Skoči na vsebino

mazda 3 1.4 letnik 2005 utripa rde?a lu?ka klju?ek, avto ne v?ge

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Imam problem in potrebujem va?o pomo?.

Danes sem ?el na petrol nato?it gorivo.ko sem hotel nato na novo v?gati avto le ta ni v?gal ampak utripa rde?a lu?ka ( klju?ek v avtu). koliko sem prebral naj mazda ne bi prepoznala klju?a in no?e v?gat. Kaj je za nardit?

Ali se da kako na novo sprogramirat, skodirat al kaj koli?

Ne bi rad mazde kr na servis peljal, ker me bo spet zazulo ko bo mi ceno za popravilo povedal.

Napisano

Lep pozdrav!

 

Imam problem in potrebujem va?o pomo?.

Danes sem ?el na petrol nato?it gorivo.ko sem hotel nato na novo v?gati avto le ta ni v?gal ampak utripa rde?a lu?ka ( klju?ek v avtu). koliko sem prebral naj mazda ne bi prepoznala klju?a in no?e v?gat. Kaj je za nardit?

Ali se da kako na novo sprogramirat, skodirat al kaj koli?

Ne bi rad mazde kr na servis peljal, ker me bo spet zazulo ko bo mi ceno za popravilo povedal.

 

si poskusu tut z rezervnim klju?em?

Napisano

mislim da ti drugega ne preostane kot servis da preprogramirajo! ?e ni celo ?italec kode odpovedal....

 

Vseeno pa preden kamorkoli vozi? odklopi akomulaor in pritisni zavoro da za kake 5 sec. nato ponovno priklopi akomulator. Morda se posre?i in ti za?ne delovati. ;) Probat ni greh!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

In pa probaj programirati ga sam. S tistim smesnim odpiranjem vrat in podobno

 

samo da se bi oba klju?eka na enkrat se razkodirala?
Napisano

Tuljava okrog klju?avnice ne dela, lahko pa da samo ra?unalniku kaj seka in ne mara nobenega klju?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tuljava okrog klju?avnice ne dela, lahko pa da samo ra?unalniku kaj seka in ne mara nobenega klju?a.

 

kaj bi lahko blo kaj z zaganja?em?
Napisano

?lovek Ra?unalnik motorja ne dobi prave kode iz klju?a(napaka tuljave,napak chipa v klju?u, napaka v ra?unalniki-napa?ne-"zgubljene" kode), zato tud ?tarter NE DELA.

Kako pa je z akumulatorjem ?

Probaj dat kontak pa porint-potegnt avto, seveda z ob?utkom da nau kakega joka.

Zgornje delate na lastno odgovornost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.