Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto Pelko d.o.o.

Lastnik podjetja je Simon Pelko, ki je v tej panogi ?e od zaklju?ka svojega ?olanja in strokovnega usposabljanja za avtomehanika ter s preko 20-letnimi izku?njami s podro?ja avtomehanike. Po letu 1994 je sprva delal na dveh poobla??enih servisih; Mazda Agrotehnika gruda in Renault servisu Kalan, v nadaljevanju pa je bil na samostojni poti najprej registriran kot Simon Pelko s.p., kasneje pa se je podjetje leta 2011 preimenovalo v Avto Pelko d.o.o. Glede na njegovo uspe?nost, priljubljenost in stalno pove?evanje ?tevila zadovoljnih strank, je v za?etku leta 2014 pri?el s poslovanjem na novi lokaciji, v sodobno opremljeni novogradnji ter z vsemi potrebnimi aparaturami.

Njegovo podjetje se nahaja v Senici pri Medvodah. Simon Pelko in njegova pomo?nika, so priznani strokovnjaki s podro?ja avtomehanike in v njegovo delavnico vozijo stranke svoja vozila iz vse Slovenije, pogosto pa v njegovi delavnici lahko opazimo tudi vozila tujih registrskih tablic. Med poznavalci je malo za ?alo, malo zares Simon dobil vzdevek dr. Pelko, saj razpolaga z neverjetno koli?ino znanja s podro?ja avtomehanike in avtodiagnostike, k njemu pa stranke pogosto pripeljejo tudi vozila, nad katerimi so ?e popolnoma obupali razli?ni poobla??eni serviserji, kateri niso uspeli najti napake, pa? pa le menjali dele enega za drugim, napake pa niso odpravili.

V Sloveniji sicer obstaja veliko avtomehani?nih delavnic, precej izmed njih je tudi dobrih, vestnih in po?tenih, a vseeno tak?nega kot so priljubljeni mojster Simon in njegova ekipa, ki jih poleg ?tevilnih znanj in visoke strokovnosti vsekakor odlikuje izjemna prijaznost in ustre?ljivost, zaradi ?esar se stranke k njim vedno znova in znova z veseljem vra?ajo. Pri tem velja izpostaviti tudi zelo ugodne cene njihovih storitev in dejstvo, da vedno menjajo le nujno potrebne dele, za menjavo katerih pa seveda od vas ?elijo predhodno potrditev oz. odobritev menjave. Kasneje vam kot dokaz menjave dolo?enega obrabljenega dela, tega prilo?ijo, obenem pa seveda prejmete ra?un, s katerim vam velja tudi garancija za posamezno zadevo.

Izpostaviti velja, da pri Avto Pelko d.o.o. posebej dobro poznajo in obvladajo predvsem vozila Renault, Mazda, Ford, Citroen, Peugeot, Fiat in vozila, ki prihajajo iz VAG koncerna. Na?tete znamke vozil seveda ne pomenijo, da z ostalimi nima ?tevilnih pozitivnih izku?enj in stalnih ter zadovoljnih strank.

Poleg rednih servisov in ostale avtomehanike, se pri Avto Pelko d.o.o. ukvarjajo tudi z vulkanizerskimi storitvami, za katere imajo najsodobnej?e naprave in je seveda osebje ustrezno usposobljeno, poleg tega pa tudi avtomobilske diagnostike ter popravilo in polnjenje klimatskih naprav.

Za tisti ?as, ko bo va?e vozilo na servisu pri Avto Pelko d.o.o., se lahko dogovorite tudi za brezpla?no nadomestno vozilo, vendar je potrebno to ?eljo navesti ?e ob samem naro?ilu va?ega vozila na servis, saj so sicer lahko vsa njihova nadomestna vozila na tisti dan ?e zasedena.

Glede na prijateljski odnos s Simonom, sva se odlo?ila za medsebojno sodelovanje in mo?nost, da podjetje; Ekipa 1A ? avtomobilske storitve, Borut Ludwig Ben?ina s.p., prevzame va?e vozilo, ga odpelje do njega na servis ali drugo izbrano storitev in vam ga kasneje vrne ter vam na ta na?in Avto Pelko d.o.o. in njihovo storitve ?e bolj pribli?amo oz. naredimo ?e prijaznej?e.

Storitev prevzema in dostave va?ega vozila, bo dejansko v ve?ini primerov za storitve pri Avto Pelko d.o.o. in njihove stranke BREZPLA?NA, kar v praksi pomeni, da bo za vas cena popolnoma identi?na kot ?e sami peljete vozilo k njim. Pri tem bomo tudi upo?tevali popuste, do katerih boste upravi?eni.

 

Za informativni pregled cen, je spodaj prilo?en tudi cenik, ki ne vsebuje popustov.

Za nadaljne informacije in naro?ilo zgoraj navedene storitve, smo dosegljivi na gsm: 040 412 696 (Borut).

?ELIMO VAM SRE?NO IN VARNO VO?NJO!

Avto Pelko d.o.o.,
Zg. Senica 47, 1215 Medvode
Gsm: 041 667 335 (Simon)
e-po?ta: avto.pelko@gmail.compost-185-1397813845_thumb.jpg

visokeCene.docx

  • Všeč 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.