Skoči na vsebino

Zni?ano vozilo, homologacija in novi amortizerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A mogo?e kdo to?no pozna predpise glede zni?anih vozil?

 

Zadeva je namre? taka, da bi rabil nove amortizerje, vendar bi rad avto "dvignil" nazaj na tovarni?ko vi?ino oz. ?im bli?je tovarni?ki vi?ini, sedaj pa ne vem, ?e je potrebno ponovno homologirat ali je dovoljeno tudi kak?no odstopanje?

 

Na eBayu sem zbrskal kar fajne Billstein amortizerje, ki bi mi pasali na Xedos 6, vendar pa nebi rad imel potem spet stro?kov ali pa nev?e?nosti z organi pregona...

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Napisano

?e misli? le to, da bi aftermarket menjal nazaj na original, lahko to kadarkol nardi? brez problema.

 

 

Tko kot da? vpisat neko dodatno dimenzijo plati?? in gum za letne, kasnej pa premontira? zimske original dimenzije, lahko ostalo menja? nazaj na original (odstrani? folijo s stekel, zamenja? nazaj original odbija?,fedre..ipd.) ?e je homologirano ni obveza, da je tud na avtu :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e jo bo? vrnil na tovarni?ko vi?ino, tega ne rabi? homologirat, saj je tak?en ?e pri?el iz fabrike. Je pa hec tudi to, da me prav zanima kateri  :policaj: bo takoj "iz prve" vedel kolik?na je serijska vi?ina tvojega vozila, ve?ina mladcev z akademije Xedosa6 v ?ivo ?e niti videla ni.  :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Fora je v tem, da je avto ?e zni?an (?e se ne motim 6 cm), kar pa ni fajn za podvozje. Amortizerji, ki sem jih pa dal na wishlisto, so iste dol?ine kot tovarni?ki, s tem, da se jih da "skraj?ati" oz. omogo?ajo ni?anje vozila do 2,5cm. Xedos 6 je ?e itak nizko vozilo (vsaj za moj okus) in bi ga rad dal nazaj na tovarni?ko vi?ino, da prizanesem malo podvozju, saj pomurske ceste niso niti prave za trenutno konfiguracijo podvozja.

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.