Skoči na vsebino

Tuning motorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mal sem gledal po netu, kaj se da kej naredit iz starih mazd, pa sem naletel na eno precej zanimivo stran, kjer je pregled skoraj za vse znamke in tipe vozil in tut za na?e najljub?e japonce se kar par stvari najde, pa fajn je ko so napisane zmogljivosti pred in po predelavi z njihovim ?ipom. Pri nas npr. ti ljudje ki se ukvarjajo s temi stvarmi, ti nih?e no?e dat to?ne garancije al bo? dobu 5 konjev al pa jih bo? dvajset, razen pri turbinskih motorjih se da baje dost to?no predvidet. Pri teh francozih pa je to dovolj razvidno se mi zdi.

 

NO kogar zanima ta zadeva, naj si pogleda na naslednji link:

http://www.autosport-fr.com/

Dobrodo?li na forumu!

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Spet sem ?el malo pogledat na tole stran da vidm kak?ne naj bi kaj cajte dosegal posamezni nastopajo?i modeli na dregu! :D

 

Pa da vidmo kaka bodo kej odstopanja, men npr. bo te?ko dose?t 16.2! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ja jst bi bil velik bl zadovoljen z 104HP kokr pa z 83HP-tok je pokazal dinamometer

Napisano

To je pa res zanimivo, ko sem pa jaz klical nekam na Dolensko nekoga, ki bi naj to uva?al in montiral, mi je pa rekel, da za Z5 motor (1,5 16v) to sploh ne obstaja. Obstajalo naj bi samo za 1,6 16v motorje.

 

Se pravi, da bi me 14 konjev stalo mal pod 100k sit. hm

 

Kako pa je kaj z monta?o, ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Akumulator je že star 5 let, samo sem danes meril napetost, pa lepo drži 12.3 ob kontaktu in ob prižganem avtu 14.2 kar naj bi bilo ok.
    • Dobra zgodbica.    Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.   Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih. Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo. Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
    • Čisto enostavno rešiti. Pač ne pije se, ko greš za volan. Se čudno sliši, a tako je.
    • Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.