Skoči na vsebino

Drajverski roadtrip


LabiGT

Priporočeno sporočilo

Torej, tokratna tema ovinki in ovinki in pol se vec ovinkov. In nic vinjet.

 

Prvi dan: LJ-podkoren-krimmler wasserfalle-Gerlos strasse (placljiva, lepi ovinki)-spanje na Schwendbergu

https://goo.gl/maps/T93Xi

 

1. piknik sred ceste (zadi je bla reka in hrana :) )

DSC03810.jpg

 

 

Drugi dan:  hotel-F?ssen-neuSchwanstein-Bodensee-spanje v zurichu

https://goo.gl/maps/StO4B

 

2. zugspitz, najvisja gora v Nemciji (to je pogled iz garmisch partenkirnchna)

DSC03854.jpg

 

3. neuschwanstein

DSC03868.jpg

 

4. Bodensee (Lake Konstanz, ali Bodensko jezero)

DSC03877.jpg

 

5. Fenomenalni ovinki, ki so del Deutsche alpenstrasse.

DSC03884.jpg

 

In pol dokler prides do zuricha po stranskih cestah, menjas drzave CH-D ene 3 krat :)

 

Tretji dan:  Zurich-Richterswil-Davos-Umbrail pass-Bormio

https://goo.gl/maps/hVcYM

 

6. Zurich

DSC03894.jpg

 

7. Jezero Walen (Walensee), tukaj gor so tudi lepi ovinki pa lep asfalt kot po celi svici in nemciji.

DSC03908.jpg

 

8. Umbrail pass, tle je pa sploh kul, ker ni nobenga.

DSC03925.jpg

 

Cetrti dan: Bormio-Stelvio-Jaufenpass (Giovo)-Ljubljana

https://goo.gl/maps/G565F

 

9. Stelvio s strani Bormia gor. Tukaj je velik boljs za vozit, kot druga stran prelaza.

DSC03945.jpg

 

10. Stelvio

DSC03964.jpg

 

11. presenecenje pa je bil prelaz Jaufen...lep za vozit

DSC04013.jpg

 

Ovinkov je blo ful,l Mx5 pa zal nima moci za take ceste. To je toliko bolj motece, ker vse drugo je na mestu, volan, podvozje, menjalnik...ampak to da ne gre nikamor te ubije...dol grede je se ok. Gor pa muka.

 

Podatki: kilometrov vse skupi ca. 1500, najvisji prelaz Stelvio 2760m, stroski ca 400 eur.

 

na poti pa vidis razne klasike ala morgan, stare aston martine, renault alpine, bmw m1, de tomaso, itd itd...

skratka carsko, ce si vsaj mal petrolhead

 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

A je Jaufen se spodaj makadam (asfalt v delu)?

Mogoce letos pade se Svica z moto ....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.