Skoči na vsebino

Krpanje prora?una RS


Sirius

Priporočeno sporočilo

Mislim, da smo malo skrenili s teme. Moja varianta ne obremenjuje tovornjakarje z nobenimi dodatnimi taksami. Denar bi prina?ali prostovoljno z nakupom ni?je cene dizla. Pa ?e nekje 100 ? pri rezervoarju bi prihranili. Z tankanje ne rabimo nobenih novi ?rpalk. Pa ?e ?rpalkarji bi lahko z neko ugodno ponudbo hrane (sendvi?ev) zaslu?ili.. Pri tankanju 1000 l dizla bi lahko dali bon za 1,5 ?. ?e ga uporabnik ?eli izkoristit pa mora dopla?ari ?e cca 2 e? . ?e je pri tem zaslu?ek sami 0,5 ? je naletni ravni preko 2 mil ?. ? na ? miljon?ek na miljon?ek pa je od tega ?e neka dodatna korist.

Bingo!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures; NIKOLI nisem rekel, da vem VSE...ne vtikam se v stvari, da bi pametoval, kar ne vem. Kar pa vem, pa napi?em in za tem stojim.

 

Veliko je pacientov s tovornjaki, ki gredo v tovarne nalagat, ker SLO ne rabi dovolilnic...prepeljejo na svoje parkinge, prelo?i na srbske ali bosanske tovornjake in veselo za pol cene vozijo po evropi...zaradi takih po?teni prevozniki trpijo...vzeti pa tistemu, ki ima lep in vzdr?evan tovornjak... Nih?e pa ne ve, da tovornjakar tudi ?ez 200000km letno dela, 5 dni v tednu z max 90km/h...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sirius

Dal si temo krpanje proracuna , tu spada vse od kazni goriva cestnin gostilniskih uslug itd.  

 

Shrek 

Prevoznikom se super godi , kr drugac taka mala Slovenija ne bi mela vec kamionov pa to vecino novih vec ko pa vsa ostala ex-yu , ajde malo pretiravam dost pa tud ne , prevec jih je definitivno !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uspevajo tisti prevozniki, ki so jim prevozi postranska dejavnost...poleg bifeja, trgovine in posredni?tva, kjer fino operejo denar. Tisti, ki je pa prevoznik in samo prevoznik, je pa umetnik, da pre?ivi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da smo malo skrenili s teme. Moja varianta ne obremenjuje tovornjakarje z nobenimi dodatnimi taksami. Denar bi prina?ali prostovoljno z nakupom ni?je cene dizla. Pa ?e nekje 100 ? pri rezervoarju bi prihranili. Z tankanje ne rabimo nobenih novi ?rpalk. Pa ?e ?rpalkarji bi lahko z neko ugodno ponudbo hrane (sendvi?ev)  zaslu?ili.. Pri tankanju 1000 l dizla bi lahko dali bon za 1,5 ?. ?e ga uporabnik ?eli izkoristit pa mora dopla?ari ?e cca 2 e? . ?e je pri tem zaslu?ek sami 0,5 ? je naletni ravni preko 2 mil ?. ? na ? miljon?ek na miljon?ek pa je od tega ?e neka dodatna korist.

 

 

Prej?nji teden bil v Avstriji ni?ja cena goriva in NISEM v Avstriji tankal... V Celju nato?il za 900? nafte...me je bencinkelnarca s te?ko muko vpra?ala, ?e bom kavo, ki stane kak euro...pa je nisem vzel, ker ne pijem kave... Tudi zlati ?asi bencinskih servisov so minili... Pa na AC pojdi na malico...alo, nima? kam, ko pa iz AC zavije?, je pa znak, da se ne sme? peljat...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh, pa smo spet tam. In ?e kaj napi?em, bodo spet zamere in razmi?ljanja, da naj me administrator "prepuca" in tako naprej. Bom poskusil svoje razmi?ljanje mo?no opiliti in zaviti v celofan in napisati dovolj splo?no, da se nih?e ne bo ?util nagovorjen in u?aljen.

 

Dejstvo je, da je Slovenija tranzitna de?ela. Smo pa? povezava Evrope z Jadranom. In imamo turisti?ni tranzit. Ki ga ni malo. Smo tudi povezava severne Evrope s Trstom in Koprom. In imamo tudi tovorni tranzit. Ki ga tudi ni malo.

 

Dejstvo je, da imamo ?e nekaj desetletij (?e iz ?asa SFRJ) oblast, ki nima neke pametne ideje, kako ves ta tranzit urediti. ?e pa so ?e bili kak?ni posamezniki s kak?no idejo, so jih uti?ali in zamenjali...

