Skoči na vsebino

Nosilec za kolo za zadnja vrata (Mazda 3 l. 2014)


etcho

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

 

Preizkusil sem nosilec Thule ClipOn High 9106:

8909_00_d.jpg

Ampak ne ustreza. Zgornji uhlji se vsedejo to?no na izbo?eno krivino nad te?aji vrat. In tudi zgornji nosilec, ki se nasloni na ?ipo ne sede lepo.

 

Ima kdo izku?nje s podobnim nosilcem in da pa?e?

Predvsem bi rad tak?nega, ki ima ?lebove.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, da se malo vklju?im v temo. Ker sem kolesar, toplo priporo?am vsem da se izogibate tak?nih variant za na zadnja prtlja?na vrata. Je najmanj zanesljiva, kompatibilnost in na?in vpetja pa zelo slaba.
Vsekakor je najbolj?a varianta za transport, zadnji prtlja?ni nosilec za na vle?no kljuko, seveda ?e le-ta obstaja na avtu. Kolesa vidi? v ogledalu, skrita so za avtom in ne povzro?ajo nobenega dodatnega upora, sistem za vpetje koles pa je sila enostaven in najmanj zamuden. Slabost je ote?eno odpiranje prtlja?nika,...nosilec je treba nekoliko sprostit in ga nagnit nazaj.

 

Za na streho pa vsekakor priporo?am tole varianto, sicer je treba odstranit spredje kolo, je pa zato dosti la?je vpenjanje + s tem se zmanj?a togost vpetja na okvir kolesa napram klasi?nim variantam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na prej?njih dveh avtih (vw polo in kia ceed) sem uporabljal poceni nosilec za zadnja vrata in problemov ni bilo. ?al pa se stranski trakovi pri Mazdi ne dajo pritrditi, ker stranska robova zadnjih vrat nista paralelna ampak bolj v trapez in zaradi tega trakovi drsijo navzdol.

 

Nekaj, kar bi ?elel, obstaja, ampak samo za 29" kolesa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
    • Totalno sem ponosen na hči, ki takole zaključuje 8. razred, sem dobil tole obvestilo iz šole, na e-pošto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.