Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker problema z ob?asno izgubo mo?i pri srednjih obratih ?e nisem re?il, sem si nabavil vmesnik ELM 327.

S pomo?jo programa Forscan sem preveril vrednosti merilnika masnega pretoka zrak (MAF).

 

Po servisni dokumentaciji naj bi bil masni pretok zraka v prostem teku 14 g/s in pri 2000 o/min okoli 21 g/s.

Pri meni je v prostem teku 13 g/s in pri 2000 o/min 33 g/sekundo. Slednja vrednost se mi zdi sicer previsoka, vendar imam blindiran EGR ventil, zato ne morem oceniti, ali je v redu.

 

Ima kdo izku?nje s tem? Mi lahko kdo posreduje kak?no referen?no vrednost - motor je RF5C (letnik 2003).

 

Hvala

 

Slavko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bo ok, čeprav si se bolj nežno peljal. 👌🤗😉Važno, da si sam zadovoljen! 
    • Ne kupuj tega avta, ker to so ravno tisti km, zaradi katerih se ta avto prodaja! Vprašaj na servis kaj bo vse v prihodnje potrebno urediti na tem avtu pa te bo hitro minilo veselje do takega avta.... 
    • Za 25 kvadratov ne rabiš klimo 3.5kw! Če so povezane bi bila ena taka dovolj. Od ne tako zvenečih znamk bi jaz kupil Gree, je dobra a ni več tako poceni in ugodna kot je bila.....   Micka je pa tako bomba.... 👌🤗😉
    • ... s kakšno hitrostjo? če si šel preko 130km/h se da, ker se moč z obrati povečuje.
    • Mazda 3 G120 in G122 sta oznaki za moč v KM za ta dva motorja in to je 120KM in 122KM. Ne vem no, imel si tedva modela pa mešaš vse živo.    G120 je bila tretja generacija Mazda 3 2.0 skyactiv-G G122 pa je četrta generacija Mazda 2 2.0 skyactive-G   To pa kot kažeš na sliki je bil pa G165 v tretji generaciji G150 pa kot oznaka ni obstajal, saj je bil to še motor izpred Skyacive-G obdobja. Verjetno 2. al pa celo 1. generacija 2.0 motorja DOHC s 150KM.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.