Skoči na vsebino

Mazda 6 problemi po menjavi akumulatorja


Priporočeno sporočilo

V?eraj sem menjal akumulator na Mazdi 6 letnik 2009. Po menjavi mi je zme?alo radijske programe in dnevni ?tevec resetiralo na 0, kar sem pri?akoval. Ostalo dela OK. Problem pa je pri navigaciji oz touchscreenu, ki ne deluje oz napi?e da ne more nalo?iti programa in da moram kontaktirat uradni servis. Ali je ?e kdo imel tak problem in kako ste ga re?ili?

 

LP Toma?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem menjal akumulator na Mazdi 6 letnik 2009. Po menjavi mi je zme?alo radijske programe in dnevni ?tevec resetiralo na 0, kar sem pri?akoval. Ostalo dela OK. Problem pa je pri navigaciji oz touchscreenu, ki ne deluje oz napi?e da ne more nalo?iti programa in da moram kontaktirat uradni servis. Ali je ?e kdo imel tak problem in kako ste ga re?ili?

 

LP Toma?

 

v settings navigacije mora? povedati kje se nahaja program - program path

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem je v tem, da ekran ne reagira na dotik. Prikazano je samo sporo?ilo contact dealer....in ?rno ozadje

 

Aja originalna? Verjetno koda

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problemov okrog menjave akumulatorja sem jaz re?il tako, da sem pred menjavo akumulatorja na kable priklju?il polnilec.

In ko sem ven vzel akumulator je avto ?e vedno bil priklju?en na 12V.

Tako da mi niti avtoradia ni bilo treba ponovno nastavljat! :bravo:

 

Sicer tebi ta info trenutno ne pomaga ni?, bo mogo?e pa komu drugemu.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problemov okrog menjave akumulatorja sem jaz re?il tako, da sem pred menjavo akumulatorja na kable priklju?il polnilec.

In ko sem ven vzel akumulator je avto ?e vedno bil priklju?en na 12V.

Tako da mi niti avtoradia ni bilo treba ponovno nastavljat! :bravo:

 

Sicer tebi ta info trenutno ne pomaga ni?, bo mogo?e pa komu drugemu.

 

ali kleme, je pa fajn da sta 2 da ni ?vasanja :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.