Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 3, letnik 2007, 1.6 diesel, 109 ks, 145.000 km. Redno servisirana.

Ob?asno, morda vsakih 14 dni avto malo pri konstantnih obratih cuka. ?e pospe?ujem ali pri vo?nji v hrib je to cukanje bolj izrazito. Ko cukne, se to zgodi 2-3x v nekaj km, potem je spet obdobje miru. Nekateri omanjate DPF, tedensko prevozim cca. 1000 km, od tega 40% po AC. Kako vem, da se izvaja regeneracija filtra, tudi kontrolke za DPF ob zagonu ni. Ali ima ta mazda teko?ino, ki pomaga ?istiti DPF in se baje dolije na cca 60.000 km?  Ali me lahko zaradi tega Mazda pusti na cesti? Prosim za mnenja.

Hvala!

Napisano

V tej mazdi mas 1.6 hdi motor (peugeot, citroen) in se ne doliva nobene tekocine za dpf oz. fap posebej.

Preveri cev, ki gre iz filtra na turbino, ce je kje pocena (ponavadi jo natrga na objemki pri turbini) ;)

Napisano

V tej mazdi mas 1.6 hdi motor (peugeot, citroen) in se ne doliva nobene tekocine za dpf oz. fap posebej.

Preveri cev, ki gre iz filtra na turbino, ce je kje pocena (ponavadi jo natrga na objemki pri turbini) ;)

Pogledam in preverim. Hvala!

Napisano

Danes sem preveril cevi, vse so OK. Poleg tega bi, domnevam, pri po?kodovani cevi cukalo pogosteje kot pa 1 x na 14 dni. Ali lahko prosim kdo napi?e kako vem, da je DPF v fazi regeneracije. Kako se to opazi med vo?njo in kako vem kdaj je konec?

Hvala vsem!

Napisano

Ce mas potovalni racunalnik bos vedel, drugace ne (js ga nism mel) sm pa dal odstranit dpf, poraba se je znizala za 1l,pa nwki malga pridobil na moci :)

Napisano

Na displeju lahko izbiram med podatki o trenutni porabi, povpre?ni porabi, povpre?ni hitrosti in koliko km ?e imam pred sabo z gorivom v rezervoarju. Se da izbrati iz katerega od teh podatkov?

Napisano

Hvala sem opazil. Ko v prestavi spustim gas se na trenutni porabi ne izpi?e 0,0 l ampak obi?ajno 1,2 l. Me pa moti, da avto ob?asno cukne. Kar pogosto, morda vsakih 200 km. V?eraj na AC pri 130 v peti in malo nad 2000 obratov. Cukne 2-3x z razmikom 10 do 15 sekund, potem vse OK, kot da ni bilo ni?. Vedni isti vzorec. Sem preveril cevi med filtrom in turbom, vse celo. Kje bi lahko bil vzrok, na testerju ni posebnosti. Razen, da redno izpisuje, da se regeneracija DPF ni zaklju?ila. Vsak namig mi bo prav pri?el, hvala za nasvete! :notworth:

Napisano

Jah ce se ti ne zakljuci potem ves da te zajebava dpf....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kon?no re?il ob?asno cukanje! Mehanik je zamenjal senzor obratov gredi (ne vem ali motorne ali odmi?ne) in zdaj avto pelje kot je treba! :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.