 

Dejstvo je, da smo zato zgradili avtoceste, da smo ves ta promet umaknili iz mest, naselij in ovinkastih cest, ki tolik?nega prometa niso prenesle.

 

Dejstvo je, da je cesta javna povr?ina in preganjanje kogar koli s ceste je nedovoljeno. Sicer bi lahko uredili ?elezni?ki promet na ta na?in, da bi postali konkuren?ni tovornjakom in bi se tovorni promet prestavil na ?eleznice, a smo za to precej prepozni. Kakor koli, dejstvo je, da je ?eleznica tako po?asna, da imamo tovornjake na cestah. In kakr?ne koli ideje, da se nekoga spodi s ceste, je lahko osnova za idejo, da se njega spodi s ceste. Konec koncev, velika ve?ina motoristov je zelo agresivnih voznikov. zakaj jih ne bi prepovedali ali pa jim omejili ?as na nekaj ur dnevno, ko se lahko vozijo? Tako da, dejstvo je, da je cesta javna povr?ina namenjena vsem.

 

Dejstvo je, da je od Maribora do Kopra omejitev 130 km/h in se nih?e ne sme voziti konstantno 140-150 km/h...

 

In najbolj pomembno dejstvo: Sirius je za?el z idejo, kako zmanj?ati stro?ke za posameznika in kljub temu pove?ati priliv v dr?avni prora?un, poleg tega ?e mogo?e pove?at promet Slovenskim prodajalcem goriva in gostinjcem. ?e ?esta objava zavija s teme, od 12 naprej pa je govora samo ?e o podra?itvah in kaznih.

 

Zadnje dejstvo je, da me zato mine veselje sploh sodelovat na forumu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prej?nji teden bil v Avstriji ni?ja cena goriva in NISEM v Avstriji tankal... V Celju nato?il za 900? nafte...me je bencinkelnarca s te?ko muko vpra?ala, ?e bom kavo, ki stane kak euro...pa je nisem vzel, ker ne pijem kave... Tudi zlati ?asi bencinskih servisov so minili... Pa na AC pojdi na malico...alo, nima? kam, ko pa iz AC zavije?, je pa znak, da se ne sme? peljat...

O?itno nisi razumel moje pobude.

Trenutna povpre?na cena dizla v Austriji je sedaj 1,539 ?. Zdaj me pa nekaj zanima, ali bi ti vseeno tankal v Austriji, pod pogojem , da gre denar iz tvojega ?epa, ?e bi pri nas bila cena dizla 1,17?. To je na 1000 l dizla 369 ? razlike, dra?avni prora?un bi pa od tega dobil 564 ?. O tem jaz govorim ne o drugih te?avah. Pri tem je potrebno re?i,. da sta AU in IT izjemi z visoko ceno dizla. V povpre?ju pa bi bila korist prevoznika 250 ?. SLO pa bi vedno dobila 564 ?. To je denar ki ga sedaj dr?ava ne vidi zaradi kratkovidne cenovne politike pri dizlu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Edino kar mogoce manjka v racuni je izguba dobicka, ker nenazadnje je nabavna cena vec ali manj fiksna, posledicno tudi davek od prodaje in davek na dobicek ki ga terja drzava

 

Si to uposteval in si samo premetal dajatve, da si dosegel nizjo prodajno? Iz pdfja se ne vidi vse.

 

Mislim da pumpe v najemu zivojo od prometa na gorivo ne zarad taks. In lahko imas povraten udarec.

Je pa princip prerazporeditve zanimiv in nenazadnje veliko bolj posten

Eh, pa smo spet tam. In ?e kaj napi?em, bodo spet zamere in razmi?ljanja, da naj me administrator "prepuca" in tako naprej. Bom poskusil svoje razmi?ljanje mo?no opiliti in zaviti v celofan in napisati dovolj splo?no, da se nih?e ne bo ?util nagovorjen in u?aljen.

 

Dejstvo je, da je Slovenija tranzitna de?ela. Smo pa? povezava Evrope z Jadranom. In imamo turisti?ni tranzit. Ki ga ni malo. Smo tudi povezava severne Evrope s Trstom in Koprom. In imamo tudi tovorni tranzit. Ki ga tudi ni malo.

 

Dejstvo je, da imamo ?e nekaj desetletij (?e iz ?asa SFRJ) oblast, ki nima neke pametne ideje, kako ves ta tranzit urediti. ?e pa so ?e bili kak?ni posamezniki s kak?no idejo, so jih uti?ali in zamenjali...

