Skoči na vsebino

nosilci 323f kaj naj naredim?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem. Jaz mam eno velko te?avo in to z mazdo 323F. Naj razlo?im:

Mam zelo lepo ohranjeno mazdo vendar morm nujno zamenat zadnje nosilce(so pregniti) in to v celoti. Zato me zanioma ?e ma kdo mogo?e mazdo 323f pa je lohk tud mal zbita al pa brez motorja kar kol.... predlagajte mi kaj bi vi naredil na mojem mestu slike bom pa dal jutr gor ker je dons ?e tema zuni in ne morm slikat

Napisano

Ej sploh ni panika glede delov za tvojga F-a. Jaz sem iskal sprednji in zadnji? odbija? za mojga stroja (za predelavo) in sem spoznal enga frajerja iz Roga?ke oz. okolice, ki mi je dal oba odbija?a za 10.000 SIT. NO in on ima pod svojim kozolcem ?e vsaj 4 mazde in ti bo lahko za zelo malo denarja prodal karkoli pa? rabi?. Se mi zdi da ho?e za skoraj cel avto samo kakih 50.000 SIT in to pa res ni preve? drago a ne?!

 

NO oglasi se ?e ho?e? telefonsko od njega!

 

:bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Tle sta dve cifri od tega divjaka. Pa se kar hitr zmenta da ne bo krize, ker tale mazdilak se pa mora kmal za?et vozit po cestah, pa ?e rde?e barve je (kar pomeni najlep?e :))))

 

040354110

031790283

 

Pa dobr zrihti, pol pa gaaaas!

 

Aja pa obvezno mora? prit na sre?anje ljubiteljev mazd (rubrika Sre?anja tle na forumu)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ja ti najprej zrihti eksisten?ne elemente avta (da bo primeren za vo?njo), pol pa se bomo ?e mal spustil v stajling moje dvoj?ice! :))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Glih mal prej sem vidu tvoj oglas na avto.net-u. Mogo?e je pametnej? dobit te zadnje nosilce, pa ga pol prodat oz. pol se bi ti blo najbr? bol? vozit z njim ?e neki ?asa. No kokrkol samo ?e avto ni ?isto vozen ti bodo ceno zbijal da bo glava bolela, tko pa ?e nekaj vlo?i?, lahko pol tut neki ve? ven dobi??! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ne sej zdej ga bom zruhtu.Dobil sm eno mal spredi zbito mazdo tko da jo bom pol kr jz mel v pondelk jo grem iskat in jo pol ?ez tedm zrihram. Pol nasledna stvar pa je da dobim neki tazga kot ma? ti.... ko bo kej zriktan bom napisu

Napisano

Ja pol ga bo res treba mal polep?at, pa tut loh ti dam kak?no idejo glede tega, zdej odvisno kok si prpravlen vlo?it. Se pa spla?a, ker loh avto res dobr zgleda in marsikdo na koncu ve? ne ve da je to ena 323f, stara 130 let. :))

 

Mal si poglej na:

http://www.pakfeifer.at/mainenglish.htm

 

Take mazde po mojem ?e nisi vidu?! :)))))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Spredni odbija? je biv 65 Pre?ernov, pol pa ?e barvanje kokr pa? nanese, zadn pa itak ni n? posebnga in je biv 25 (samo podal?ek), pol pa pragovi so bili 25 jur?kov plus barvanje, homolomo pa je 14.400 SIT in ni taka panika. Se pa spla?a neki vlo?it se mi zdi! :)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Evo,?e ravno pravi ?as,da pride? v nedeljo na sre?anje!! :vesel:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

@ tomlc

Ja ?e bo? mel avto popravljen,pa ja pride? na sre?anje!! B) Bo? vido,lu?tno bo!! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.