Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mazda 6 dizel 2004 2.0 100kw 

 

avto se je kar ugasal ,nihanje z obrati....resil sem pri mehaniku je takoj iz prve mi povedal kaj je narobe je resu 4x mazde pred mano...SENZOR PRETOKA GORIVA 220 + 40 ROKE 

zdaj ga imam 2 leti dela kot urca

Napisano

Aha, se pravi zadeva zdaj deluje kot se zagre? ?e ja, potem napi?i kateri mehanik, da ga mogo?e ?e kdo obi??e, ?e je maher. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

z drugimi besedami ?e en primer imv ventila...............ena izmed mnogih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mehanik se nahaja v (ankaranu) v blizini KP , tako je ja IMV ventil :prstgor:  :prstgor:  


mehanik se nahaja v (ankaranu) v blizini KP , tako je ja IMV ventil :prstgor:  :prstgor:  

ja in se to, da bi avto sprejel ta del mora bit v delovni temperaturi,tocno kolk ne wem

Napisano

E.Kenda kenda lp zanima me kje je ta mojster -mehanik v Ankaranu..pred letom sem iskal dobrega mehanika za mojo Mazdurino.nisem najdu...dobrega mojstra.sem tam blizu doma...he he.za moje pojme sta najbolj?a mojstra za Mazde Bo?tjan -Ajvar in Dr.Pelko.lp ale?

Napisano

Tole sranje sem imel glih pred dvema mesecema. Bil je IMV ventil. Ko sem pokljukal spisek znanih napak se je pojavila ?e ta. Upam da je zdaj konec:

spisek: podlo?ke, intercooler, hidravli?na cevka za sklopko, rolo prtlja?nika, optika (v dveh sezonah je pobralo gume)... Verjetno ?e kaj pa se ne spomnim.

 

m6, 100kW diesel, l. 2004

Napisano

E.Kenda kenda lp zanima me kje je ta mojster -mehanik v Ankaranu..pred letom sem iskal dobrega mehanika za mojo Mazdurino.nisem najdu...dobrega mojstra.sem tam blizu doma...he he.za moje pojme sta najbolj?a mojstra za Mazde Bo?tjan -Ajvar in Dr.Pelko.lp ale?

pred "katarino" cca 50 m zavijes desno (ce gres od kp proti ankaranu) je 1 znak STOP rumena hisa,......GROZDAN(grozda)

 

 

meni je resil tezavo zdaj pa ni nujno da je tip expert

Tole sranje sem imel glih pred dvema mesecema. Bil je IMV ventil. Ko sem pokljukal spisek znanih napak se je pojavila ?e ta. Upam da je zdaj konec:

spisek: podlo?ke, intercooler, hidravli?na cevka za sklopko, rolo prtlja?nika, optika (v dveh sezonah je pobralo gume)... Verjetno ?e kaj pa se ne spomnim.

 

m6, 100kW diesel, l. 2004

dobro sem sel skozi,ker baje nekateri so dali par sto eu.

Napisano

E.kenda.hvala za odgovor...mislim da ga poznam..lp ale?

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.