 

Dejstvo je, da smo zato zgradili avtoceste, da smo ves ta promet umaknili iz mest, naselij in ovinkastih cest, ki tolik?nega prometa niso prenesle.

 

Dejstvo je, da je cesta javna povr?ina in preganjanje kogar koli s ceste je nedovoljeno. Sicer bi lahko uredili ?elezni?ki promet na ta na?in, da bi postali konkuren?ni tovornjakom in bi se tovorni promet prestavil na ?eleznice, a smo za to precej prepozni. Kakor koli, dejstvo je, da je ?eleznica tako po?asna, da imamo tovornjake na cestah. In kakr?ne koli ideje, da se nekoga spodi s ceste, je lahko osnova za idejo, da se njega spodi s ceste. Konec koncev, velika ve?ina motoristov je zelo agresivnih voznikov. zakaj jih ne bi prepovedali ali pa jim omejili ?as na nekaj ur dnevno, ko se lahko vozijo? Tako da, dejstvo je, da je cesta javna povr?ina namenjena vsem.

 

Dejstvo je, da je od Maribora do Kopra omejitev 130 km/h in se nih?e ne sme voziti konstantno 140-150 km/h...

 

In najbolj pomembno dejstvo: Sirius je za?el z idejo, kako zmanj?ati stro?ke za posameznika in kljub temu pove?ati priliv v dr?avni prora?un, poleg tega ?e mogo?e pove?at promet Slovenskim prodajalcem goriva in gostinjcem. ?e ?esta objava zavija s teme, od 12 naprej pa je govora samo ?e o podra?itvah in kaznih.

 

Zadnje dejstvo je, da me zato mine veselje sploh sodelovat na forumu.

Sesta je zgolj primer kam pes taco moli v tujini, v smislu polnjenja racuna na tuj racun.

Mogoce mora sirius spremeniti naslov teme, ker so ze izlivi tovornjakarjev tukaj. To je pa en izmed razlogov zakaj ne uspemo, en takle predlog, ki nam vsem lahko pomaga, ampak ne takoj blokirat ceste ker se spravljas nad kamiondjije, ki ne razumejo da SMO skupaj v dreku.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Edino kar mogoce manjka v racuni je izguba dobicka, ker nenazadnje je nabavna cena vec ali manj fiksna, posledicno tudi davek od prodaje in davek na dobicek ki ga terja drzava

 

Si to uposteval in si samo premetal dajatve, da si dosegel nizjo prodajno? Iz pdfja se ne vidi vse.

 

Mislim da pumpe v najemu zivojo od prometa na gorivo ne zarad taks. In lahko imas povraten udarec.

Je pa princip prerazporeditve zanimiv in nenazadnje veliko bolj posten

Sesta je zgolj primer kam pes taco moli v tujini, v smislu polnjenja racuna na tuj racun.

Mogoce mora sirius spremeniti naslov teme, ker so ze izlivi tovornjakarjev tukaj. To je pa en izmed razlogov zakaj ne uspemo, en takle predlog, ki nam vsem lahko pomaga, ampak ne takoj blokirat ceste ker se spravljas nad kamiondjije, ki ne razumejo da SMO skupaj v dreku.

prodajna cena dizla je sedaj 0,606? Na to gredo gor : prispevek,, prispevek za obnovljive vire, tro?arina, taksa CO2 in DDV. Prodajna cena ostane ista, zato potreba da se ta fiksira, oziroma, da ne bi ponudniki pristavili svoj lon?ek zaradu zni?anja dajatev, upo?teva se zgolj nabavne cene na svetovnem trgu (to vpliva na vse ponudnike pribli?no enako).

Ta tiste, ki se razumete v izra?une ?e dve varianti. Zgoraj je izra?unana struktura cene in primerjana z sedanjo v treh varianta, ker ne vem, koliko se da zmanj?evati tro?arine glede na zahteve EU. Spodaj pa sta dodani ?e dve tabeli, ki prikazujeta vpliv na morebitni dohodek dr?ave. Ker ne vem, ?e je mo?no mnj?ati druge dajatve sem zmanj?eval samo tro?arino, ta pa posredno vpliva na zmanj?anje DDV in cene v celoti.

 

post-483-0-55503200-1414866852_thumb.jpg

Hudi? se po Murphyju skriva v detailih. EU harmonizacija na podro?ju tro?arin dolo?a minimalno tro?arino za 1000 l dizla v vi?ini 330. ?e to upo?tevamo je lahko minimalna cena dizla  1.197 ? in je ?e vedno uresni?ljiva ideja viru denarja za prora?un. Nekoliko nam tu konkurira Hrva?ka, vedar bi ?e vedno bili za 0,0744? cenej?i.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.