Skoči na vsebino

1.8 Motor V Generacijah Od 94-97


Symon

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

SE mi zdi da je bil 1.8 16 v res 115 konjski oz. tam nekje 85 KW, ampak pri nas jih je bolj malo, vsaj v 323 f BA generacije, mogo?e je bil bolj delan za tuje trge?!

 

Ti pa ?e bi ?e menjal motor pa naredi "mu?ko" kar pomen 2.5 V6 od tastare 626-ke, pol pa bo nasmeh na tvojem obrazu ve?en kot diamanti :))))))))))

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti pa ?e bi ?e menjal motor pa naredi "mu?ko" kar pomen 2.5 V6 od tastare 626-ke, pol pa bo nasmeh na tvojem obrazu ve?en kot diamanti :))))))))))

 

Ja sli?at je fajn ampak poglej ti to z druge strani.

To bi bilo ?ist prevelik skok. To je ?e na?rt za tebe. :bravo: Sploh pa bi imel ?e z 1.8 preve? dela. 1.8 in 115PS bi bilo pomoje zame ?e dovolj. ?e ne je pa ?e vedno kak?na opcija ?portega kolektorja, CAI al pa kar turbo. :blink: V glavnem ?e 1.8 je dovolj nor projekt zame.

Pa ?e, ?e bi dal tole not bi ga imel potem ziher ?e dolgo ?asa. ?e ne pa... :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tud mene mika, da bi dal kaj mo?nej?ega not, sam je vpra?anje kaj se spla?a. 2.5 v6 je res :rispekt: sam ko mor? pa tolk stvari zamenjat, jaz bi raj? kaj takega not vtaknu, ko pa?e na moj menjalnik, tak da ni problemov z nosilci pa aksami, ab?enklami....

 

 

Priam kaka je oznaka tvojega motorja, da vem kaj moram primerjat z mojim blokom, da vidim ?e pa?e na moj menjalnik.

 

?e ho?e? pa 2.5 v6 no dat pa rabi? pol stvari od mx3 v6 (menjalnik, nosilce, akse...)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale moja BG gen. ima oznake BP!

 

Mislim pa da ima nasledna generacija 1.8 motor precej drga? pod pokrovom in tut manj konjev, samo spet za razli?ne trge zihr mal razli?ne izvedbe?! :blink:

 

Mene izmed vseh motornih norosti zdele najbl mika plinski pogon in ko bo kej ke?a vi?ka, bom ?el v BG oz. okolico pa ene 2 dni tam bluzil, pol pa naj kripa za?ne tro?it cca. 5 l, pa da vidmo, ?e mi ?re manj kot golfi D II! :)))))) To mi deli oz. iz mojih ust v bo?ja u?esa! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v 1.8 je blo 85 kW!!!

:vesel:

 

:jupiii:

Kaj pa oznaka in, ?e pa?e na moj menjalnik (samo skrbi me, da se mi ne bi zgodilo kaj takega kot Tich-u).

Oziroma tut ?e ne pa?e bi 100% pasal un menjalnik not.

?e bo pa ?e pre?voh, se gremo pa tuning!!!

?e dve vpra?anji:

1. A imata F in C enako mehaniko?(menjalnik in vse kar je pod haubo) Predvidevam, da ja in, da bi lahko dal motor iz F v to verzijo. No bo treba mal preverit eno F 1.5, ?e ima kaj druga?e pa bomo mal pre?tudirali...

2. V katerih avtih so bili tut ti motorji (1.8 115 KM)? C 323 F, C, sedan... Kaj pa 626, X-6, X-9...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

TAle 85 KW oz 115 KM se mi zdi da je bil kar klasika v 626-ki, tam okol leta 1992!

 

Vseen pa raj? Simon V6, da ne bo? preve? polovi?arski, to je tko kt bi pivaka v gostilni sam probal, pol bi pa skori celga pustil na mizi!

 

P.S. Tale Hime-mazda na avatarju je pa videt bomba!!!

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hei... :D

 

Obstaja en fuuul dobr forum o tem. Vse gor pise. Bom enkrat pogledal pa vam tocno sporocil. Pod motornim pokrovom sta 323 C in 323 F popolnoma iste.

Priporocam vam lahk samo dve predelave...eno mal manjso ter drugo vecjo. Priblizn bi naj takle zgledle...

Iz 1.5 Z5 motorja na 1.8 motor (BP) stare generacije z 131 KM:

- motor

- menjalnik ostane prejsni + sklopka + vztrajnik

- zamenja se racunalnik ter vsi senzorji bi se naj prestavli skupaj z motorjem...

