Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam mazdo 323 wagon, tip motorja b6 (enak kot v sedankah, injection), letnik 1993. Prevozenih ima cca. 140.000km, od sem jih 10.000 prevozil sam, saj sem jo kupil pri 130.000 km. Do sedaj je delala super, kar naenkrat pa je nastala tezava, in sicer:motor noce zvezno pospesevati. Do cca. 4000 obr/min dela povsem lepo in brez napak, tudi minimum je povsem normalen in zmeren voznik sploh ne bi zaznal napake, nekje pri 4000 in vse do 6000 in vec obr/min pa motor trokira ter cuka ne glede na prestavo ter hitrost. Enako se zgodi, v prostem teku, ko pritisnes na plin do konca. Do 4000 normalno, nad 4000 obratov pa v prostem teku sploh noce...kar trokira. V prostem teku se zavrti na koncne obrate samo v primeru, da drzimo stopalko za plin nekje na tretjini, v kolikor pa takoj zatem pohodimo plin do konca, avto ponovno zatrokira ter obrati so ponovno na 4000. Upam da mi lahko kdo pomaga...za dodatne informacije sem na voljo

 

hvala

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Dal si provjeril filter za zrak, a i filter benzina bi bilo dobro provjerit, a ako je to sve cisto i OK, onda da provjeris onaj senzor iza filtera za zrak da nije riknul!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

zamenjal sem filter goriva ter filter za zrak, vendar brez uspeha. poskusil bom pogledati se ta senzor za pretok zraka...se kaksna druga ideja?\

Hvala

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Pozdravljen .jaz sem imel podoben problem samo da je moja mazda 323hb let 90 to pri?ela delati pri 250.000 km.pa sem zamenjal zra?ni filter,bencinski filter menjal merilec pretoka zraka pa ni bilo efekta.potem pa sem zamenjal kompletni v?ig se pravi razdelilec v?iga,kable ,modul v?iga zdaj pa stvar ?pila ko nova :bravo:

gremo na?i.....

 

Napisano

kable sem ze poskusal zamenjati, pa ni bilo ucinka. Ostaneta se pravi se razdelilec ter modul vziga...vendar...kaj in kje pa sploh je modul vziga. Prosim za odgovor. Hvala

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

1.) Preveri, ?e nima? preluknjane oz. preparene kak?ne od cevk...

2.) V kolikor ima? katalizator preveri, delovanje lambda sonde, saj ti okvarjena lahko pri polnem gasu nepravilno dozira me?anico - v tvojem primeru preve? goriva in premalo zraka

33112_1.png

Napisano

glede cevk je tako...videti ni nic preluknjanega, tudi cev ki vodi od filtra zraka do injectiona je videti da dobro tesni (v nasprotnem primeru avtomobil ?udno dela ?e pod minimumom). Cevke za bencin so dobre, tudi pritisk bencina do filtra za bencin je zadosten. Ostale cevke so pa samo za odvajanje emisij v posodo na zgornji desni strani pod havbo, ?e se ne motim in ne vplivajo preve? na delovanje motorja...(o.p.popravi ?e se motim). Drugih cevk nisem zasledil.

 

Lambdo sondo sem poskusil odklopiti (pri konektorju), ucinka pa ni bilo videti. Avtomobil ravno tako ni hotel na obrate s sklopljeno lambo sondo...mogoce je ravno to tezava, saj ob odklopu ni bilo razlike in tako lahko da lamba sonda res ne deluje. KAJ MENI? TI? Je ?e kak?en drug na?in za preverjanje delovanja lambde sonde?

 

Hvala

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

?e bi moral staviti bi na lambdo... preverijo ti jo lahko na servisu ali pa da rizkira? in kupi? drugo pa kar bo bo...

33112_1.png

Napisano

bom tekom tega tedna obiskal servis ter dal priklopit na ra?unalnik... :huh: pa bomo vidli kaj bo pokazal...

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

bom tekom tega tedna obiskal servis ter dal priklopit na ra?unalnik... :huh: pa bomo vidli kaj bo pokazal...

 

Najbr? ni?...

Podobne te?ave imam jaz in ?e nekdo na forumu z motorjem Z5. Ampak do 3000 obratov, kadar je v zraku ful vla?no. Ob?asno kar zatrokira. :blink: Mah se mi sploh ne da ukvarjat... Je toliko mo?nosti, da glava peće. Najbr? je kaj v zvezi z elektroniko ampak kaj, ko jo je v tem avtu toliko... Je bratranc prav rekel, ko je dejal, da naj ne bom preve? navdu?en, da imam toliko elektronike ker, ?e za?ne zafrkavat zna zafrkavat oreng... :vesel::unsure:

Napisano

Modul v?iga se nahaja v samem razdelilcu v?iga in sicer zgleda plasti?en del v obliki polmeseca s priklopljenimi 4 kabli samo stvar je precej draga pride cca 16 jurjev celi razdelilec pa te pride okoli 100 eu je pa tudi odvisno ali ima? efi ali pa navaden vbrizg goriv a zato ker ima efi razdelilec dve komori za vakum medtem ko ima navaden motor samo eno komoro za vakum.Preveri tudi ?e ti dela vakum pravilno pa tudi motor?ek pri efi-ju te lahko zafrkava kot smo rekli mo?nosti je veliko .Nova lambdo sonda te pride okoli 8 jurjev.?e bom jaz na?el ?e kak?en modul v?iga doma ti bom sporo?il. ga dam za 5 jurjev ?e ne druga ga lahko prej sproba? ?e ti bo delovalo pa bova se potem dogovorila za denar samo saj pravim moram ga ?e prej poizku?ati najti.probaj te stvari pa napi?i ?e je bilo kaj efekta..

