Skoči na vsebino

1.8 Motor V Generacijah Od 94-97

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

kak?ne so bile oznake teh motorjev. Torej vem, da ima 1.5 oznako z5 kaj pa 1.8? Koliko konjev je bilo to 105 al 115? Kaj pa ostale razlike med 1.5 in 1.8(menjalnik, zavore)? Skratka vse od a do ?.

Nori na?rti.... :bravo:

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

He he,a te mika ha?? :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

SE mi zdi da je bil 1.8 16 v res 115 konjski oz. tam nekje 85 KW, ampak pri nas jih je bolj malo, vsaj v 323 f BA generacije, mogo?e je bil bolj delan za tuje trge?!

 

Ti pa ?e bi ?e menjal motor pa naredi "mu?ko" kar pomen 2.5 V6 od tastare 626-ke, pol pa bo nasmeh na tvojem obrazu ve?en kot diamanti :))))))))))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ti pa ?e bi ?e menjal motor pa naredi "mu?ko" kar pomen 2.5 V6 od tastare 626-ke, pol pa bo nasmeh na tvojem obrazu ve?en kot diamanti :))))))))))

 

Ja sli?at je fajn ampak poglej ti to z druge strani.

To bi bilo ?ist prevelik skok. To je ?e na?rt za tebe. :bravo: Sploh pa bi imel ?e z 1.8 preve? dela. 1.8 in 115PS bi bilo pomoje zame ?e dovolj. ?e ne je pa ?e vedno kak?na opcija ?portega kolektorja, CAI al pa kar turbo. :blink: V glavnem ?e 1.8 je dovolj nor projekt zame.

Pa ?e, ?e bi dal tole not bi ga imel potem ziher ?e dolgo ?asa. ?e ne pa... :vesel:

Napisano

Ja sej avto je itak zato da se vozi, ne pa tko kt penzi?i pa kak?na njihova Meca, ko jo enkat na tedn spuca, pelje se pa sam na ma?o (na najve?je kr??anske praznke) :))))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Tud mene mika, da bi dal kaj mo?nej?ega not, sam je vpra?anje kaj se spla?a. 2.5 v6 je res :rispekt: sam ko mor? pa tolk stvari zamenjat, jaz bi raj? kaj takega not vtaknu, ko pa?e na moj menjalnik, tak da ni problemov z nosilci pa aksami, ab?enklami....

 

 

Priam kaka je oznaka tvojega motorja, da vem kaj moram primerjat z mojim blokom, da vidim ?e pa?e na moj menjalnik.

 

?e ho?e? pa 2.5 v6 no dat pa rabi? pol stvari od mx3 v6 (menjalnik, nosilce, akse...)

Napisano

Tale moja BG gen. ima oznake BP!

 

Mislim pa da ima nasledna generacija 1.8 motor precej drga? pod pokrovom in tut manj konjev, samo spet za razli?ne trge zihr mal razli?ne izvedbe?! :blink:

 

Mene izmed vseh motornih norosti zdele najbl mika plinski pogon in ko bo kej ke?a vi?ka, bom ?el v BG oz. okolico pa ene 2 dni tam bluzil, pol pa naj kripa za?ne tro?it cca. 5 l, pa da vidmo, ?e mi ?re manj kot golfi D II! :)))))) To mi deli oz. iz mojih ust v bo?ja u?esa! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

v 1.8 je blo 85 kW!!!

:vesel:

 

:jupiii:

Kaj pa oznaka in, ?e pa?e na moj menjalnik (samo skrbi me, da se mi ne bi zgodilo kaj takega kot Tich-u).

Oziroma tut ?e ne pa?e bi 100% pasal un menjalnik not.

?e bo pa ?e pre?voh, se gremo pa tuning!!!

?e dve vpra?anji:

1. A imata F in C enako mehaniko?(menjalnik in vse kar je pod haubo) Predvidevam, da ja in, da bi lahko dal motor iz F v to verzijo. No bo treba mal preverit eno F 1.5, ?e ima kaj druga?e pa bomo mal pre?tudirali...

2. V katerih avtih so bili tut ti motorji (1.8 115 KM)? C 323 F, C, sedan... Kaj pa 626, X-6, X-9...

Napisano

TAle 85 KW oz 115 KM se mi zdi da je bil kar klasika v 626-ki, tam okol leta 1992!

 

Vseen pa raj? Simon V6, da ne bo? preve? polovi?arski, to je tko kt bi pivaka v gostilni sam probal, pol bi pa skori celga pustil na mizi!

 

P.S. Tale Hime-mazda na avatarju je pa videt bomba!!!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

hei... :D

 

Obstaja en fuuul dobr forum o tem. Vse gor pise. Bom enkrat pogledal pa vam tocno sporocil. Pod motornim pokrovom sta 323 C in 323 F popolnoma iste.

Priporocam vam lahk samo dve predelave...eno mal manjso ter drugo vecjo. Priblizn bi naj takle zgledle...

Iz 1.5 Z5 motorja na 1.8 motor (BP) stare generacije z 131 KM:

- motor

- menjalnik ostane prejsni + sklopka + vztrajnik

- zamenja se racunalnik ter vsi senzorji bi se naj prestavli skupaj z motorjem...

- +tiso? ur dela z vsem moznim sranjem....

 

Iz Z5 na 2.5 V6:

- masinca

- elektronika oz. racunalnik pa senzorji pa to (za luft etc...)

- tu pa naj bi prisu menjalnik od MX-3 1.8 V6 + ta kuplunga + ta vztrajnik!