- +tiso? ur dela z vsem moznim sranjem....

 

Iz Z5 na 2.5 V6:

- masinca

- elektronika oz. racunalnik pa senzorji pa to (za luft etc...)

- tu pa naj bi prisu menjalnik od MX-3 1.8 V6 + ta kuplunga + ta vztrajnik!

- axe od mx3 v6 + sprednji ab?enkl + diski bla bla...

- jebeno :D

- pa vse skup je zelo tight fit!

 

Pa ceprav je 2.5 v6 ima zelo malo konjev. Nekje okol 170... brezveze... tolk jih bom jst meu ko bom turbino ofnu

 

Ce je kdo junak naj pa da notr BPT... 220 KM je cist safe za ta motor...

 

Aja...pa symon...to kar se je zgodil z mojim diferencialom... ni fora sam v motorju...niti najmanj. To sm ga cist sam unicu v zadnjih 80k km kr sm reees grdo delal vcas z njim. U bistvu je tak zelo velik zdrzal... :P

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa lahk tud jaz potrdim, da diferncial na turbo mx3 ni ?el samo zaradi predelave in zadnjih nekja kilometrov, je ?e prej kr naje**al :P:P

 

?e bo? ?e menjeval z5 motor z 1.8 pol ga daj vsaj z starim modelom, ko ma 96kw, tak da se bo vsaj spla?alo, sj si sam vidu, kak je priam z tem motrojem lepo sledil bratu v mx3 :D

 

A je ?e kdo vpa?al kok ho?ejo za cel avto :whatever:

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=410181

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

100.000 SIT Je ?e Priam se zanimal. Samo ?e mehanika rabim... Aja pa mal bi blo najbr? dobr kak?no u izi generalko delat pomoje. Se mi ne mudi... Pol se mi bo bolj ko bom imel ta motor. :bravo:

Tich ti pa le prebrskaj kje je ta forum..

BPT? Pa ti si nor pol bom mel avto pol metra dalj?i ker ga bo tolk zvijal. ?e tole bi bilo ?ist preve? za avto, ki jih je imel serijsko 115 najve?. :lol:

Skratka menjamo motor z vso ?tromarijo pa enga norega mehanika dobit. A kdo ve kako je z Airbagi a imajo samostojne senzorje/ECU? Oziroma kje dobit vse mogo?e sheme? Pa ?e ena neumnost (vem- nimam pojma in skoz neki spra?ujem): Imam digitalni ?tevec kilometrov starej?i so imeli pa analognega. A se to sploh da spravit v tek al bi rabil drug ?tevec?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:danzoman: Lep pozdrav!

 

Na pamet govorim... ampak mislim da so airbagi ciiist posebi, zato ne bi smelo bit nobenih konfliktov(kot tudi zavore, luci, etc...)

Glede stevca pa nimam pojma. Mislim da ga ne bi rabu menjat. Itak ma vrjetn sam zajlo(ker je analogen) in je potem pretvornik za digitalne cifre v samem stevcu...ugibam... :P

 

lp :ouje:

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motorji pri (BA):

1,3- B3

1,5- Z5

1,7D TURBO-4EE1-T

2,0-KF

2,0D-RF

 

MOTORJI PRI (BG)

 

1,3-B3

1,6-B6

1,7D-PN

1,8- BP-DOHC 140PS,128PS

1,8- BPE 103PS

1,9 GTR- BP DOHC

 

XEDOS 9 (TA) 1994-2000

 

2,0-KF

2,3-KJ

2,5-KL

 

XEDOS 6 (CA) 1992-2000

 

1,6- B6

2,0- KF

 

 

take motorje naj bi imel notr

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa 1.8 v BA karoseriji? So bili 100%. ;) Vraga pa ravno tega podatka nisi dal. Ampak glede na to, da je tut 1.3 isti kot v BG je najbr? tut 1.8 samo malo ?vohotcenej?a :P verzija.

Vseeno pa hvala za tele podatke. :cheers: Spomni me, da sem ti dol?an pija?o (itak si na sre?anju v LJ preve? ke?a dal in mi je ?e ostal sramezljiv )

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja Simon (po globokem razmi?lanju) sem ugotovu da je 85 KW zate odlo?no premal in nima smisla, pol je bol? da ti dam jz svoj motor, pa ?e polet ti ne bi blo vro?e :))) No jz pa bi zase tut ?e kej posko?nega najdu, ker z golfi SDI pa res ne morem ve? mo?i merit :))

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.