Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

torej vozim ford probe z klde motorjem. tezava je da avto vcasih trokira v prostem teku in do 2000 obratov. vcasih pa deluje normalno. kadar trokira ga do 2000 obratov dusi potem pa gre normalno. ce ga pa stisnem preko 4000 pa gre avto zopet nekaj casa normalno. hvala ze v naprej za odgovore.lp Benjamin

Napisano

Meni je tudi v?asih "potrokirala "  med 2 in 3 tiso? obrati.

Sva s kolegom "o?istila" lopute VRIS-a (lopute v sesalnem delu).

In to z enim sprejem ki ga kar med delovanjem "?pricne?" v sistem pri zra?nem filtru.

Potem pa par kilometrov bolj ti??i? avto da se to prepuca.

 

Mora pa bit sprej tak?en da ni eksploziven oz. gorljiv ker druga?e je lohk problem :D

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

@Benjamin, daj vpra?aj Deeyan-a, on ima tudi tak?en motor, pa ?e Polzela ti verjetno ni tako dale?.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

hvala vsem za odgovore. ko sem avto kupil ni sel v obrate ga je kar dusilo. potem sem zamenjal svecke pa je en mesec avto sel normalno. sedaj so se pa zacele zgoraj opisane tezave. Sam sumim kable, Sam sem bral razne forume pa eni govorijo da je lmm zanic eni da cevi za vakum zamasene eni vzg. tuljava.. ker sem dijak in nimam ravno viska denarja da bi vse pomenjal zato sm se obrnil na vas ce je slucajno kdo imel podobne tezave

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
    • https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/   (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)  
    • Ta, ki je to spisal, je tudi en "kojon" - Identificaion. 😁
    • Hitro ti to zradiraš, kako bi šele bilo če bi imel X motor namesto dinota, ene sezone ne bi preživele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.