- axe od mx3 v6 + sprednji ab?enkl + diski bla bla...

- jebeno :D

- pa vse skup je zelo tight fit!

 

Pa ceprav je 2.5 v6 ima zelo malo konjev. Nekje okol 170... brezveze... tolk jih bom jst meu ko bom turbino ofnu

 

Ce je kdo junak naj pa da notr BPT... 220 KM je cist safe za ta motor...

 

Aja...pa symon...to kar se je zgodil z mojim diferencialom... ni fora sam v motorju...niti najmanj. To sm ga cist sam unicu v zadnjih 80k km kr sm reees grdo delal vcas z njim. U bistvu je tak zelo velik zdrzal... :P

:)
Napisano

To pa lahk tud jaz potrdim, da diferncial na turbo mx3 ni ?el samo zaradi predelave in zadnjih nekja kilometrov, je ?e prej kr naje**al :P:P

 

?e bo? ?e menjeval z5 motor z 1.8 pol ga daj vsaj z starim modelom, ko ma 96kw, tak da se bo vsaj spla?alo, sj si sam vidu, kak je priam z tem motrojem lepo sledil bratu v mx3 :D

 

A je ?e kdo vpa?al kok ho?ejo za cel avto :whatever:

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=410181

Napisano

100.000 SIT Je ?e Priam se zanimal. Samo ?e mehanika rabim... Aja pa mal bi blo najbr? dobr kak?no u izi generalko delat pomoje. Se mi ne mudi... Pol se mi bo bolj ko bom imel ta motor. :bravo:

Tich ti pa le prebrskaj kje je ta forum..

BPT? Pa ti si nor pol bom mel avto pol metra dalj?i ker ga bo tolk zvijal. ?e tole bi bilo ?ist preve? za avto, ki jih je imel serijsko 115 najve?. :lol:

Skratka menjamo motor z vso ?tromarijo pa enga norega mehanika dobit. A kdo ve kako je z Airbagi a imajo samostojne senzorje/ECU? Oziroma kje dobit vse mogo?e sheme? Pa ?e ena neumnost (vem- nimam pojma in skoz neki spra?ujem): Imam digitalni ?tevec kilometrov starej?i so imeli pa analognega. A se to sploh da spravit v tek al bi rabil drug ?tevec?

Napisano

:danzoman: Lep pozdrav!

 

Na pamet govorim... ampak mislim da so airbagi ciiist posebi, zato ne bi smelo bit nobenih konfliktov(kot tudi zavore, luci, etc...)

Glede stevca pa nimam pojma. Mislim da ga ne bi rabu menjat. Itak ma vrjetn sam zajlo(ker je analogen) in je potem pretvornik za digitalne cifre v samem stevcu...ugibam... :P

 

lp :ouje:

:)
Napisano

Simon - ne se hecat s temi ERBEGI, ker itak so samo balast in ti zmanj?ujejo pospe?ke (v ve?nost) :))))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

:danzoman: Lep pozdrav!

Kaj bi mi brez tebe!

:cheers:

Najbolje, da enga mehanika mal po?latamo o tej temi. Priam mislim, da bova ?la ta teden k onemu tvojemu majstru. Da ovidimo, ?e je dovolj nor. :mi pijemoo:

?ist sem nakurjen na tole stvar! :vesel:

Priam BPT pa daj ti not. :bravo:

 

LP! :danzoman:

Napisano

Motorji pri (BA):

1,3- B3

1,5- Z5

1,7D TURBO-4EE1-T

2,0-KF

2,0D-RF

 

MOTORJI PRI (BG)

 

1,3-B3

1,6-B6

1,7D-PN

1,8- BP-DOHC 140PS,128PS

1,8- BPE 103PS

1,9 GTR- BP DOHC

 

XEDOS 9 (TA) 1994-2000

 

2,0-KF

2,3-KJ

2,5-KL

 

XEDOS 6 (CA) 1992-2000

 

1,6- B6

2,0- KF

 

 

take motorje naj bi imel notr

Napisano

Kaj pa 1.8 v BA karoseriji? So bili 100%. ;) Vraga pa ravno tega podatka nisi dal. Ampak glede na to, da je tut 1.3 isti kot v BG je najbr? tut 1.8 samo malo ?vohotcenej?a :P verzija.

Vseeno pa hvala za tele podatke. :cheers: Spomni me, da sem ti dol?an pija?o (itak si na sre?anju v LJ preve? ke?a dal in mi je ?e ostal sramezljiv )

Napisano

ja so bili sm spregledu

 

Mazda 323F BA

 

1,8- BP 114HP oz 84KW Pri 6000 rmp

Ups ne pa glih najva?nej?e sm spregledu :D

 

LP

Napisano

Ja Simon (po globokem razmi?lanju) sem ugotovu da je 85 KW zate odlo?no premal in nima smisla, pol je bol? da ti dam jz svoj motor, pa ?e polet ti ne bi blo vro?e :))) No jz pa bi zase tut ?e kej posko?nega najdu, ker z golfi SDI pa res ne morem ve? mo?i merit :))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Jaz sem pa ugotovil (odkar imam nove gume), da je zame ?e 90 konjev ?isto preve?. :bravo:

Tvoj motor... Hja malo preve? je ?e predihan. :D

Zaenkrat sem ustavil projekt, ker bi bilo enostavneje zamenjat cel avto. :P To se mi pa ?e ne mudi.

Napisano

Ja te menjave motorjev niso glih pocen biznis, to je ?e marsikdo ugotovu!!!

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.