Skoči na vsebino

Kupujem mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni odlo?am se za nakup mazde 3 v vrednosti 5 do 7 tiso? eurov.mora bit bencinar,ker vozim cirka 20 km dnevno.

Kaj pravite na to vozilo.

 

http://www.avto.net/avtoservis/ad.asp?id=6684414

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8163264&show=2

 

Naj omenim da nasplo?no delam zelo malo kilometrov trenutno imam golfa IV 1.6 bencin letnik 1998,ko sem

ga kupil pred 8 leti je imel 108000km sedaj jih ima 139000km.

LP

Napisano

Jest imam sedaj pozimi porabo 8,5 litra pri 90% mestne vo?nje, pri 1.6 trojki katero sem jo imel je bila pa 8,00 litrov pri 50 konjih manj :)

Napisano

Za mene bo ?ist dovolj 1.6 ma?ina,pa kak?no testno vo?njo moram prej narest da vidim razliko med golfom.

 

Sem v torek probal Toyoto auris 2008 letnik in me ni prepri?ala,?e posebej merilniki preve? izstopajo.

 

Upam da bo pri mazdi bolje.

Napisano

Tako, saj konec koncev ti ve? kaj potrebuje? in kaj si ?eli? :)

Testna vo?nja te zna prijetno pozitivno presenetiti, ?e je le z avtom vse OK, mogo?e zna biti malo ve? hrupa v kabini pri vi?jih hitrostih ampak ni? hudega, malo bolje je bilo z remakeom z letnikom 2007 naprej. Druga?e pa nezahteven avto, motor ima ketno, redno ga servisira? in je to to :)

Napisano

Bom se probal zmenit za testno vo?njo za mazdo na prvem linku mi je blizu in ?e bom z 1.4 motorjem zadovoljen bo definitivno 1.6 ?e bolj?i.

Sicer sem med prebiranjem foruma naletel na nekaj napak ki naj bi se pojavljali z elektriko, odpovedjo lu?i v armaturni plo??i,

neodpiranje prtlja?nika rjavenje zadnjih blatnikov.

 

Ampak bilo katero znamko sem gledal povsod so dobre in slabe lastnosti,tako da upam na najbolje.

 

Zanima me ?e kak?ne so razlike med letniki zdaj 2005-2009,v obliki se mi zdi da ni bistvenih sprememb razen modela 2005,ki nima prozornih zadnjih lu?i.

Napisano

Pri 1.4 je razlika potem ko ima? poln avto in ko vklopi? klimo, ?eprav 1 ?lan ima 1.4 motor. Je bil pa 1.6 najbolj prodajan in je lahko re?em neuni?ljiv :) Jest imam 2005 2.0 GTA in blatniki niso ni? rjavi in nobena lu?ka ?e ni crknila,....pa tudi ?e bi, je to pa? potro?ni material :), o prtlja?niku pa prvi? sli?im.

Prozorne lu?i so imele GTA verzije in remake (drugih razlik sam nisi opazil, ker navzven je povsem ista), druga?e so jo pa malo bolj zvo?no izolirali, nekaj malega motor optimizirali da manj pije (verjetno samo elektronika), notri ima potem belo podlago ?tevcev, prozorne lu?i kot si omenil, nekaj so podvozje malo po?timali (?eprav tudi prej ni bilo ni? narobe) in potem je po?asi ?e to to...v bistvu so bili kozmeti?ni popravki. Naj ti pa povem v tola?bo da je tudi potem tista od 2009 do tele nove mazdice, na povsem istem podvozju in z istimi motorji.

Napisano

Pri drugi ti pi?e da ima potrjeno servisno tako da ga pokli?i in naj ti pove VIN cifro iz prometne, gre? na Mazda poobla??enca in ti bodo preverili kako pa kaj.

Napisano

Druga se mi zdi malo sumljiva (samo 80k prevo?enih). Mogo?e se motim in je bil avto uporabljen kot drugi oz. tretji avto.

 

 

 

Sicer ne poznam avtomobila... vendar moj o?e je npr. en mesec nazaj prodal Audia A4 Tdi, letnik 2003 z realno prevo?enimi 65000 km. Avto je imel status prvega in edinega avtomobila pri hi?i.

Sam npr. delam 14.000 km letno, poznam primere, ko delajo ?e dosti manj (tudi mlaj?a generacija in ne samo starej?i).

Tako da ja, so izjeme in lahko dobi? avto z realnimi in malo prevo?enimi kilometri.

Napisano

Sicer ne poznam avtomobila... vendar moj o?e je npr. en mesec nazaj prodal Audia A4 Tdi, letnik 2003 z realno prevo?enimi 65000 km. Avto je imel status prvega in edinega avtomobila pri hi?i.

Sam npr. delam 14.000 km letno, poznam primere, ko delajo ?e dosti manj (tudi mlaj?a generacija in ne samo starej?i).

Tako da ja, so izjeme in lahko dobi? avto z realnimi in malo prevo?enimi kilometri.

 

Za take dolge fure in tolk ogromno kilometrov pa je res fajn dizla met, k mal porab, tud bencinar ne porabi ni? ?e je parkiran. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je premo?no in preve? po?re?no.

 

Napa?no razmi?ljanje komosabe! Imam enak motor v 6ki in imam porabo merjeno v letu dni od kar jo imam 7,2l na 100km. lp
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Kot nov uporabnik foruma se opravi?ujem, ker (po vsej vrjetnosti) ponovno na?enjam temo o primerjavi modelov :) Sem trenuten lastnik Honde Civic 2003 1.6, in ker po?asi prihaja ?as menjave, sem se odlo?il, da "sprobam" ?e kak?nega Japonca. Trenutno se odlo?am med mazdo3 1.6 Mirai ali 2.0 Tx (obe 2011 letnik bencinarja) ali mazdo6 (prav tako 2.0). Zanimajo me predvsem izku?nje lastnikov teh modelov, servisi, ter pribli?na poraba (la?je verjamem lastnikom kot pa raznim testom revij) :)

 

Prevozim cca. 20 km ali manj dnevno, ?ez vikend malo ve? :) 

 

Lp,

M

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.