Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni!

na moji ?estki 03 imam problem da mi crkuje to pomeni zjutraj ko avto v?gem mi dela, naredim 500 metrov mi pa kar crkne(takrat ko stisnem sklopko) potem jo le s te?avo spet v?gem,ko kon?no zalavfa pa moram  dr?at gas na obratih caa minuto pol je pa ok.menjal sem ?e naftni filter pa stanje ni ni? bolj?e obna?a pa se tako kod da nafte ne dobi tako da vsaka info.dobrodo?la! :)

Napisano

imv - pred motorjem desno spodaj ena valjasta zadeva. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

imv - pred motorjem desno spodaj ena valjasta zadeva. 

Ne bluzi to je levo proti hladilniku vode na visoko tla?ni ?rpalki,?e stojo? pred avtom(tam kot se ?raufa)

kak?no funkcijo pa ima ta zadeva pa kolk evr?kov pride taka zadeva

Regulira tlak nafte v prostem teku. Ko ti naslednji? ugasne daj malo gasa pa bo tokj zalaufala, ko pa ga bo? spustil pa crknila, dejansko ima? en beden i-stop sistem. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

In kaj sem drugac napisal? Za kilerjem oz pred motorjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

lp mam isti problem samo da je 2004 136topline .mi crkuje na isti na?in. pomenjam use od egr ventila do naftnega filtra imv ventil pa ?e ne a se da ta stvar razdret pa u?timat edin ?e ni ?pula zane? pr merivcu tlaka vem kje se nahaja use sm nebom se lotu ?raufat  ke ventil je pribli?no 180 ? ?e ma kdo kk?no informnacijo za popravilo ozroma da ima rabljenega naj me kontaktira...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.