Skoči na vsebino

?ipanje in garancija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spet js te?im :D

 

 

Ima kdo konkretne izku?nje kako je s ?ipanimi mazdami in morebitnim uveljavljanjem garancije. Eni trdijo da odpade, drugi da ni te?av, ker imajo kao dogovor s servisem ( to drugo seveda trdi tuner).

 

 

Tako da mene zanima ?e je kdo?e imel kak?ne izku?nje ali pozna situacijo malo bolje kot jaz

Napisano

Ker o tem nimam osnovnega pojma, predlagam da kontaktira? tele in dobi? info iz prve roke, v nadaljevanju pa ?e se odlo?i?, dobi? ?e lep poppust, ?e postane? ?lan MK :D

 

Lindempa d.o.o http://www.lindempa.si

(Chip tuning, izpu?ni sistemi, olja..)

 

30% Popusta na Steinbauer chip tuning

30% Popusta na Leovince izpu?ne sisteme

veleprodajna cena za OMV avtomobilska olja in maziva

veleprodajna cena za Liqui Moly aditivi in dodatki

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Spet js te?im :D

Ima kdo konkretne izku?nje kako je s ?ipanimi mazdami in morebitnim uveljavljanjem garancije. Eni trdijo da odpade, drugi da ni te?av, ker imajo kao dogovor s servisem ( to drugo seveda trdi tuner).

Tako da mene zanima ?e je kdo?e imel kak?ne izku?nje ali pozna situacijo malo bolje kot jaz

 

jaz sem jo ?ipal, ko je bila ?e v garanciji na poobla??enem Mazda servisu, tko da je moja garancija veljala, ?eprav jo nisem rabu.... :P

Napisano

jaz sem jo ?ipal, ko je bila ?e v garanciji na poobla??enem Mazda servisu, tko da je moja garancija veljala, ?eprav jo nisem rabu.... :P

 

 

Na kirmu servisu so ti pa to ?ipal? A misli? na powerbox al ?ipanje?

Napisano

Garancijo ti tuner lahko ponudi/proda edino le preko zavarovalnice, kot npr GSV, katero se seveda dopla?a...

Powerbox nikakor ni zanseljiva metoda chiptuninga

Po tuningu je VSE odvisno od voznika, kako se stvari po posegu "lomijo", na?eloma se dolgoro?no vsem vitalnim delom ?ivljenska doba skraj?a, kot so: sklopka, nosilci motorja, turbina, podvozje

Jaz osebno tunning zelo priporo?am, saj vo?nja res postane u?itek, z zmerno vo?njo pa je tudi prihranek na gorivu.

V primeru, da ima vozilo DPF filter je vredno razmisliti, ali ga obdr?ati in se izogniti morebitnim problemom in oba posega opraviti naenkrat

Napisano

predlagam, da pazite pri ?ipanju tudi na zadnji odstavek, opisan v tem ?lanku:

 

http://www.moskisvet.com/clanek/visoki_obr...-cipiranje.html

 

Citat:

 

?ipiranje velja za poseg v motorno elektroniko in to zahteva t.i. posami?no odobritev predelanega vozila oz. vpis predelave v potrdilo o skladnosti (homologacijski karton?ek). V primeru, da tega ne storite in vas z na?ipiranim vozilom zasa?i policija, vas ?akata kazen 400 evrov in izredni tehni?ni pregled.

 

pa obilo u?itkov v vo?nji...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

predlagam, da pazite pri ?ipanju tudi na zadnji odstavek, opisan v tem ?lanku:

 

http://www.moskisvet.com/clanek/visoki_obr...-cipiranje.html

 

Citat:

 

?ipiranje velja za poseg v motorno elektroniko in to zahteva t.i. posami?no odobritev predelanega vozila oz. vpis predelave v potrdilo o skladnosti (homologacijski karton?ek). V primeru, da tega ne storite in vas z na?ipiranim vozilom zasa?i policija, vas ?akata kazen 400 evrov in izredni tehni?ni pregled.

 

pa obilo u?itkov v vo?nji...

 

Uf

 

Policaj, s ?tiriletno ?olo NI kompetenten strokovnjak, da ugotovi, da ima vozilo modificirano motorno elektroniko, prav tako tehni?ni pregled NI usposobljen za te zadeve, niti nimajo ustreznih naprav za meritve mo?i.

Vsi gara?ni tunerji, ki premorejo dynamometer pa stavim, da nimajo redno pregledan in umerjen dyno pri ustrezni instituciji.

 

Tako, da razne govorice o homologaciji so navaden bullllshit!!!

Napisano

js sm imel cipiran avtu in lahko povem da sm imel probleme z DPF ce sm ga gonil ene 150-200 kilometrov..takrat mi je zacela lucka utripat in sm mogu it na servis da naredijo regeneracijo.. potem sm se odlocil da odstranim cip in od takrat nimam tezav...sedaj imam sam powerbox in mam mir...

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.