Ja, tokrat imaš prav. Tej motorji niso ljubitelji tuninga. Tako, da se ne splača nič tikat, kot le blokirat EGR in gasa.
A ni dovolj 175 konjev in 420 Nm navora? Meni je dovolj že 150 konjičev in 380Nm navora, kolikor jih ima moja.
NevLado.
O šalah raje ne bi, ko govorimo o dinotu z velikm 2.5 motorjem in 190 konjički. Da ne govorimo o baby dinotu. 😄 Koliko iztisnejo druge znamke iz take nkonjenice.?😉
😉
Te 2.2 motorji so največja šala Mazdinega inžiniringa. Nemc naredi 2.0 TDI z ulala konjički in eno turbino, mazda pa pri 2.2 in dveh turbinah jedva iztisne 175 konjev... zato, ker so elektronsko tako zaklenjeni, da katastrofa. Vsekakor ti priporočam, da ne posegaš v to elektroniko, ker boš dal dvakrat po gasu in bo šel motor v franže..
Vse ostalo bo pa @Alex razložu, k je dal že neki čez
Ne pipaj elektronike, odreži vn DPF in gas.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.