 

P.S. od kot si??? :)

gremo na?i.....

 

Napisano

Najprej hvala za razlago

jst sem iz tolmina, ?ez teden pa ve? ali manj v lj., ker sm ?e ?tudent :vino: :mi pijemoo: :jupiii:

Sm bil danes na servisu v BTC-ju, pa mi je tam ta glavn od serviserjev reku, da je verjetno kriv tranzistor, ki se nahaja v razdelilcu...baje da se rad kvari pri teh avtomobilih.Tko de drug teden enkrat, ko prinese tester za ta model, grem ?e enkrat tja pogledat pa prklopmo...upam da kaj poka?e.

Glede vbrizga je tako: 4-to?kovni injection (4 injektorji),mislem de nikjer ne pi?e efi. Namre? ta mazda je 323 karavan, l.93 in tako injection zgleda malo druga?e kot pri 323F l,90,91. Bi se pa vseeno priporo?al za tist modul v?iga...?e bo? upal ki zrihtat.

Povej ?e prosim kako probam ?e vakuum dela pravilno ter kako preverim tist motor?k, glede na to da verjetno ni efi.

Lambda sonda ni kriva, ker mazda v primeru okvare lambde sonde v ra?unalnik daje podatke po defaultu in bi moral motor delat normalno, le z vi?jo porabo.

mejte se

 

:)

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Peo pozdravljen.?uj en modul v?iga sem na?el zdaj pa mi ?e samo povej ?e ima? dvojmi ali enojni vakum.Vakum proba? tako da sname? cevko z vakoma in proba? potegniti zrak skozi cevko ki je na drugi strani priklopljena na vbrizg goriva.:?util bo? ?e vakum prime ali kje spo??a zrak.motor?ek proba? tako da ga enostavno odklopi? pa bo? videl ?e bo kak?na razlika ?e nebo razlike potem je lahko tudi motor?ek ki vle?e ?ok(zaug) v okvar tudi ta bi se na?el pri meni samo ?e ti bo pasal bom ti poslal slike samo najprej jih moram napraviti.lahko tudi probava z zamenjavo merilnika pretoka zraka samo tud nevem ?e ti bo pasal jaz ti bom probal ?imprej poslati slike kako kateri del izgleda pa bo? videl ?e je enak ali ni :)

gremo na?i.....

 

Napisano

hello!

sm pogledu injection in nikjer ne pi?e efi. Na injectionu pi?e "injection 1.6", ve? pa te?ko povem.

Glede vakuuma: sej to je tist del, ki je gor na razdelilcu pritrjen, dokaj majhen, do njega pa vodi tanka cevka...ane? Gor na razdelilcu je videti kot en del, se pravi ena komora za vakuum, razen ?e ni noter deljena.

Aja, kje se nahaja tist motor?ek oz kje je tist kabel ki ga moram odklopit?

Probi poslat slike ja, da vidim ?e pa?ajo tvoji kosi gor na moj avto.

?e so dobri ljudje

B)

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

sm neki probu, in ugotovil naslednje:

- motorcek dela, saj v se v primeru izklopljenega minimun malo povisa, ob vklopu pa malo zniza

- na vakuumu sta priklopljeni 2 cevki, ena zgoraj, druga malo pod njo. Vakuum dela.

...le kaj neki se godi z mojo mazdo? :ne vem:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e prow vidim, bi moral biti ta v?ig kar ta prav. Ti povem jutri, ko pridem iz servis, kako in kaj. Namre? baje da je kriv tranzistor...in ?e je se vsekakor sli?iva

Hvala lepa! :cheers:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

no ja, sej baje de tranzistor = modul vziga. Vsaj po tvoji slikci sodec je tko

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Ni blema samo da ti bi pomagalo moja telefonska pa je 041 463 821 Stojan samo se mi prvo predstavi z svojim nikom potem pa se bova ?e dalje pogovarjala to pa zato ker me ogromno ljudi kli?e za dele pa moram vedeti kdo me kli?e ti samo pokli?i telefon imam vklopljen od 6:30 do nekje 20:00 +/- 1 uro :bravo:

gremo na?i.....

 

Napisano

in pole ?e bo delalo, pa ?ur organiziram (teran party) :mi pijemoo: :vino:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

ojla. Sem malo precital stevilke z razdelilca. Na zunanjem ohisju razdelilca pise: T4T72773 Y6 ter B6J5 2620.

Znotraj v razdelilcu pod rotorjem pa tranzistor s stevilko 469. Ce ima kdo, bi se priporocal. Potrebujem sicer le tranzistor, lahko pa vzamem tudi kompletni razdelilec.

jmite se fajn v zimskih dneh :)

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

NORO!!! :danzoman:

Resil zadevco s trokiranjem. Namrec stevc kilometrov je pokazal, de bi blo treba zamenjat svecke, pa sem jih. Nato sem vzgal avto, zdej pa dela kot prerojen, brez trokiranja :D

Hvala vsem za pomoc!

Bejzmo se ga ulit :vino:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

NORO!!! :danzoman:

Resil zadevco s trokiranjem. Namrec stevc kilometrov je pokazal, de bi blo treba zamenjat svecke, pa sem jih. Nato sem vzgal avto, zdej pa dela kot prerojen, brez trokiranja :D

Hvala vsem za pomoc!

Bejzmo se ga ulit :vino:

 

?estitam ;):)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.