pije 7litrov in je 2x na leto na servisu :)

lp

Napisano

- motor ima ketno tako da velik servis odpade

 

veliki servis ima, nima pa menjave jermena...

33112_1.png

Napisano

Super, hvala za odgovore. Poraba tak?na, kot si zapisal me niti ne moti preve?, saj na leto ne bom delal veliko kilometrov, je pa pa? nuja, da ima? v tem ?asu avtomobil. Zanima me samo kako je s kilometri, 150.000 za ta motor ... kaj pravite?

Napisano

veliki servis ima, nima pa menjave jermena...

 

OK, menja? olje in filtre...isto kot pri malem.....v glavnem 100 eur pod kozolcem (+ shrani? ra?une ko ga prodaja? da ima? dokazilo da je bil redno servisiran)

 

Goofy, ?e so kilometri realni in ?e je bila redno servisirana, ter lahko preveri? zgodovino + ?e je cena ugodna....go 4 it.

Napisano

sestri?na ima tole mazdico s tem motorjem, letnik 2003-2004. Ima sicer samo mestno vo?njo, pa je rekla, da ne naredi ve? kot 550km z tankom. Punca ima pa 1.4, s katero se tudi jaz kar nekaj vozim, pa naredim relacijsko od 650-700km z enim tankom. Je pa vsaj za 1.4 nezahteven motor, filtri in olje, tko kot pri 1.6 motorju. Je pa fajn, da je slo in redno registrirana. Zdele baje dobi v BTC Cosmosu eno lepo trojko 1.6 notri. Pojdi se mal pozanimat :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.