Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na Mazdi 5 1.8 l.2005 se mi je pokvarila magnetna sklopka kompresorja klime. Glede na to, da mi en mehanik priporo?a zamenjavo celotnega kompresorja in ne samo sklopke, spet drugi ne, tretji odsvetuje nakup rabljenega kompresorja rabim nujno informacije :

 

- pozna kdo dobrega strokovnjaka za klime, ki jih ne samo polni ampak ve tudi kaj o delovanju sklopov klimatske naprave

 

- ali se res ne "izpla?a" kupit rabljen kompresor ? (tudi ?e preverjeno deluje?)

 

- ?e ima kdo kak?en del (kompresor , sklopka) se priporo?am

Napisano

Na Mazdi 5 1.8 l.2005 se mi je pokvarila magnetna sklopka kompresorja klime. Glede na to, da mi en mehanik priporo?a zamenjavo celotnega kompresorja in ne samo sklopke, spet drugi ne, tretji odsvetuje nakup rabljenega kompresorja rabim nujno informacije :

 

- pozna kdo dobrega strokovnjaka za klime, ki jih ne samo polni ampak ve tudi kaj o delovanju sklopov klimatske naprave

 

- ali se res ne "izpla?a" kupit rabljen kompresor ? (tudi ?e preverjeno deluje?)

 

- ?e ima kdo kak?en del (kompresor , sklopka) se priporo?am

 

 

Beja iz Zavrha pod Smarno Goro se ukvarja s takimi zadevami ... >> http://www.beja.si

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

stari za nas Mazda?e ti priporo?am na?ega Doktorja -Simon Pelko iz Medvod :prstgor: lahko vpra?a? za nasvet tudi Bo?tjana - Ajvarja je tudi pravi mojster . lp ale? :D

Napisano

Beja iz Zavrha pod Smarno Goro se ukvarja s takimi zadevami ... >> http://www.beja.si

 

Tudi jaz sem imel podobne probleme na M6 letnik 2003. Sem peljal k njim. Sklopko so popravili in sestavili nazaj.

Vse skupaj je pri?lo okoli 350?. Delo + porabljeni material. Priporo?am. Je veliko ceneje kot nov kompresor, ki ga pod 700? nisem dobil. Po enem letu dela ko urca.

 

LP Rok

Napisano

Tudi jaz sem imel podobne probleme na M6 letnik 2003. Sem peljal k njim. Sklopko so popravili in sestavili nazaj.

Vse skupaj je pri?lo okoli 350?. Delo + porabljeni material. Priporo?am. Je veliko ceneje kot nov kompresor, ki ga pod 700? nisem dobil. Po enem letu dela ko urca.

 

LP Rok

 

na ebayu je material 130 eur.....
Napisano

Na Mazdi 5 1.8 l.2005 se mi je pokvarila magnetna sklopka kompresorja klime. Glede na to, da mi en mehanik priporo?a zamenjavo celotnega kompresorja in ne samo sklopke, spet drugi ne, tretji odsvetuje nakup rabljenega kompresorja rabim nujno informacije :

 

- pozna kdo dobrega strokovnjaka za klime, ki jih ne samo polni ampak ve tudi kaj o delovanju sklopov klimatske naprave

 

- ali se res ne "izpla?a" kupit rabljen kompresor ? (tudi ?e preverjeno deluje?)

 

- ?e ima kdo kak?en del (kompresor , sklopka) se priporo?am

 

Ne kupuj in ne menjaj kompresorja, sklopka je povsem lo?en del in s stanjem kompresorja zares nima prav nobene vloge.

Na njej gre k vragu le elektri?no navitje, ki ga lahko obnovi vsak na pol ?iv elektromehanik.

Pri meni je to zrihtal Matja? Zalaznik, avtoelektrika Zalaznik. Nekam je dal previt, menda v Kranj, ampak on razstavi, sestavi vse skup nazaj, klimo nafila, stestira, pa je potem mir.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.