Skoči na vsebino

Mazda 5 kompresor klime


Priporočeno sporočilo

Na Mazdi 5 1.8 l.2005 se mi je pokvarila magnetna sklopka kompresorja klime. Glede na to, da mi en mehanik priporo?a zamenjavo celotnega kompresorja in ne samo sklopke, spet drugi ne, tretji odsvetuje nakup rabljenega kompresorja rabim nujno informacije :

 

- pozna kdo dobrega strokovnjaka za klime, ki jih ne samo polni ampak ve tudi kaj o delovanju sklopov klimatske naprave

 

- ali se res ne "izpla?a" kupit rabljen kompresor ? (tudi ?e preverjeno deluje?)

 

- ?e ima kdo kak?en del (kompresor , sklopka) se priporo?am

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na Mazdi 5 1.8 l.2005 se mi je pokvarila magnetna sklopka kompresorja klime. Glede na to, da mi en mehanik priporo?a zamenjavo celotnega kompresorja in ne samo sklopke, spet drugi ne, tretji odsvetuje nakup rabljenega kompresorja rabim nujno informacije :

 

- pozna kdo dobrega strokovnjaka za klime, ki jih ne samo polni ampak ve tudi kaj o delovanju sklopov klimatske naprave

 

- ali se res ne "izpla?a" kupit rabljen kompresor ? (tudi ?e preverjeno deluje?)

 

- ?e ima kdo kak?en del (kompresor , sklopka) se priporo?am

 

 

Beja iz Zavrha pod Smarno Goro se ukvarja s takimi zadevami ... >> http://www.beja.si

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

stari za nas Mazda?e ti priporo?am na?ega Doktorja -Simon Pelko iz Medvod :prstgor: lahko vpra?a? za nasvet tudi Bo?tjana - Ajvarja je tudi pravi mojster . lp ale? :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Beja iz Zavrha pod Smarno Goro se ukvarja s takimi zadevami ... >> http://www.beja.si

 

Tudi jaz sem imel podobne probleme na M6 letnik 2003. Sem peljal k njim. Sklopko so popravili in sestavili nazaj.

Vse skupaj je pri?lo okoli 350?. Delo + porabljeni material. Priporo?am. Je veliko ceneje kot nov kompresor, ki ga pod 700? nisem dobil. Po enem letu dela ko urca.

 

LP Rok

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem imel podobne probleme na M6 letnik 2003. Sem peljal k njim. Sklopko so popravili in sestavili nazaj.

Vse skupaj je pri?lo okoli 350?. Delo + porabljeni material. Priporo?am. Je veliko ceneje kot nov kompresor, ki ga pod 700? nisem dobil. Po enem letu dela ko urca.

 

LP Rok

 

na ebayu je material 130 eur.....
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na Mazdi 5 1.8 l.2005 se mi je pokvarila magnetna sklopka kompresorja klime. Glede na to, da mi en mehanik priporo?a zamenjavo celotnega kompresorja in ne samo sklopke, spet drugi ne, tretji odsvetuje nakup rabljenega kompresorja rabim nujno informacije :

 

- pozna kdo dobrega strokovnjaka za klime, ki jih ne samo polni ampak ve tudi kaj o delovanju sklopov klimatske naprave

 

- ali se res ne "izpla?a" kupit rabljen kompresor ? (tudi ?e preverjeno deluje?)

 

- ?e ima kdo kak?en del (kompresor , sklopka) se priporo?am

 

Ne kupuj in ne menjaj kompresorja, sklopka je povsem lo?en del in s stanjem kompresorja zares nima prav nobene vloge.

Na njej gre k vragu le elektri?no navitje, ki ga lahko obnovi vsak na pol ?iv elektromehanik.

Pri meni je to zrihtal Matja? Zalaznik, avtoelektrika Zalaznik. Nekam je dal previt, menda v Kranj, ampak on razstavi, sestavi vse skup nazaj, klimo nafila, stestira, pa je potem mir.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.