Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na Mazdi 3 se mi ?e nekaj tednov dogaja, da ob?asno ne svetijo zadnje lu?i, pozicijske lu?i in osvetlitev armaturne plo??e. To se dogaja povsem naklju?no (nekaj ?asa svetijo, nekaj ?asa pa ne), je pa nekoliko odvisno od temperature. ?e je zunaj hladno ali ?e je v avtu vklopljena klima, je manj?a mo?nost nedelovanja in obratno. Vklapljajo in izklapljajo se isto?asno in ne posami?no, o?itno gre za isti tokokrog.

 

Avto je ?e bil na treh servisih. Na prvem so rekli, da je verjetno okvarjen rele na plo??i z elektroniko in da bi bil popravilo te?avno (premostitev na drug rele). Na drugem so le pogledali spoje in ugotovili, da bi dva morda lahko bila hladna, ni pa nujno. Na tretjem niso imeli pojma.

 

Je ?e kdo imel podoben problem? Morda poznate koga, ki se ukvarja s popravilom elektronike in bi bil pripravljen stestirati plo??o?

Napisano

ALi si dobil na teh servisih kak?ne na?rte vezja. Glede na to da je gor rele za lu?i, menjava tega ne more biti velik problem. Ali obstaja jak?na slika?

 

lp

Napisano

V?asih je problem z maso (- pol)...

 

Take stvari je zoprno popravljat. Najla?je je napako najti takrat, ko ne dela. Ponavadi je pri takih okvarah tako, da dela odli?no, ko je na servisu, ko pa se odpelje?, se pa ugasne...

 

Vseeno mogo?e poskusi? sam preiskat, ?e je samo kateri kontakt oksidiral...

 

Z Bo?jo pomo?jo in dinamitom se da vse narediti. Samo dovolj dinamita potrebuje?...

No, ti mogo?e kak?en WD-40 ali kaj podobnega...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

V?asih je problem z maso (- pol)...

 

Take stvari je zoprno popravljat. Najla?je je napako najti takrat, ko ne dela. Ponavadi je pri takih okvarah tako, da dela odli?no, ko je na servisu, ko pa se odpelje?, se pa ugasne...

 

Vseeno mogo?e poskusi? sam preiskat, ?e je samo kateri kontakt oksidiral...

 

Z Bo?jo pomo?jo in dinamitom se da vse narediti. Samo dovolj dinamita potrebuje?...

No, ti mogo?e kak?en WD-40 ali kaj podobnega...

 

novej?i avti so vsi negativno krmiljeni, zato je vse ?e toliko te?je.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preveri ?e ti v pepelniku sveti lu?ka, ker ta lu?ka je veliko sranje pri mazdi3, ?e ne dela seveda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.