Skoči na vsebino

za??ita proti glodalcem - pomo? pri vezavi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Doma imamo te?ave s kunami in opazil sem tudi da se mi smuka po motorju avtomobila - Mazda CX5, saj so bile po motorju opa?ene stopinje in lovec je potrdil da gre za kuno. Ker vem kako veliko ?kodo lahko glodalci naredijo ?e ti pregriznejo elektri?ne kable sem nabavil odganjalec kun - Marten Defence. Gre se za kombinacijo visokofrekven?nega zvo?nega odganjalca in seta 6ih plo??ic z visoko napetostjo - podbno kot elektri?ni pastir.

Elektri?na vezava mi je jasna:

?rna ?ica gre na maso vozila, rde?a preko stikala pokrova motorja na + pol akumulatorja, zelena pa na terminal 15. Terminal 15 je mi?ljen kontakt v vozilu, ki ima napetost 12V kadar je kontakt (motor laufa) in nima napetosti ko je motor izklopljen. V navodilih svetujejo da se ta kontakt poi??e na konektorju od radia ali klju?avnice v?iga. Ker to pomeni prevelik poseg v vozilo in ker tega ne morem opraviti sam (razdiranje armature, napeljava kabla do motornega prostora) ta izvedba odpade. Vem da imajo sedaj vsi novi avti relejno plo??o in varovalke v motornem prostoru se mi zdi to najprimernej?e mesto za iskanje kontakta 15. Tu nastopi moje neznanje. Ali kdo pozna to?no kje bi dobil kontakt 15. Zanima me tudi ali je stikalo pokrova motorja mo? koristiti ali ne. ?e vozilo namre? uporablja napetost 5V na stikalu namesto 12V ali ?e je stikalo celo digitalno, potem to odpade in bi moral mehansko montirati neko lastno stikalo.

 

Hvala za pomo?.

 

Napisano

A imas alarm v vozilu. Ce nimas potem verjetno nimas stikala v havbi spljoh. Tako da na to stikalo pozabi. Kje bi dobil +15 najlazje na kablih pod klucavnico ampak kot si ze povedal na plati z varovalkami. +15 ahko potegnes tudi iz vzigalnika ;-) vrjetno to vezje ima 3 zice. Stalno napajanje in pa signalni kabel. Ce si kje iz okolice lj ti lahka pomagam to zvezat ce zelis. Mas kako sliko tega odganjalca....aja pa splaca se preverit kaksno porabo ima da ne bos lepega dne ostal brez akomulatorja :-)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni je v Exeotu gnezdila mis in naredila ozimnico pasjih briketov. Pozarne stene a peno, kabli....to je ko Dalmacija avgusta za njih...

 

Iceman je probal kar nekaj teh elwktronskih zadev se mi zdi pa je blo vec ali manj vse pi.... Dim. Najboljsa obramba je macek ali jazbecar verjames ali me....ampak seveda mora biti v istem prostoru....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma jaz nebi kompliciral. Zvezal bi direkt za + od baterije in takoj zraven bi dal varovalko in stikalo za ON/OFF vf zvo?nika.

 

lp

Napisano

kaj pa ce bi 12V potegnu iz pozicijskih luci? sj pozicijske delajo nekek kot radio oziroma ce avto laufa so prizgane, ce ne pa niso..

 

lp

www.trziskisladoled.si

Napisano

Sam on hoce ko avto stoji

 

Ce imas doma avto v garazi ali poleg bajte naredi 220v na 12 pa daj pod avto. Nikoli ne bo trpel aku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma jaz nebi kompliciral. Zvezal bi direkt za + od baterije in takoj zraven bi dal varovalko in stikalo za ON/OFF vf zvo?nika.

 

lp

 

Tako bi jaz zvezal: http://www.ampire.de/ampire_en/prodpic/AMPIRE-Marten-defence-for-motor-vehicles-12-15-V-DC-M186_b_1.JPG

Verjetno bi lahko Terminal 15 priklopil na + 12V za on in - je za off oz. lih obratno.

 

Nisem pa siguren.

 

 

 

Napisano

lej!

 

gledam iz avtoelektri?arskega vidika.

?rna gre na maso(-) 

Rde?a gre na stalno napajanje (+12)

S zeleno pa preko +15 vklapla? in izklapla? VF zvo?nik 

To pomeni da  bi po vsej logiki moral dati zeleno ?ico na - skupaj s ?rno in vmes navadno stikalo za  on/off

Zakaj  na - ?

 

Ko ima? avto ugasnen  je na (terminalu 15)kot pravi?  masa(-)  in s tem sklene? tokokrog in zvo?nik za?ne delat  seveda ?e dobi? + iz zelene ?ice ;)

ko pa  da? avtu kontakt pa dobi?  na +15   12v napetost in  seveda zvo?nik ne bo delal ker +in + ne spremeni  ni?esar .

 

To je tako kot une fake alarm ledice k prodajajo.

Rde?a  gre na stalnih +12  ?rno pa si dal na +15(pod kontaktom)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?aki mal a tiste high voltage so vabe? Da jo spoha? ?e ja to ni samo zvo?nik....:)


lej!

 

gledam iz avtoelektri?arskega vidika.

?rna gre na maso(-) 

Rde?a gre na stalno napajanje (+12)

S zeleno pa preko +15 vklapla? in izklapla? VF zvo?nik 

To pomeni da  bi po vsej logiki moral dati zeleno ?ico na - skupaj s ?rno in vmes navadno stikalo za  on/off

Zakaj  na - ?

 

Ko ima? avto ugasnen  je na (terminalu 15)kot pravi?  masa(-)  in s tem sklene? tokokrog in zvo?nik za?ne delat  seveda ?e dobi? + iz zelene ?ice ;)

ko pa  da? avtu kontakt pa dobi?  na +15   12v napetost in  seveda zvo?nik ne bo delal ker +in + ne spremeni  ni?esar .

 

To je tako kot une fake alarm ledice k prodajajo.

Rde?a  gre na stalnih +12  ?rno pa si dal na +15(pod kontaktom)

?e mene vpra?a? je tukaj stikalo zgolj za poljuben totalen izklop (tudi pi?e not included), kar pomeni da ve?e? direktno, terminal 15 gre ma na rele ki je v kutiji z zvo?nikom. Vpra?anje je s ?im se trigerira - z zemljo ali signalom, ko zaklene? avto. Temu primerno ve?e? potem to zeleno ?ico nsa nekaj kar ga upali ko zaklene?.


evo v barvah :) in pa pomembne zadeve:

Extremely low power consumption (< 0.005 A), switches the battery voltage of < 11.5 V automatically off (does not discharge the battery completely if vehicles are being parked for quite some time). 

 

 

Cable for terminal 15 If this cable is connected with ?positive?, the marten defence disconnects. The marten defence switches on if it is connected with ?negative? or does not receive any signal.

Kot je rekel klop, nanj ve?e? zgolj signal kontakta in to je to.

ArtM186_1000x750.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.