Skoči na vsebino

Drajverski roadtrip

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, tokratna tema ovinki in ovinki in pol se vec ovinkov. In nic vinjet.

 

Prvi dan: LJ-podkoren-krimmler wasserfalle-Gerlos strasse (placljiva, lepi ovinki)-spanje na Schwendbergu

https://goo.gl/maps/T93Xi

 

1. piknik sred ceste (zadi je bla reka in hrana :) )

DSC03810.jpg

 

 

Drugi dan:  hotel-F?ssen-neuSchwanstein-Bodensee-spanje v zurichu

https://goo.gl/maps/StO4B

 

2. zugspitz, najvisja gora v Nemciji (to je pogled iz garmisch partenkirnchna)

DSC03854.jpg

 

3. neuschwanstein

DSC03868.jpg

 

4. Bodensee (Lake Konstanz, ali Bodensko jezero)

DSC03877.jpg

 

5. Fenomenalni ovinki, ki so del Deutsche alpenstrasse.

DSC03884.jpg

 

In pol dokler prides do zuricha po stranskih cestah, menjas drzave CH-D ene 3 krat :)

 

Tretji dan:  Zurich-Richterswil-Davos-Umbrail pass-Bormio

https://goo.gl/maps/hVcYM

 

6. Zurich

DSC03894.jpg

 

7. Jezero Walen (Walensee), tukaj gor so tudi lepi ovinki pa lep asfalt kot po celi svici in nemciji.

DSC03908.jpg

 

8. Umbrail pass, tle je pa sploh kul, ker ni nobenga.

DSC03925.jpg

 

Cetrti dan: Bormio-Stelvio-Jaufenpass (Giovo)-Ljubljana

https://goo.gl/maps/G565F

 

9. Stelvio s strani Bormia gor. Tukaj je velik boljs za vozit, kot druga stran prelaza.

DSC03945.jpg

 

10. Stelvio

DSC03964.jpg

 

11. presenecenje pa je bil prelaz Jaufen...lep za vozit

DSC04013.jpg

 

Ovinkov je blo ful,l Mx5 pa zal nima moci za take ceste. To je toliko bolj motece, ker vse drugo je na mestu, volan, podvozje, menjalnik...ampak to da ne gre nikamor te ubije...dol grede je se ok. Gor pa muka.

 

Podatki: kilometrov vse skupi ca. 1500, najvisji prelaz Stelvio 2760m, stroski ca 400 eur.

 

na poti pa vidis razne klasike ala morgan, stare aston martine, renault alpine, bmw m1, de tomaso, itd itd...

skratka carsko, ce si vsaj mal petrolhead

 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To deli!! Brings back memory. Skoda ker se Svice nisi dodal.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Labi GT res super pot si naredil in to po lepih krajih - zanimivo  :) ?e tako naprej...lp ale?  :D

Napisano

zj ?e po slikah vidm kje sm te zmotu:)..heheh...

 

hudo.. in tnx za tak fajn potopis:) je pol dost la?je se spravt v kako tako stvar:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

a nalepko z gamsom si dal na mx5?  :jezicek: je obvezno.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

A je Jaufen se spodaj makadam (asfalt v delu)?

Mogoce letos pade se Svica z moto ....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.