Skoči na vsebino

mazda ba v6 2.0 problem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 61
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

ja, o generalki zadnje glave :)

 

Daj pa ?e nehaj nakladati in se blamirati Deeyan no!

Obe glavi na V6 gresta dol, ce je motor noter. Tudi v servisnem prirocniku je lepo razlozeno. Motor nima stojnih vijakov za glavo motorja, tako je dovolj, da se privzdigne za centimeter, da se sname s centrirnih pu? in je glava ven iz motornega prostora.

 

Deeyan kaj je tu nerazumljivega? V?asih znate eni "tunerji" res zakomplicira namesto, da bi poslu?ali koga, ki te ma?ine pozna bolj kot vi.

Napisano

Deeyan kaj je tu nerazumljivega? V?asih znate eni "tunerji" res zakomplicira namesto, da bi poslu?ali koga, ki te ma?ine pozna bolj kot vi.

 

Symon, sm ?e daju narazn, tak da vem kok gre ;) Glave grejo dol, ampak za bate se je treba pa ?e mal bolj potrudit, in rabi? pol hodit pod avto, pa nazaj gor, pa spet pod avto... ok, komur se da GO AHEAD! :bravo:

Napisano

A zdaj pa ?e bate omenja?? ;)

 

Nekdo drug je omenu generalko, ne gre se samo za demontazo glav :D

 

kar se tega ti?e res nisi ni? skrival in tudi komentar od onega ni bil na mestu. Zato pa se po?ekira forume...

 

Sicer pa je tak problem nardit generalko? Menja? obro?ke pa vozi? dalje.... Ko ma? glave dol menja? ?e dihtunge da? ene urng pa antifriz fri?n pa olje pa vse :) Problem?

 

Pol pa jo nikol hladne ne tera? simple... Kaj je tak tabu glave dol jemat... markira? jermene pa pozicije pa enako nazaj skup da?... Nobenga timinga ni treba ni?... Ventile na?tela? ko je pokrov dol... Vsem je to tak oh in sploh... Sicer pa je nov avto? vsak avto prek 10 let pije olje ?e ne dela? z njim kak je treba... Ve?ina ljudi je prtegjenih v glavo in hladne terajo pol pa jokajo da tankajo olje pa benz ?ekirajo... ?e ko je voda na 90 je olje DALE? od delovne temperature... 4x dlje nuca olje da pride do delovne kot voda...

Jz mazdo ?ele po 15km+ za?nem razgibavat pa furat preko 2500rpm...

 

Napisano

Ajde, ce gres sam teflone menjat. Ce gres pa generalko delat pa mora moped ven :)

 

Ni nujno, je pa mogo?e la?je za bate ven jemat in nazaj dajat(sam js ne bi, je preve? brezveznega dela, pa preveliko pomanjkanje ?asa), ?e pa brusi? cilindre pa mora ven ni debate.

 

Samo NA ZA?ETKU JE NAPISANA SAMO GLAVA !

 

Teflone(semeringe na ventilih) sem jih jaz osebno ?e tud zamenjal BREZ demonta?e glave.

 

Kaj je zate "generalka" glave ?

 

Novi ventili, popravilo, sede?ev, menjava sede?ev, menjava vodila ventila, menja semeringov,le?ajev na odmi?nih, zobnikov na odmi?nih, semeringa na odmi?ni, drkanje sesalnih -izpu?nih kanalov, popravilo, navoja kjer pride sve?ka, prebita dihtunga pod glavo, .... ?

 

Zanima me zato da se bomo razumel.

 

kar se tega ti?e res nisi ni? skrival in tudi komentar od onega ni bil na mestu. Zato pa se po?ekira forume...

 

Sicer pa je tak problem nardit generalko? Menja? obro?ke pa vozi? dalje.... Ko ma? glave dol menja? ?e dihtunge da? ene urng pa antifriz fri?n pa olje pa vse :) Problem?

 

Pol pa jo nikol hladne ne tera? simple... Kaj je tak tabu glave dol jemat... markira? jermene pa pozicije pa enako nazaj skup da?... Nobenga timinga ni treba ni?... Ventile na?tela? ko je pokrov dol... Vsem je to tak oh in sploh... Sicer pa je nov avto? vsak avto prek 10 let pije olje ?e ne dela? z njim kak je treba... Ve?ina ljudi je prtegjenih v glavo in hladne terajo pol pa jokajo da tankajo olje pa benz ?ekirajo... ?e ko je voda na 90 je olje DALE? od delovne temperature... 4x dlje nuca olje da pride do delovne kot voda...

Jz mazdo ?ele po 15km+ za?nem razgibavat pa furat preko 2500rpm...

 

Ker amater, va?no da so bati in cilidri "prilegani" s temperaturo, olje pa ni taka huda stvar, bolj je jeba, ?e ga NI.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni nujno, je pa mogo?e la?je za bate ven jemat in nazaj dajat(sam js ne bi, je preve? brezveznega dela, pa preveliko pomanjkanje ?asa), ?e pa brusi? cilindre pa mora ven ni debate.

 

Samo NA ZA?ETKU JE NAPISANA SAMO GLAVA !

 

Teflone(semeringe na ventilih) sem jih jaz osebno ?e tud zamenjal BREZ demonta?e glave.

 

Kaj je zate "generalka" glave ?

 

ne glave, ampak komplet motorja :)

 

jah js u bistvu nism vedu v kakem stanju cilindri glede na to, da je bil neko? motor pregret (?e pri prej?njem lastniku) :)

Napisano

ne glave, ampak komplet motorja :)

 

jah js u bistvu nism vedu v kakem stanju cilindri glede na to, da je bil neko? motor pregret (?e pri prej?njem lastniku) :)

 

Cilindri ziher NISO problem, problem je v batnih obro?kih , ko jih 1X pregreje? se radi zmeh?ajo in potem NE opravljajo ve? svojega poslanstva tako kot je treba in je priporo?ljiva menjava, sam zarad tega js ne bi vla?il ven motorja, ampak bi se pri nekom zmenil da mi za 2 popoldneva odstopi steberno dvigalo, al pa kanal, da zrihtam zadeve od spodaj, pol za glave pa dvigala ne rabi? ve? in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Cilindri ziher NISO problem, problem je v batnih obro?kih , ko jih 1X pregreje? se radi zmeh?ajo in potem NE opravljajo ve? svojega poslanstva tako kot je treba in je priporo?ljiva menjava, sam zarad tega js ne bi vla?il ven motorja, ampak bi se pri nekom zmenil da mi za 2 popoldneva odstopi steberno dvigalo, al pa kanal, da zrihtam zadeve od spodaj, pol za glave pa dvigala ne rabi? ve? in to je to.

 

najprej je treba met koga takega.... ampak, smo re?l tut z demonta?o :)

 

jah, lohk bi bli tut cilindri pregreti (ponavadi ratajo modrikaste barve)

Napisano

najprej je treba met koga takega.... ampak, smo re?l tut z demonta?o :)

 

jah, lohk bi bli tut cilindri pregreti (ponavadi ratajo modrikaste barve)

 

Malo verjetno, ker v 30+ letih ?raufanja nisem ?e videl tega, ampak verjamem da obstaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Malo verjetno, ker v 30+ letih ?raufanja nisem ?e videl tega, ampak verjamem da obstaja.

 

Js sm ze vidu kok to zgleda, ampak na sihtu na mal vecji zadevi (V12 generatorju) :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za majnlhne vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-rocaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...rocaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.